SPOT: הדרך החדשה לקבוע פגישות עם אנשי המקצוע האהובים עליכם [אפליקציה]

האפליקציה הישראלית מעוניינת להקל עליכם בעת קביעת תורים עם המומחים השונים שלכם, באמצעות אפליקציה ייעודית וחינמית.

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

אחת מהבעיות העיקריות העומדות בפני כל מי שאינו נמצא בבית כל היום, הוא תיאום פגישות עם אנשי מקצוע. לעיתים מדובר בפגישה עם הקוסמטיקאית שאינה מנהלת את היומן שלה כמו שצריך, המוסכניק שצריך לטפל ברכב לפני הטסט ואינו עונה לטלפון או אפילו השיפוצניק החביב שהבטיח שיבוא לסייד את הדירה כבר לפני חודש ומאז אתם מנהלים מערכת יחסים צמודה עם התא הקולי שלו.

במטרה להפוך את תהליך קביעת הפגישה, כמו גם הניהול שלה למעט יותר אינטואיטיבי ולכזה שאינו כולל שיחות טלפון, כמו גם להקל על הצד של נותן השירות עצמו, נוצרה אפליקציית SPOT הישראלית. בואו להכיר.

על פיתוח האפליקציה אמון הצוות המורכב מארבעה אנשים – דני חץ, שאחראית על ניהול המוצר והחברה, אלעד צוקר, אחראי על פיתוח המוצר וכל הצד הטכני, עיצוב וUX- חן מזרח ופיתוח Front End- גלב חודונוב.

קביעת פגישה ללא שיחה

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה: סיימתם את האימון עם מאמן הכושר האישי שלכם ולא קבעתם את האימון הבא. כעת, יהיה עליכם לרדוף אחד אחרי השני טלפונית על מנת לנסות ולקבוע אימון בזמן הנוח לשניכם, מה שעלול להוביל לפינג פונג בין שני הצדדים, כמו גם לעקב את ההתקדמות האישית שלכם.

על מנת להוריד את המתווך הטלפוני מהסיפור ולהפוך את תהליך הזימון וקביעת הפגישה להרבה יותר פשוטים ומהירים, אפליקציית SPOT מעוניינת להוות סוג של יומן פגישות, המתמקד בהצגת וקביעת פגישות מקצועיות בלבד. כלומר, כעת תוכלו לשלוח זימון לקוסמטיקאית, שיפוצניק או אפילו לשכנה מוועד הבית ולקבוע את התאריך הנוח לכם לפגישה.

אחד היתרונות באפליקציה הוא שאין צורך לקבל אישור מנותני השירות באפליקציה (האפליקציה מנטרלת את הפינג פונג לחלוטין). ברגע שנותן שירות נרשם, האפליקציה מסתנכרת עם היומן שלו ושל הלקוח ומתאמת רק בין ה”חורים” שביומן לשמירת פרטיות מלאה. במילים אחרות- היומנים מדברים במקום אנשים. הלקוח בוחר יום ושעה, כפי שבוחר תמיד (גם בטלפון) ואם הזמן פנוי הוא נרשם עצמאית ואם המועד אינו פנוי הוא מקבל אוטומטית 3 אפשרויות חלופיות מבוססות על נתוני החיפוש.

כפי שבוודאי כבר ניחשתם, על מנת להתחיל לקבוע פגישות ותורים יהיה על שני הצדדים להתקין את האפליקציות, אך בשלב זה חשוב לציין כי המוצר מורכב משתי אפליקציות נפרדות. האפליקציה הראשונה מיועדת לכלל המשתמשים, מי שמעוניין ליצור קשר עם אנשי השירות, כשהאפליקציה השניה, SPOT Pro, מיועדת לאנשי המקצוע בלבד. ההבדל בין שתי הגרסאות הוא שהפרו מקבל התראה שנקבעה פגישה והיא מסונכרנת ליומן הפגישות שלו.

עבור המשתמשים, קביעת התור או הפגישה מתבצעת באמצעות שלוש לחיצות בלבד, כשבתהליך זה מוצג גם המחיר של הפגישה, על מנת למנוע אי נעימויות או בעיות לאחר קביעת התור.

עבור המשתמשים העסקיים, אלה מקבלים מעט יותר אפשרות והגדרות, החל מהאפשרות להוסיף תמונה ראשית, להגדיר את תחום המקצוע שלהם, להוסיף את הכתובת הרלוונטית (או לציין האם הם מגיעים אל הלקוחות), להגדיר את שעות הפעילות ואף להגדיר כי זקוקים להפסקה מסויימת בין תור לתור, החל מ-5 דקות ועד 150 דקות.

מלבד הפרטים הכללים, יוכלו אנשי המקצוע להגדיר את סוג השירות שמעניקים (טסט לרכב, טיפול פנים, אימון אישי, שיחת ייעוץ וכדומה), להוסיף את משך הזמן של הפגישה וכמובן, את המחיר שלה. מלבד המידע הבסיסי יוכלו המשתמשים להוסיף תיאור מעט יותר מפורט וכמובן, להוסיף כמה שירותים שונים שרק ירצו. לבסוף, אנשי המקצוע יוכלו להגדיר את מדיניות הביטולים שלהם, החל משעה אחת לפני התור ועד 72 שעות לפני כן.

בנוסף, כל בעל עסק יכול לצפות בפרטים של קובע התור, לדחות או לבטל את הפגישה וכמובן, ליצור איתו קשר, בהתאם ליכולתו וללו״ז שלו. בנוסף, במטרה להציע את המוצר גם עבור המשתמשים ה״פחות טכנולוגיים״, ההזמנה של אנשי המקצוע יכולה להתבצע באמצעות שליחת הודעת SMS, המכילה את הקישור הרלוונטי להורדת האפליקציה המתאימה.

עם זאת, תהליך ההגדרה עלול להיות מעט מסובך, קח שעליכם לקחת בחשבון שייתכן ותצטרכו לעזור בתהליך ההגדרה הראשוני, כמו גם שתהפכו לאנשי הקשר הראשיים בכל שאלה או בעיה שתקפוץ בעת השימוש במוצר.

בכל זאת שונה

בשלב זה אתם בוודאי שואלים את עצמכם את השאלה המתבקשת: מה ההבדל בין השימוש באפליקציה הנוכחית לעשרות מנהלי הזמן הקיימים בשוק, או אפילו מה ההבדל מול לוח השנה הסטנדרטי הקיים במכשיר הסמארטפון. ההבדל בא לידי ביטוי בדגש על העיצוב והשימושיות הייחודית לבעלי מקצוע, המאפשרת שקיפות בכל הנוגע למחיר ולשירות. מלבד זה, אין הרבה הבדל והכל תלוי בעד כמה נוח לכם להתנהל עם המוצרים הקיימים והאם אתם אכן מחפשים אלטרנטיבה.

דני חץ, מסבירה כי ״ההבדל העיקרי בין ספוט ואפליקציות אחרות בתחום היא ההתמקדות בלקוח כגרעין העיקרי של התהליך. הלקוח מחליט בספוט את מי הוא רוצה להזמין לפרו כי כל הרעיון של ספוט התחיל מאנשים שהם לקוחות, שפשוט נמאס להם לרדוף אחרי נותני השירות שלהם. האפליקציה מאוד גמישה ופתוחה לכל סוגי נותני השירות ואנשי המקצוע״. דני,לדוגמא, משתמשת בה כדי לקבוע פגישות עסקיות.

האפליקציה זמינה בבטא פתוחה – הורידו עכשיו והשפיעו על המוצר

בעוד שהאפליקציה עדיין חווה חבלי לידה ומתאפיינית באיטיות בחלק מהמסכים, כמו גם במאגר יחסית מצומצם של אנשי מקצוע, ייתכן שתצליח למשוך עולם חדש של מקצוענים, לא רק בתחום הרכב והקוסמטיקה אלא גם בתחום העיצוב, ייעוץ ואפילו בתים חכמים, או לפחות כך אנו מקווים.

האפליקציה נמצאת בשלב של בטא פתוחה והצוות מאוד רוצה לשמוע ולקבל פידבקים מלקוחות ומבעלי מקצוע שונים כדי לשפר את הגרסאות הבאות. אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה, לנסות אותה ולכתוב להם אל : contact@spotst.com

להורדת האפליקציה למשתמשי iOSלהורדת האפליקציה למשתמשי אנדרואיד

ככה זה עובד: SPOT

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

6 תגובות על "SPOT: הדרך החדשה לקבוע פגישות עם אנשי המקצוע האהובים עליכם [אפליקציה]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יואב
Guest

איזה כיף. הטכנולוגיה פעם נוספת מאפשרת לנו להתנתק מהעול של קשר אנושי, ההזדמנות לדבר ולהכיר אדם אחר שגם מספק לנו שירות. למה לדבר עם מאמן הכושר שלי כשאפשר לדבר עם היומן שלו? אולי גם את האימון הוא יסמס לי במקום לדבר איתי?

איתי
Guest

השאלה האמיתית היא האם לקבוע פגישה היא באמת לדבר עם האדם או פשוט necessary evil בדרך לפגוש אותו.

עוז אדרי
Guest

לגמרי מצטרף לאיתי!
נכון שהטכנולוגיה באה על חשבון קשר אנושי – אבל במקרה זה מתואר די בפירוט שהקשר האנושי הזה הוא יותר אי-קשר אנושי, ולכן הפתרון הטכנולוגי.

עוז אדרי
Guest

תודה רבה על עוד כתבה מצויינת!
דבר אחד לא הבנתי – בשאלה “מה ההבדל בין השימוש באפליקציה הנוכחית לעשרות מנהלי הזמן הקיימים בשוק, או אפילו מה ההבדל מול לוח השנה הסטנדרטי הקיים במכשיר הסמארטפון”, מרומז שזאת אפליקציית ניהול זמן.
עם זאת, אם הבנתי נכון, ומהתבוננות ב- FAQ באתר שלהם, כאיש מקצוע ניתן להירשם ואף להרחיב את קהל הלקוחות. כלומר האפליקציה מקבלת עוד נישה של מציאת איש מקצוע, ולאו דווקא תיאום עם איש מקצוע מוכר שמעוניינים לשנות את צורת ההתקשרות איתו.

רון
Guest

נגמרו הרעיונות לאפליקציות אה… גרוע ביותר

דניאל
Guest

לגמרי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: