אינראקטיב הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]

אינראקטיב, סטארטאפ ישראלי שמסייע למפתחי אפליקציות לשלב פרסומות באפליקציות שפיתחו, השלימה סבב גיוס שלישי בסך 3.5 מיליון דולרים

מקור: יח”צ

חברת הסטארט אפ הישראלית אינראקטיב (Inneractive) משלימה סבב גיוס שלישי על סך 3.5 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Evergreen Venture Partners ביחד עם משקיעים פרטיים שהשקיעו בחברה בסבבים הקודמים ומשקיעים חדשים מארצות הברית ומאירופה.

ממשיכה להתרחב

אתמול (ג’) הודיעה חברת הסטארט אפ הישראלית אינראקטיב על השלמת סבב גיוס שלישי, בסך 3.5 מיליון דולרים. הגיוס הנוכחי מעלה את סך המימון שקיבלה החברה, שעומד כעת על סכום של 8.5 מיליון דולרים. את הסבב הנוכחי הובילו Evergreen Venture Partners הישראלים גם הם, בשיתוף המשקיעים הקיימים ומספר משקיעים פרטיים חדשים.

מנכ”ל אינראקטיב זיו אלול הסביר כי מדובר בזמנים מרגשים עבוד החברה, בהם היא צומחת בצורה מהירה מבעבר. המימון הנוכחי יעזור לה להרחיב את כוח העבודה שלה, להגדיל עוד יותר את צמיחת החברה ולפתוח משרדים בניו יורק, הודו וסינגפור בנוסף לאלה הקיימים בלונדון, תל אביב ובסיליקון וואלי.

בראיון לניוזגיק הוסיף הלל פולד, מנהל השיווק של אינראקטיב כי החברה נרגשת להכנס ‘להילוך גבוה’. אינראקטיב מייצרת דברים נהדרים עם ענקיות בשוק והסבב הנוכחי יקל על הצמיחה שהחברה חווה בתקופה האחרונה.

Evergreen, שהובילה גם את סבב הגיוס הקודם של החברה ב-2010, השקיעה לאחרונה בחברה נוספת העוסקת בתחום המוניטיזציה במובייל וב-Web, טבולה (Taboola). עדי גן, שותף ב-Evergreen הגיב לגיוס הנוכחי וציין כי “אינראקטיב מראה צמיחה משמעותית בתקופה האחרונה, בה שוק הפרסום במובייל צומח גם הוא. לכן, Evergreen שמחה להיות שותף פעיל במסע של החברה אל עבר ההצלחה”.

פרסום ישראלי

חברת הפרסום הסלולרי אינראקטיב נוסדה ב-2007 על ידי עופר יהודאי וזיו אלול והיא למעשה מציעה מערכת פרסום המיועדת עבור מפתחי אפליקציות, המאפשרת להם להרוויח כסף ממפרסמים. המערכת זמינה למפתחים באמצעות SDK ייעודי ועובדת בשיתוף עם למעלה מ-120 חברות פרסום שונות ב-200 מדינות מרחבי העולם כשהיא מציעה אופטימיזציה בזמן אמת של שטחי פרסום או של מודל הפרסום על גבי האפליקציה.

החברה מעניקה למותגים, יצרני מכשירים, ספקים סלולריים ומפתחים את היכולת להשיק את שירות המודעות האישי שלהם, המופעל על ידי אינראקטיב. החברה היא זאת שמבצעת את האינטגרציה עם רשת הפרסום ואף מבצעת את הסליקה. המערכת תומכת בשלל הפלטפורמות הפופולאריות הקיימות כיום בשוק, כגון אנדרואיד, בלאקברי, iOS ו-Windows Mobile.

כיום, אינראקטיב עובדת עם מספר חברות גדולות כגון Amobee הישראלית ואפליקציית Fruit Ninja הפופולארית, כאשר הפרסומות עצמן המוצגות באמצעות המערכת עשירות גם הן ומציגות סרטוני וידאו, פרסומות מדיה – שיוצרות מעורבות גבוהה יותר מצד משתמש הקצה וכך מובילה להכנסות גבוהות יותר מאשר שאר מערכות הפרסום הקיימות כיום בשוק.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "אינראקטיב הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
פבל
Guest

איזה בעסה ל SellInApp

wpDiscuz

תגיות לכתבה: