עכשיו תורו של ה-Gmail לקבל פלוס

לאחר ההתלהבות סביב גוגל פלוס שסחפה את כולם, גוגל מציגה את “הקו החדש” בעיצוב המוצרים שלה, כולם בהשראת גוגל פלוס.

מקור: צילום מסך מאתר החברה

ברוח הרשת החברתית החדשה שהשיקה גוגל השבוע, החליטה החברה לרענן גם את הממשקים הקיימים שלה, וביניהם לוח השנה והדואר האלקטרוני המוכרים לכולם.

נראה כי החברה החליטה ללכת על קו אחיד, נקי ואלגנטי ל”סט המוצרים” שלה, ומנסה להפוך את הגלישה בכל דפי החברה לאחידה ונעימה לעין.

עיצוב חדש

העיצוב החדש שמציעה גוגל לדואר האלקטרוני זהה לחלוטין לעיצוב של הרשת החברתית החדשה שלה, גוגל פלוס. דף לבן עם סרגלי כלים אפורים, ומעט אדום וכחול לצורך הדגשת כפתורים עיקריים כגון חיפוש בתוך המייל ויצירת הודעה חדשה. בעוד שהעיצוב דיי מקל על קריאת הודעות חדשות וניווט ברחבי המייל, הוא עדיין נראה בשלבים הראשונים שלו ונדמה כי יש עוד הרבה עבודה עד שיהיה מושלם.

גוגל הודיעה בבלוג הרשמי שלה שהיא תעבוד בהדרגה על העיצובים החדשים במהלך החודשים הקרובים. כרגע ניתן לצפות בקדימון של העיצוב המתוכנן, על ידי כניסה ללשונית ה-Themes, ובתחתית העמוד מופיעות לנו שתי ערכות עיצוב חדשות, Preview ו-Preview Dense שבמבט ראשוני אולי נראות זהות, אך הראשונה מציעה מבט מעט יותר מרווח של דף הג’ימייל.

החברה בחרה לסמן את העיצובים החדשים כ”קדימונים”, מכיוון שהיא עדיין עובדת על התאמתו למשתמשים השונים. בעוד שכרגע עלינו לבחור מבין שתי גרסאות ולבדוק איזה מהן מתאימה לרזולוציית המסך שלנו ולהגדרות המחשב שלנו, מטרת החברה היא שבעתיד העיצוב ידע להתאים עצמו אוטומטית לכל תצוגה שהיא, ולכל הגדרה שבחר המשתמש.

גוגל מוסיפה ואומרת שבמידה ובחרתם להפעיל את העיצוב החדש, קחו בחשבון שייתכן כי כמה פונקציות שהפעלתם ב-Labs עלולות להראות טיפה מוזר, ומדובר בנושא שהם מודעים אליו ועובדים עליו. עוד נכתב בבלוג הרשמי כי בעתיד יוכלו המשתמשים להתאים את הצבעים הרצויים עליהם על העיצוב החדש, ולהציג איורים ברחבי הדף, שני נושאים מבוקשים אצל מגוון המשתמשים כיום.

למה זה טוב?

על פי הבלוג הרשמי של גוגל, מטרת העיצוב החדש הוא להוציא את כל הבלאגן והמידע שאינם נחוצים בעת כניסה לחשבון הג’ימייל שלנו, ולהפוך אותו למשהו שיהיה יפה באותה מידה שהוא עוצמתי. השינוי הזה הוא חלק מהרצון של גוגל להפוך את חווית המשתמש לטובה יותר, מפוקסת יותר וחסרת מאמצים לכל אחד מהמוצרים שלה.

בעוד שבעת שימוש בעיצוב החדש המעבר בין האימייל לגוגל פלוס הוא הרבה יותר חלק ונעים לעין, אחד מהדברים שאני הכי אהבתי הוא העובדה שהאימייל שלי לא צריך להיות דף לבן ומשעמם, והוא יכול להיות צבעוני, מצחיק, ולהציג מגוון איורים שונים ומשעשעים במהלך היום.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

5 תגובות על "עכשיו תורו של ה-Gmail לקבל פלוס"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רמי
Guest

אימצתי!

יורי
Guest
need4steer
Guest

כמוך כמוני.
ה- gmail באמת הרבה יותר מעניין.
אהבתי מאוד את המגמה שלהם.

דין מרטין
Guest

איזה התלהבות יש סביב גוגל פלוס?
הכל שם משעמם וחיקוי עלוב של פייסבוק

יוני כץ
Guest

גם לוח שנה עודכן ולדעתי זה מאוד נוח ומפרגן להם על זה

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל