יאנגו מציגה מחיר נסיעה ידוע מראש, שלא ישתנה אפילו אם נתקעתם בפקק

פיצ׳ר חדש של יאנגו Yango, המתחרה החדשה של ”גט” יחסוך לכם את משחקי הניחושים ויציג בפניכם כבר בשלב ההזמנה את המחיר הסופי שתשלמו על הנסיעה

מקור: Yango

אפליקצית Yango של יאנדקס, ״גוגל הרוסית״, הושקה בישראל לפני כחצי שנה במטרה להתחרות ראש בראש מול השליטה בתחום המוניות בישראל – Gett. היום (ד׳) היא הודיעה על השקת שירות חדש שימנע, על פי החברה, הפתעות לא נעימות בכל הקשור לתעריף הנסיעה.

לאלו שלא אוהבים הפתעות

אתם בוודאי מכירים אם התחושה שאתם עולים על מונית בשעת עומס והמונה מתחיל לתקתק. באיזשהו שלב אתם רואים שהמחיר מטפס הרבה מעבר למה שציפיתם או חשבתם שהנסיעה תעלה לכם, ואז אתם מתחילים לחשוד שהנהג עושה לכם דווקא ולוקח אתם בדרך עיקופית ולא במסלול המהיר ביותר. Yango רוצה לחסוך לכם את המחשבות הטורדניות האלו באמצעות פיצ׳ר חדש באפליקציה שיציג בפניכם מראש, עוד לפני שאישרתם את המונית, את המחיר המדוייק שתשלמו על הנסיעה, בלי הפתעות.

Geektime Code

בעת הזמנת מונית באפליקציה, מיד לאחר הזנת פרטי הנסיעה המלאים – נקודת המוצא והיעד, יופיע בפניכם מחיר הנסיעה הסופי, שמבטיח לא להשתנות עד סוף הנסיעה. כך למעשה מבטיחים לעצמם הנוסעים, כי גם אם ייתקלו בדרך בפקקים או משאית שחוסמת את הרחוב – המחיר לא ישתנה. לרגל השקת הפיצ’ר החדש, הודיעה החברה גם כי תספק הנחה נוספת של 25 אחוז מהמחיר הסופי.

התעריף המדויק – לא בערך

היום כאשר מפעילים מונה במונית – או כאשר אנחנו מזמינים נסיעה ב-Gett למשל – הוא משקלל נתונים של זמן נסיעה ומרחק, שיטה לא רלוונטית לשנת 2019 על הדאטה הרב שנאסף בכבישים. כך הנוסע לא יכול לדעת את מחיר הנסיעה במדוייק – אלא רק לקבל אומדן, שיכול להשתנות אם יש פקקים למשל. Yango עושה למעשה שימוש באלגוריתם שפיתחה שיכול להעריך את המרחקים והזמן, לצד משתנים כמו הזמן בשנה, היום, השעה, ונתוני תעבורה משתנים כמו עומסים – ולהציג לנוסע את התעריף המדוייק שיצטרך לשלם. מאחורי הקלעים, עושה המערכת שימוש בלמידת מכונה המתבססת על מידע שהגיע מעשרות אלפי הנסיעות שבוצעו בישראל במהלך חצי השנה שהחברה פעילה בישראל.

הרעיון הוא לתת לנוסעים את חופש הבחירה, כך שאם הם יראו שהנסיעה שהם צריכים תעלה יותר ממה שהם מוכנים לשלם – הם יוכלו לוותר, כדי שלא יהיה הפתעות והנסיעה לא תהיה מבוססת על הערכות. נכון לעכשיו, אין אפשרות להזמין מונית מראש במחיר ידוע וקבוע, אבל יתכן שזה יתאפשר בהמשך.

בחברה מציינים שהעדכון כבר נכנס לתוקף – אולם בניסיון להזמין מונית דרך האפליקציה עדיין מוצג בפנינו רק אומדן של המחיר, שעשוי כמובן להשתנות, ולא ה-fixed price. בתגובה, מסר יניב אלפי, מנכ״ל yango בישראל, כי מדובר בעדכון חדש שאמור להגיע בימים הקרובים ממש לכל המשתמשים.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

7 תגובות על "יאנגו מציגה מחיר נסיעה ידוע מראש, שלא ישתנה אפילו אם נתקעתם בפקק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דור
Guest

הבעיה שלהם היא שכמעט אין להם מוניות זמינות…מה שווה לי החידושים והמבצעים שלהם אם כל פעם שאני רוצה להזמין מונית אני לא מצליח

רותם
Guest

בשביל זה כינסו מסיבת עיתונאים?? סליחה על הציניות אבל מי יישמע כאילו מדובר בחידוש טכנולוגי מטורף שבתכלס אין פה שום כלום.. הפיצ’ר הזה היה קיים אצלם מהרגע שנכנסו לארץ מה גם שזה קיים בעוד המון אפליקציות בארץ ובעולם

אחד שמבין
Guest

דביל.
שמור את התגובות הממומנות לעצמך

וואט
Guest

המחיר בוודאות לא משתנה?
כי לי באפליקציה מופיע למטה שהמחיר עשוי להשתנות ואז באמת מה הפואנטה?

עצלן
Guest

גם אני לא קראתי את הכתבה עד הסוף..

משתמש
Guest

יאנגו שברו את השוק, אני כבר פותח את יאנגו דיפולטית במקום גט בגלל שיאנגו משמעותית יותר זולים ומספקים חויית משתמש הרבה יותר טובה, ובנוסף אני יודע שנהגי המוניות גם יותר מרוצים מהם בגלל העמלה היותר נמוכה, ככה שזה win win win ומשאיר את גט הרחק מאחור.
גט צריכים להתאפס על עצמם אם הם רוצים לשמור על הביזנס בארץ

קובי
Guest

מדוע אי אפשר להזמין מראש מונית לשעה מסוימת, כמו מי שרוצה להזמין מונית לשדה תעופה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: