12 מקרי מבחן ב-20 דקות כל אחד: כנס Next Case 2014 יתקיים ב-30.12 [5 כרטיסים חינם]

מהלכי שיווק באינטרנט באמצעות 12 מקרי מבחן, לכל אחד מהם יוקצבו 20 דקות להציג. כנס Next Case 2014 יתקיים ב-30.12 ולנו יש 5 כרטיסים לחלק לכם

 

next-case-2014-2

כנס נקסט קייס שיתקיים ב-30 בדצמבר בגני התערוכה בת”א, יציע לכל מי שרוצה ללמוד על מהלכי שיווק באינטרנט לשמוע על כך מפי יזמים ומנהלי דיגיטל שהולכים לחשוף הכל על הבמה. מקרי המבחן (Study Case) יעזרו לכם לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

נקסט קייס הוא כנס בתחום השיווק הדיגיטלי שבנוי בפורמט שונה מרוב הכנסים שאנו מכירים – במקום הרצאות תיאורטיות באורך שעה, מוצגים מקרי מבחן מעשיים באורך 20 דקות. טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן וברגע שנגמר הזמן יופיע בגדול ״Next Case״.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי והההקדמות שלעיתים מיותרות ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית כך שכולם יוכלו ללמוד מזה.

הכנס יתקיים בגני התערוכה, ת”א וצפויים להשתתף בו כ-800-1,000 איש שרוצים ללמוד על אפשרויות מתקדמות לשיווק העסק שלהם או על דרכים לשפר את השיטות הקיימות. את הכנס יזם פבל ישראלסקי מהבלוג לקידום אתרים AskPavel.

כמה ממקרי המבחן שייחשפו בכנס

1. כך השתמשתי בשיטות מאוד לא סטנדרטיות כדי להפוך קמפיין PPC לא רווחי לאחד עם רווחים היסטריים
הילה פז, מייסדת משותפת באלגומייזר (TASE:ALMO)

2. איך האקינג למעקב ההמרות של פייסבוק הביא לקפיצה של 30% בביצועים
עמית לביא, מייסד Marketing Envy (עבד בעבר בפייסבוק וגוגל)

3. כיצד השתמשנו בטוויטר כדי לקדם את המותג שלנו
ירון קאופמן, מייסד משותף ב-OneHourTranslation

4. איך בנינו קמפיין שיווק ברשתות חברתיות שהביא ל 500,000 משתמשים חדשים
אייל מולדובן, סמנכ”ל פיתוח עיסקי ב-Payoneer

5. כיצד בנינו בלוג חברה עם מעל 50,000 מבקרים בחודש תוך שנה
איריס שור, מייסדת משותפת ב-Takipi

6. איך שיפרנו את התגובה למייל פי 8
אריאל הוכשטדט, יזם אינטרנט (לשעבר מנהל תחום בגוגל ישראל)

7. כיצד שיפרנו את אחוזי ההמרה מליד למכירה ב-1,000%
ישי כץ שינפלד, סמנכ”ל שיווק בקרייה האקדמית אונו

8. איך הגדלנו תוך חודשיים את כמות הכניסות לבלוג של רוג’ום פי 10
יעל קוכמן, מנהלת השיווק ב-Roojoom

9. איך הגדלנו את מספר המשתמשים ב-40% ואת ההכנסה הממוצעת למשתמש פי 2.5 באמצעות אופטימיזציה על משפך ההמרה
אור עופר, שותף מייסד ומנכ”ל SimilarWeb

10. כיצד שיפרנו את הטראפיק האורגני לחברת תנובה בלמעלה מ-85,000 כניסות
עופר לנגר, מנהל פרוייקטים בתחום ה-SEO ב-Alpinist 301

לפרטים נוספים על האירוע

רוצים לזכות בהנחה של 15%? הקלידו את קוד הקופון: geektime15


 

יש לנו 5 כרטיסים בשווי 385 ש”ח לחלק לכם

אחד מהעקרונות המרכזיים של הכנס הוא שאסור לצלם. לכן מי שלא יגיע לא יוכל לצפות בהרצאות מוקלטות.

הדרך היחידה לצפות במקרי המבחן היא פשוט להגיע. כרטיס לאירוע באתר הרשמי של נקסט קייס נמכר תמורת 480 ש״ח לכרטיס. (408 ש”ח לאחר מימוש הקופון של גיקטיים geektime15) עם זאת, לנו יש 5 כרטיסים חינם לחלק לכם.

כל שעליכם לעשות הוא לכתוב בתגובות לפוסט טיפ קטן או משהו שגיליתם לאחרונה שיכול לעזור לבעלי אתרים. זה יכול להיות כלי שימושי, טכניקת שיווק או אפילו בלוג מעולה שלא הרבה מכירים.

חמשת המגיבים שיכתבו את הטיפים המוצלחים ביותר, יזכו בכרטיס לאירוע.

שימו לב להגיב במערכת התגובות באתר (לא תגובות פייסבוק), הקפידו להזין את כתובת המייל האמיתית שלכם בשדה המתאים כשתתבקשו, היא לא תחשף בפני אף אחד אך תשמש אותנו במקרה של הודעה על זכייה. התחרות תסתיים ביום רביעי הקרוב בשעה 13:00.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

33 תגובות על "12 מקרי מבחן ב-20 דקות כל אחד: כנס Next Case 2014 יתקיים ב-30.12 [5 כרטיסים חינם]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Omri
Guest

http://www.whostalkin.com/

אתר מעולה שניתן לחפש דרכו על מה מדברים ברשת

http://follow.net/ – תוסף שיתריע על שינויים אצל המתחרים שלכם.

גלעד
Guest

לפתח את האתר מראש על פי הכללים שגוגל מכתיבים לבניית אתרים ועל פי מנגנון החיפוש שלהם.

זה יגרום שחיפושים שתואמים לאתר שלכם יופיעו בראש הרשימה של החיפושים ויוביל להרבה יותר כניסות.

איתי
Guest

לשים לב לשעה בה מעלים פוסטים ומידע נוסף.

איתן
Guest

טיפים מהעולם הפנימי של יוטוב!
סרטונים ביו טוב היום הולכים מאוד חזק, כל מוצר צריך שיהיה לו סרטון שם.
מלבד העצות הברורות של מצלמה טובה, תאורה טובה וכו’ יש לי טיפים בנוגע לסרטון עצמו בעולם המהיר של היום.
בשניות הראשונות של הסרטון חובה לשים משהו אשר יתפוס את הצומת לב של הצופים, בלי זה כל שאר הסרטון אבוד.
הסרטון עצמו צריך להיות קצר יחסית(עדיף שלא יעלה על 2-3 דקות)
אופי הסרטון צריך להיות נמרץ, חיובי ואנרגטי, ותלוי בסוג המוצר – גם משעשע.
אז אקח את הטיפ מעצמי ואסיים את הפוסט הזה עכשיו, רק אבקש שתבחרו בי, כי אני ממש רוצה להגיע לכנס הזה!

יובי
Guest

רוב בעלי האתרים הקטנים נאבקים על הוספה של כל שנייה באתר (duration).
בניגוד לאינטואיציה, הוספה של ווידאו עם סאונד בתחתית העמוד- לא מבריחה גולשים, אלא גורמת להם לגלול למטה כדי לראות את הווידאו \ להשתיק אותו. במהלך הגלילה הזו הם נחשפים לעוד תוכן ונשארים יותר זמן באתר. עוד הפתעה – אין שום שחיקה בסיכוי שלהם לחזור לאתר, כלומר לא נמצאה (לפחות בניסיון שלי) שום השפעה שלילית של השיטה הזו על ההכנסות באופן ישיר או עקיף. מומלץ..

דן
Guest

הבלוג של איתן לויט ודייויד כץ
https://www.facebook.com/hashavua.podcast

לכל מי שחושב שהוא כבר יודע הכל על האינטרנט- כל שבוע מעלים כלים חדשים והפנייה למקומות- שאין סיכוי שאחרת הייתי שומע עליהם. נהדרים.

אדי
Guest

המסקנה המרכזית שלי בנושא יצירת הכנסות מהאתרים שלי היא שכדי להרוויח כמה שיותר מהאתר צריך לאזן בין הכלים השונים. הגזמה באחת החזיתות תפגע משמעותית בדירוג האתר ובהכנסות. לאחר שנתיים של ניסיון אינטניסיבי בבניית אתרים – האיזון שאני ממליץ עליו הוא:
נגן ווידאו ובאנר ארוך אחד (728) בראש העמוד, שתי מודעות אד-סנס שממוקמות בסמוך לגלריות תמונות,כך שאייקון החץ ואייקון הדפדוף בגלריה קרובים זה לזה, מודעה אחת (בלבד!) של 300*250 ויחידת פרסום בתוך תמונות (יש כזו גם לחברה אמריקאית בשם gumgum וגם לחברה ישראלית בשם carambola). בכל פעם שניסיתי להוסיף עוד באנר או עוד ווידאו, הרווחתי פחות.

רון
Guest

במידה ויש לכם אתר שבא לפרסם מוצר ספציפי מסויים
אתם נלחמים על כל שנייה מזמנו של המשתמש – בייחוד כמדובר שאתם באים להעביר מידע ואתם רוצים שהקורא יקרא את כולו. למשל מידע על

סטארט-אפ
ארגון
חברה וכו׳
הדרך הכי טובה להעברת מידע (בשלמותו) היא אינפוגרפיקס, לפי המון מחקרים, אם יצרתם אינפוגרפיק מעניין וצבעוני (ולא ארוך מעבר לנורמה) יש סיכוי של מעל 90% שהקורא יקרא את כל תוכן האינפוגרפיק.

בהצלחה.

אבשלום
Guest

1. תאמין בעצמך ובמוצר שלך, האתר וירטואלי הלב של הלקוחות מציאותי.
2. תשאלת את עצמך האם מה יגרום לי להיכנס לפה שוב ולהעביר את הכתובת בווטסאפ לקבוצת “החבר’ה הטובים” בווטסאפ.
3. פקח על התגובות באתר והתייחס לביקורת שלילית ברצינות, מקצועיות היא לא מילה גסה.
4. Small data is big data- זה שם המשחק. תנתח את הנתונים מהאתר שלך, “יש כסף ויש שווה כסף”.

בהצלחה ;)

אפרת דקל
Guest

אתר טוב חייב להיראות מצויין גם במובייל. הדרך הנכונה ליצור תאימות בין מסכים שונים היא על ידי Responsive Design. להלן אתר עם דוגמאות בחינם: http://html5up.net

אופיר
Guest

מנימליזם.

שרון
Guest

הטיפ שלי הוא תמיד לעשות A/B testing, אפילו על הדברים הקטנים ביותר כמו אייקונים, גוונים מסוימים של צבעים באתר, גדלים של כפתורים וניסוח הנעות לפעולה.
בהצלחה!

דליה
Guest

רוצים לבדוק כמה האתר שלכם ברור ונגיש?
תנו לילדים שלכם לשחק איתו!

רוב קהל המשתמשים שלכם ככל הנראה אינו מורכב מהייטקיסטים מבריקים שמתכנתים בבייסיק מגיל 7, ולכן הגישה שלהם למחשבים היא שונה.
אתר שהילדים שלכם יוכלו לבצע בו פעולות פשוטות (בהדרכתכם) הוא אתר הנגיש לכלל האוכלוסיה :)

פיאקר ישראל
Guest

להעלות סרטוני וידאו>>>גם בפיסבוק וגם ביוטיוב.

אודו
Guest

כאשר מעוניינים לשווק את האפליקציה/ האתר שלכם בקידום ממומן בפייסבוק, ומעוניינים שלכל סוג מכשיר טלפון/ מחשב יוצג דף שונה, מידע אחר, בהתאם למכשיר שממנו הוא ניגש עושים ״מניפולציית״ קישור אחד שמאגד מספר קישורים (onelink.to). כך למעשה, ניתן לעשות שבאמצעות לחיצה על LEARN MORE בפרסומת בפייסבוק אני יכול להוביל משתמשים ישירות להורדת האפליקציה אם הם משתמשים במכשיר אנדרואיד או אייפון, במידה וגולשים מהמחשב זה ישלח אותם לאתר אינטרנט…. וכל זה מבלי להשתמש בcall to action מסוג install שמייצר engagement נמוך בקרב מרבית המשתמשים…

טל ליאור
Guest

בנו URL בעזרת הכלי של גוגל כדי לאמוד את מידת הויראליות של תכנים שלכם ברשת.
כך למשל אם הפצתם פוסט בפייסבוק ואף על פי שפייסבוק הראה שנכנסו לכתבה 4000 איש, באנליטיקס תוכלו להמשיך לעקוב אחר כל מי שנכנס לתוכן שלכם בעקבות שיתופו ע”י גולשים אחרים!
זה אש, אני רוצה להיות בכנס מאוד!!!!

גיא
Guest

כל אתר מספק מידע או צורך מסוים של המשתמשים בו.
על בעלי אתרים לזהות מהו הדבר הבסיסי והחשוב ביותר אותו הם מבטיחים ללקוח (חובה לזהות אחד בלבד, גם אם האתר נותן הרבה דברים למשתמש), ולאחר מכן יש לדאוג לכך שהמשתמש יקבל מענה “להבטחה” מהר ככל האפשר מהרגע שהוא נכנס לאתר.
בשלב האחרון יש לדאוג להדגיש את העובדה הזאת למשתמש בדרכים מגוונות (אימייל למשל).

המלצה חמה נוספת היא לשלב את “ההבטחה” של האתר בכל אמצעי השיווק בהם אתם משתמשים.

משתמש שקיבל מענה מהיר למה שהובטח לו, בדרך כלל הוא משתמש שיחזור וישהה זמן רב באתר שלכם.

מור
Guest
מה לא עושים בשביל כזה כנס מגניב :) ליקטתי עבורכם מרחבי הרשת המון לינקים שימושיים, לכל מי שיש לעסק שלו אתר או לכל מי שלמתחרים שלו יש. תהנו ובהצלחה! על האתר שלכם: ======== בדוק את מהירות טעינת האתר שלך וקבל טיפים לשיפור ולפתרון בעיות נפוצות http://developers.google.com/speed/pagespeed/insights וקצת יותר נתונים על הביצועים של האתר שלך http://gtmetrix.com בדוק את התאמת האתר שלך לשלל דפדפנים https://www.modern.ie/en-us מצא אתרים שמקשרים לאתר שלכם https://moz.com/researchtools/ose בדוק מה אומרים על האתר שלך ברשתות החברתיות http://socialmention.com על המתחרים: =========== גלו אתרים שעושים דברים דומים (אם אתם כבר מספיק מפורסמים) http://www.similarsites.com לימדו קצת על הטכנולוגיות מהן בנוי האתר של… Read more »
אביב
Guest

הקפידו להתעדכן כל הזמן על השינויים במנועי החיפוש של גוגל. הסירו כל קישור לאתרים מיני שיצרתם בעצמם והקישוריים מעגליים.
גוגל הולך ומקשיח את היחס לאתרים כאלו

רמי סגל
Guest

שני כלים חובה לכל מי שמתעניין ב website growth hacking – הכלים מדברים בעד עצמם!

1. https://marketing.grader.com/
2. http://www.similarweb.com/

Stasiok
Guest

שלום לכולם.
לאחרונה הרבה לקוחות עסקיים רצו להזמין אתרים מבוססים WORDPRESS. זו היא מערכת טובה מאוד אך לא תמיד מתאימה לאתרים שצריכים קצת יותר “ACTION”.

אני ממליץ בחום לשים לב למערכת מעולה שלדעתי תתאים להרבה אתרים שצריכים מעבר לרגיל. מדובר באחלה כלי בשם – JOOMLA. זו היא מערכת CMS מאוד מפותחת גם מבחינת היכולות הטכנולוגיות שלה וגם מבחינת נוחות השימוש. לדעתי – היא תוכל לתת מענה מקצועי לרוב האתגרים שלכם.

יורם
Guest
צריכים תנועה רלוונטית לתחום כלשהו? לכו על הצעות גוגל לחיפושים (google suggest). “הצעות גוגל” מציג ביטוי חיפוש עם זנב ארוך שהגולשים מחפשים. לביטויים שונים יתכנו עשרות מאות ואף יותר ביטויי חיפוש נגזרים שהגולשים מחפשים. ביטויים אלו עשויים להיות פחות תחרותייים מביטויי השורש ומצד שני יכולים להיות לא פחות רלוונטים. גוגל מציעים מקסימים של 10 הצעות לחיפוש. אך ניתן לשלוף הרבה יותר הצעות באמצעות הוספת אותיות שונות לביטוי הנגזר. לדוגמה אם מחפשים את כל ביטוי החיפוש הקשורים לביטוי בחירות 2015 אפשר להריץ עשרות חיפושים נוספים כמו “בחירות 2015 א”, “בחירות 2015 ב” ואילך. ניתן אף להעמיק ולהשתמש בתוספת המרוכבת מצירוף 2… Read more »
מור ב
Guest
מה לא עושים בשביל כזה כנס מגניב :) קבלו מספר כלים מרחבי הרשת לגילוי מידע על האתר שלכם או על זה של המתחרים. תהנו ובהצלחה! על האתר שלכם: ========== בידקו את מהירות טעינת האתר שלכם וקבלו טיפים לשיפור ולפתרון בעיות נפוצות http://developers.google.com/speed/pagespeed/insights וקצת יותר נתונים על הביצועים של האתר שלכם http://gtmetrix.com בידקו את התאמת האתר שלכם לשלל דפדפנים https://www.modern.ie/en-us מיצאו אתרים שמקשרים לאתר שלכם https://moz.com/researchtools/ose בידקו מה אומרים על האתר שלכם ברשתות החברתיות http://socialmention.com על המתחרים: =========== גלו אתרים שעושים דברים דומים (אם אתם כבר מספיק מפורסמים) http://www.similarsites.com לימדו קצת על הטכנולוגיות מהן בנוי האתר של המתחרים http://builtwith.com והיכן האתר… Read more »
יוסי
Guest

שיהיה רספונסיבי!

דויד
Guest

הרבה קישורים פנימיים

וכמה שיותר חיצוניים…
wholinks2me.com

Shani
Guest

לפתוח פרופילים בכל הפלטפורמות המובילות שיקפיצו את תוצאות החיפוש לאתר שלכם:
– Facebook
– Twitter
– Google+
– LinkedIn
– Youtube
– Pinterest
– Tumbler
– Instagram
– and more!

גם פעילות מינימילית בפלטפורמות הנ”ל יכולה לתרום רבות לקידום האתר שלכם! אז במקרה הזה לא יותר טוב כלום מכמעט :)

בהצלחה

רותם
Guest

על מנת לקבל חשיפה, מומלץ לעשות מהלך שיכול להיות לא שגרתי, שיזכה לסיקור תקשורתי מסויים. (כמובן במובן החיובי).
הכתבות שיסקרו את הנושא, יוכלו לתת לכם לא רק טראפיק, אלא גם לינקים מאתרים שסביר להניח שיהיו איכותיים.

כמובן שזו המלצה, והכותב אינו לוקח אחריות על כל שימוש בטיפים.

Yana
Guest

The O in SEO stands for Optimization not Obsession, so don’t get obsessed with the SEO of your site. Create a great site, one that you love. Endorse it enthusiastically, yet tastefully. Be a SEARCH ENGINE OPTIMIST.

Google will recognize your site when you stop optimizing it for search engines and start optimizing for people. So change your objectives, seek better content instead and when your goals shift, you might be surprised to see that your rankings will increase as a result. Before hiring an “SEO SPECIAList”, focus on making your site special.

ורד חורי
Guest

קשה לבחור טיפ אחד אבל..:

אתר מדהים שגוגל שיחררו ומאפשר לנו לקבל מידע מדהים שעד כה היה נגיש למי ששילם עבורו.
מיליון תובנות על משתמשי האינטרנט.. גם מהארץ!

למשל הידעתם ש…
>> 22% מהישראלים משתמשים בסמארטפון בשלבי הרכישה
>> 60% קנו את הטיסה האחרונה ברשת
>> ועדיין הדסקטופ מוביל עם 79% בפער מצטמצם על המובייל עם 62% שימוש..

כל זאת ועוד מלאאא כאן-
https://www.consumerbarometer.com

איזי
Guest

סבלנות.

כל אחד רוצה להגיע למקום הראשון ומייד.
בניה של אתר שממוקם גבוה ולאורך זמן, לוקחת זמן. ביצוע פעולות שנויות במחלוקת כדי להגיע מהר למקום הראשון תזרוק אתכם מהר מאד למקומות חשוכים שאף אחד לא מגיע אליהם.

יוסי
Guest

בחרתם זוכים?

Livia Slavin Keinan
Guest

אשמח לדעת האם יפורסמו שמות הזוכים

פבל ישראלסקי
Guest

תודה רבה לכל המשתתפים, מייל נשלח לחמשת הזוכים!
1. מור ב
2. יורם
3. גיא
4. אודו
5. רמי סגל
מזכיר שעדיין יש קופון שמקנה 15% הנחה אז מומלץ להירשם איתו בהקדם כי המחיר שוב יעלה בסמוך לכנס. הקופון הוא: geektime15

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל