פירגון הדדי: הסטארטאפ KonnecTo יתגמל לקוחות נאמנים

פלטפורמת KonnecTo מאפשרת לחברות ליצור, למדוד ולתגמל לקוחות נאמנים עבור כל אינטראקציה שהם מנהלים עם המותג

מקור: KonnecTo

פיץ’ קצר: מה החברה עושה?

במהלך העשור האחרון נאמנות מותג (Brand Loyalty) נמצאת בירידה מתמדת בעקבות הפיכתו של דור ה-Millennials לכוח צרכני משמעותי, כזה שמבסס את הרגלי הצריכה שלו על חוויות וערכים.
KonnecTo היא פלטפורמת SaaS המאפשרת למותגים לחזק את נאמנות הלקוחות הצעירים באמצעות יצירה ומדידה של אינטראקציות וחוויות בין הלקוח למותג, אינטרקציות עבורן מתוגמלים בסופו של דבר הלקוחות.

וקצת יותר בהרחבה…

מותגים רבים משתמשים בתוכניות נאמנות המבוססות על תגמול לקוחות עבור רכישות שביצעו. הבעיה שבה נתקלים המותגים היא שהרכישה עצמה אינה יוצרת את החיבור והנאמנות האמיתית אותה הם מנסים לבנות. בפועל, נאמנות אמיתית אל מול קהל לקוחות צעיר בונים על ידי יצירת קשרים, חוויות ושיתוף ערכי המותג עם הלקוחות, ופחות סביב רכישות. KonnecTo מאפשרת למותגים ליצור ולהפוך כל נקודת מגע עם הלקוחות לחוויה מתגמלת תוך כדי שהיא מספקת ניתוחי דאטה שעוזרים להבין מה גורם ללקוחות להתחבר יותר למותג. הפלטפורמה מאפשרת ליצור, למדוד ולתגמל את הלקוח עבור כל אינטרקציה עם המותג, בין אם האינטרקציה נוצרה על ידי צילום תמונה או וידאו, דיבור, הגעה למקומות מסויימים, השתתפות בתחרויות המבוססות על תכנים שיווקיים או ביצוע פעולות און ליין.

מקור: KonnecTo

איך הגעתם לרעיון?

התחלנו עם פיתוח מוצר בסיסי שעזר למותגים לחשוף לקוחות צעירים לתכנים שיווקיים דרך משחקים, ותוך כדי המכירות והשיחות עם הלקוחות נחשפנו לקושי הגדול שהם חווים ביצירת נאמנות בקרב קהל הלקוחות הצעירים (עד גילאי 30), והרצון שלהם לבנות נאמנות שמבוססת על חוויות משמעותיות ואינטרקציות בעולם האמיתי. אז הבנו שהמוצר שפיתחנו היה בעצם רק פיצ’ר בפיתרון הרבה יותר גדול לבעיה מהותית, ושיש לנו הזדמנות לשנות את שוק נאמנות הלקוחות הקיים.

באיזה שלב אתם?

יש לנו מוצר עובד ולקוחות משלמים ברחבי העולם. לאחרונה גם יצרנו מספר שותפויות אסטרטגיות עם מספר ארגונים גדולים בארה”ב שמוכרים את הפלטפורמה שלנו למותגים וקבוצות ספורט.

מי המתחרים שלכם?

המתחרים הגדולים שלנו הם חברות המנהלות את תכניות נאמנות המותגים (Loyalty programs) המבוססות על רכישות. בניגוד לפתרון שלנו, הם מתבססים על תשלומים ופחות על יצירה ומדידה של חוויות ואינטרקציות עם המשתמש.

איך אתם מתכננים לעשות כסף?

מנוי חודשי למותגים וקבוצות ספורט.

האם כבר גייסתם השקעות? 

אנחנו מגייסים בימים אלו סבב סיד. עד היום גייסנו כחצי מיליון דולר מאנג’לים בבוסטון, ישראל וברזיל ואת הסיבוב הנוכחי מובילה micro vc מבוסטון.

מי המייסדים של החברה?

ארז נחום, חצב וולף ומרני מנדל.

כמה עובדים אתם? איפה המשרדים?

אנחנו 6 עובדים בארץ ועוד מספר נציגים בארה״ב. המשרדים שלנו ממוקמים בתל אביב ובקרוב מאוד יפתח משרד ב-East Coast.

הסטארטאפ השתתף בתחרות ה-Startup Arena בכנס Geektime Next 2017 בשיתוף לאומיטק ואלטשולר שחם בנפיטס.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה – היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: