Shoes and Ships: אינטרקציה חדשה למותג ברשת [סטארטאפ]

סטארטאפ ישראלי בשם: Shoes & Ships מעוניין לעזור לבעלי עסק לייצר אינטרקציה טובה ויעילה הרבה יותר מול קהל הגולשים והמשתמשים שלהם.

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.

סטארטאפ ישראלי חדש בשם Shoes & Ships מעוניין לעזור לכם להגדיל את האינטראקציה שלכם עם הלקוחות ברשת, ומציע מודל חדש לאינטראקציה המתגבר על חלק גדול מהחסרונות של המודלים הקלאסיים.

החברה זיהתה את הקושי של אנשים לנהל אינטראקציה פומבית ברשת. סטטיסטיקות שונות מהרשת מגלמות אחוזים עצומים של גולשים שלוקחים חלק סביל בשיח האינטרנט, כגון כמות המשתמשים בטוויטר שרק קוראים ולא מצייצים, או כמות האנשים שקוראים הודעות בפורומים גדולים לעומת אלה שגם כותבים ועונים לשאלות.

כשבודקים מהם הגורמים המונעים מאותם אנשים מלקחת חלק בשיח האינטרנטי, רבים מהם מציינים ביישנות או רצון להימנע מאזכור הדברים שלהם בפומבי, כך שניתן יהיה למצוא אותם בשלב מאוחר יותר בחיפושים במנועי החיפוש ברשת.

שדרוג אינטראקציה

אל תוך הנישה הזאת מוצע הפתרון של Shoes & Ships. החברה מציעה לחברות ועסקים המקיימים נוכחות ברשת לשלב את המוצר שלה באתר שלהם. באמצעות המוצר שלה, יכולים הלקוחות לאפשר לגולשים לקיים אינטרקציה עם המותג, ויותר חשוב, אחד עם השני, לגבי נושאים בעלי עניין.

למשל, לאחר שהפתרון של Shoes & Ships משולב באתר מסוים ניתן יהיה בלחיצת כפתור אחת לשאול גולשים נוספים שכבר התנסו במוצר או בשירות המוצג באתר שאלות לגביו.

אחד היתרונות הבולטים של השירות היא שאין ללקוח הסופי צורך ביצירת שם משתמש וסיסמא. במקום זאת, Shoes & Ships מאפשרים לו לקיים את האינטרקציה שלו דרך שירות ה-IM המועדף עליו, בין אם זה הצ’אט של גוגל, AIM, מסנג’ר ועוד. לאחר שהוא מגיע לאתר הכולל את השירות של Shoes & Ships, הוא יוכל ללחוץ על כפתור, אשר יאפשר לו להוסיף את אותו המותג אל רשימת אנשי הקשר שלו בתוך ה-IM שלו. לאחר אישור איש הקשר, הוא יוכל לנהל שיחות דרך ה-IM עם אנשים נוספים בעלי אותם תחומי עניין או עם שאלות דומות, כאשר האינטרקציה שלו היא דרך ה-IM, תחת כינוי חדש שהוא בוחר רק לצורך הדיון ב-Shoes & Ships, והאנשים האחרים לא חייבים לדעת מי הוא, והוא ידע מי הם, מעבר לכינויים שהם בחרו.

מקור: יח"צ

לשמור על הפרטיות

הפתרון של Shoes & Ships משלב את הקלות של בחירת ה-IM המועדף עליכם והוספת איש קשר שם, לצד הסרת השיחות והדיאלוג מידיהם של מנועי החיפוש. אם המשתמש רוצה להסיר את איש הקשר, הוא עושה את זה מתוך ה-IM שלו, כך שהוא לא צריך לסגור או למחוק חשבון משתמש שהוא יצר (אם בכלל טרח) לצורך האינטרקציה, או לעשות unsubsribe למשהו.

גם לעסקים שיבחרו בפתרון של Shoes & Ships יש יתרון משמעותי; הם יכולים לנהל אינטרקציה עתידית עם הגולשים, מבלי שהגולשים יצטרכו לחזור שוב דרך הדפדפן לדף הבית של העסק. עובדה זו הופכת את הפתרון של Shoes & Ships לממד נוסף של הנוכחות הוירטואלית של העסק באינטרנט, ומאפשרת לו להוסיף דרך נוספת של תקשורת עם הגולשים והלקוחות.

בראיון עם המנכ”לית והמייסדת של החברה, נטע וינריב, סיפרה האחרונה לניוזגיק כי החברה הוקמה רשמית באפריל 2010. ביחס עם נטע עובד צוות מהנדסים. בחברה השקיעו כבר “המדגרה”, קרן תוכנה ותוכנית תנופה של המדען הראשי, לצד גיוס הון עצמאי על-ידי החברה (Bootstrapping). הסטארטאפ הציג בתערוכת TechCrunch Disrupt שנערכה החודש בסן-פרנסיסקו, וזכה למשוב חיובי מהלקוחות.

למי שתוהה, מקור השם הוא מתוך אחד הפרקים בספר של לואיס קרול “Through the Looking Glass and What Alice Found There“, שם אחת הדמויות שרה שיר בו באחד הבתים נכתב כי הגיע הזמן לדבר על נעליים ואוניות.


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

1 תגובה על "Shoes and Ships: אינטרקציה חדשה למותג ברשת [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
גשם
Guest

נו באמת.
אפליקציה לביישנים?
אז ה”סודיות” מתגלה דרך ה IM
אם משתמש רוצה להתנקם היא יעשה זאת לא צריך לעשות לוגין למקום אחר ולהיות “אנונימי” במקום שני.
אין צורך לשכנע את המשתמש להגיב. אם היא לא מגיב כנראה שזה לא חשוב לא מספיק (אגב אני מגיב כעת משאת נפש על הרעיון)
החלק החשוב ביותר באינטראקציה עם הלקוחה זה לשמוע מה היא מגיבה על משהו שהיא באמת רוצה להשמיע לא מאף סיבה אחרת.

עוד פלופ, וחבל שהכסף של המדען מתבזבז על דברים כאלו ולא על דברים חשובים יותר

נו שויין

wpDiscuz

תגיות לכתבה: