פייסבוק משיקה רשמית את הפיד החדש שלה

הפיד החדש יציג בפניכם תוכן רק מעמודים שטרם עשיתם להם לייק

תמונה: צילום מסך

פייסבוק יודעת עלינו הרבה, והיא עושה זאת בקלות יתרה ככל שאנחנו משתמשים בשירותים שלה יותר. לכן זה רק הגיוני שהיא תחפש דרכים נוספות להשאיר אתכם בפלטפורמה שלה כדי שתחלקו איתה עוד מידע והעדפות. במרץ השנה חשפנו כאן בגיקטיים, שהרשת החברתית בודקת בסתר פיד חדש עם תוכן מותאם אישית – דווקא מעמודים שלא עשיתם להם לייק, בשם Explore Feed. כעת, הוא זמין לכל המשתמשים במובייל וגם בדסקטופ.

תוכן חדש ומותאם אישית שלא נחשפתם אליו

תמונה: Matt Navarra, Twitter

פיד החדשות הסטנדרטי שלכם מורכב מהתוכן של חבריכם, דפים שאתם עוקבים אחריהם, וכמובן פרסומות. מלבד פוסטים חיצוניים שחברים שלכם הגיבו להם או עשו להם לייק, אין סיבה שתתקלו בדפים שאתם לא מכירים.

בפיד ה-Explore לא תמצאו תמונות של חברים, או עדכונים מהדפים האהובים עליכם, אלא רק תוכן מעמודים שלא יצרתם איתם אינטרקציה. התוכן כמובן משתנה ממשתמש למשתמש, ומותאם לו באמצעות האלגוריתם של פייסבוק שמנסה להנגיש לכם תוכן שעשוי לעניין אתכם ולקוות שאולי תעשו להם לייק, וכתוצאה מכך תשתמשו יותר ויותר בפייסבוק. בקיצור – מעין כדור שלג של מידע.

המטרה הסופית של הפיד החדש, כך ניתן לשער, היא להפוך מעבר למקום בו תבלו ותשתפו ביותר מידע עם פייסבוק, לנדל”ן נוסף לשימוש של הפלטפורמה למיקום פרסומות. פייסבוק מחפשת לא מעט דרכים חדשות להציג מודעות ממומנות למשתמשים שלה בכדי להגדיל את הכנסותיה מפרסומות. נכון לעכשיו, לא נתקלנו בהרבה מודעות פרסומיות ב-Explore, בניגוד לפיד ה-News שבו נתקלים בלא מעט כאלו.

אם אתם רוצים לנסות את הפיד החדש יחסית, בגרסת הדסקטופ של פייסבוק הוא יחכה לכם בתפריט הצד תחת Explore. הקליקו על האייקון האדום עם טיל במרכזו ואתם בפנים. בגירסאת המובייל לחצו בתחתית הממשק על שלושת הפסים (“המבורגר”) ותחת Explore תמצאו את אותו האייקון.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: