אקזיט: FieldOne הישראלית נרכשת על ידי מיקרוסופט תמורת 39 מיליון דולר

חברת FieldOne הינה ספקית פתרונות ניידים לניהול מערך ה-IT בארגונים. בעוד שסכום הרכישה המדויק לא פורסם, לפי הערכות מדובר ב-39 מיליון דולר

מקור: FieldOne Blog

מקור: FieldOne Blog

חדש בגיקטיים: לוח משרות הייטק שמתמקד רק במשרות מתחום ההייטק, מתעדכן באופן קבוע ופתוח למגייסים ולמחפשי עבודה.


FieldOne הינה ספקית פתרונות לניהול מרחוק של מערך ה-IT בארגונים. בסוף השבוע הודיעה כי הסכימה להצעת רכישה של מיקרוסופט, המוערכת ב-39 מיליון דולר. בעוד שהנהלת החברה ממוקמת בניו ג׳רזי, מייסד החברה, משה בוים, חסיד סאטמר, ומנכ״ל החברה אילן סלסקי הינם ישראלים.

מהלך אסטרטגי מחושב של מיקרוסופט

הפיתוח של FieldOne פונה למנהלי מערכות מידע, שכן מספקת לאלו לנהל מרחוק חלקים רבים של מערך ה-IT בארגון, בעודם משוטטים בין המחשבים השונים של העובדים. בין הכלים שמאפשרת הפלטפורמה קיימת האופציה לקבוע לוח זמנים, הקצאת תקשורת וניהול מלאי ורכש. בצורה זו מנהל מערכות המידע יכול לנהל בצורה ממוקדת יותר גם סניפים מרוחקים, ועובדים אשר מתחברים למערכות הארגון דרך מכשירים ניידים. התוכנה שפיתחה החברה יכולה לרוץ בחברות הן בצורת מרכז נתונים מקומי והן כשירות ענן.

התוכנה שפותחה על ידי החברה של בוים, מסייעת למשרדים, מפעלי תעשייה וגופי ממשל לייעל את המערך הלוגיסטי באמצעות הכוונה אוטומטית של התוכנה המקשרת את כל הסניפים למשרד הראשי ממנו ניתנות ההוראות לכל המוקדים ברחבי המדינה.

FieldOne נוסדה על ידי משה בוים בשנת 2001, ומבוססת במאווה, ניו ג׳רזי. בין לקוחותיה נמנים Climatec, מיצובישי היטאצ׳י מעכות חשמל ו-Carl Zeiss. יחד עם זאת, החברה הישראלית לא לבדה בתחום, שכן קיימים לא מעט ספקים אחרים המציעים שירות דומה כדוגמת ServicePower, mHelpDesk ו-ServicePower.

בפוסט שכתב באתר הרשמי אילן סלסקי, מנכ״ל החברה, אמר כי ״שוק פתרונות השטח הניידים גדל במהירות ומונע על ידי ביקוש וצורך בפתרונות תוכנה ניידים ומוצרים מבוססי ענן. מיקרוסופט זיהתה את היכולות הייחודיות של FieldOne ואת היכולת שלנו להתמודד עם צורך ממשי בשוק. לשתי החברות היה ברור כי להפגיש בין הכוחות והיתרונות של השתיים הוא הבחירה הנכונה״.

בוב סטוטץ (Bob Stutz), סמנכ״ל מיקרוסופט התייחס גם הוא לרכישה ואמר כי ״FieldOne ללא ספק בולטת בשוק. לפתרון שמציעה יש את הפונקציונאליות הבסיסית שארגונים צריכים בכדי לנהל פעילות שירות שדה בצורה יעילה יותר. הפתרון שלהם מאפשר לעסקים להפחית עלויות, להגביר רווחים ולספק שירות לקוחות מצויין״.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: