Youtube מתרענן: זוכה לעיצוב מחודש

אתר YouTube מציג פרוייקט צדדי שמטרתו לאפשר למשתמשים להנות מעיצוב חדש לאתר. ייתכן כי גוגל מנסה ליישר קו בעיצוב כלל המוצרים שלה, ומאפשרת גם ליוטיוב לקבל פלוס, בצורת פנדה.

מקור: אתר Comic Panda

אתר YouTube מציג לקהל המשתמשים שלו את העיצוב החדש, שקיבל את השם המתאים Cosmic Panda. מדובר בעיצוב נפרד מהאתר הנוכחי, ובכדי לראות ולהשתמש בו, עלינו לגשת אל דף הפרוייקט.

שלא במקרה, העיצוב החדש עלול להזכיר לכם במעט את גוגל+. גם כאן מדובר על אתר מעט אפלולי, שהצבעים השולטים בו הם אפור ולבן.

עיצובים חדשים

נדמה שמאז שיצא גוגל+, החליטה החברה לשנות את העיצובים בכלל המוצרים שלה. בתחילה שינתה גוגל את ממשק הג'ימייל והיומן, וכעת גל העדכונים מגיע גם אל YouTube. העיצוב החדש מציע לגולשים סוג של גישה שונה בעת שיטוט באתר, בין אם בעת צפייה, כניסה לערוץ או מעבר על רשימת ההשמעה – נדמה כי האפרוריות של גוגל הגיעה גם לשירות הוידאו שלה.

Comic Panda מציג חוויה חדשה של צפייה בסרטי וידאו, רשימות השמעה וערוצים. הממשק החדש זורם יותר ומפריד לחלוטין את איזור הצפייה ואיזור התגובות. כעת הסרטון שאנו צופים בו מופיע בחלק העליון של המסך, עם רקע כהה המיועד להוריד את הניגודיות שהייתה קיימת קודם בדף הלבן. בחלק התחתון מופיעות התגובות ולצידן סרטונים נוספים רלוונטים.

כמו כן, ה-Thumbnails גדולים יותר, ורשימת ההשמעה מוצגת מתחת לסרטון עצמו. ניתן לבחור בשלושה גדלים להצגת הוידאו במקום רק שניים שהיו אפשריים בממשק הישן, ובנוסף ניתן גם להציג את הסרטון במסך מלא. כפתורי הפידבק (Like, Add To, Share) מופרדים לחלוטין ונמצאים בחלקו התחתון של המסך, מעל תגובות המשתמשים.

אחד השינויים המשמעותיים ביותר שהממשק החדש מספק הוא כלים נוספים לעריכה ועיצוב הערוץ הפרטי שלנו ביוטיוב. הכלים עצמם רחבים יותר ונוחים יותר לבחירה, אנו יכולים לבחור תמונה שתייצג אותנו וקיימות 4 תבניות עיצוב מהן אנו יכולים לבחור את מראה הדף החדש שלנו, בהתאם לתחושה שאנו רוצים להעביר.

הממשק מציג בצד השמאלי כפתור Feedback כחול וגדול, והגולשים מתבקשים להביע את דעתם, כדי שמפתחי Comic Panda יוכלו לדעת מה עליהם לעשות על מנת לשפר את חווית המשתמש. בנוסף, גולשי דפדפן כרום נהנים מהאפשרות להמשיך לצפות בסרטון בזמן גלישה באתר, מעבר בין דפים, החלפת רשימות השמעה וכניסה לערוצים.

סומכים על המשתמשים

מהלך זה, בדומה למהלך שמנהיגה החברה גם בעיצוב המחודש של ג'ימייל, מוגדר כרגע כ"נסיוני" והוא נפרד מאתר YouTube עצמו, שעדיין מציג את העיצוב הישן. קיימים מגוון פרוייקטים נסיונים שנמצאים תחת שם הפרויקט הרחב Test Tube שמטרתו לקבל תגובות מהמשתמשים לגבי פיתוחים חדשים המתוכננים לאתר. המשתמשים יכולים לנסות מספר כלי עריכה וחיפוש שאינם זמינים לקהל הרחב הגולש באתר, להביע את דעתם ובכך לתרום למהלכים הצפויים.

שלא כמו גוגל+, אין צורך בהזמנות כדי להתנסות בשירות החדש, והוא פתוח לכולם. אם העיצוב לא מוצא חן בעיניכם, אתם מוזמנים לחזור ולהשתמש בעיצוב הישן והמקורי.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "Youtube מתרענן: זוכה לעיצוב מחודש"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
בניית אתרים
Guest

זה נראה טוב, ובכל מקרה בתחרות עם פייסבוק עושה לנו רק טוב! שנאמר: "אין סכין מתחדדת אלא בירך חברתה" :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: