חברת Commerce Sciences מגייסת 1.5 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית Commerce Sciences משלימה סבב גיוס ראשון מרשים, בגובה של מעל ל-1.5 מיליון דולרים, בהובלת ג’נסיס פרטנרס ו-Innovation Endeavors של אריק שמידט

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Commerce Sciences מודיעה הבוקר כי השלימה סבב גיוס ראשון (Series A) בגובה כ-1.5 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילו ג’נסיס פרטנרס ולצידה Innovation Endeavors של אריק שמידט, יושב-ראש דירקטוריון ענקית החיפוש גוגל, אליהם הצטרפו משקיעים פרטיים.

ניתוח התנהגות קונים

חברת Commerce Sciences מפתחת פתרון שמנתח באופן אוטומטי התנהגות קונים ומספק להם חווית קניה עשירה ואישית. בעולם בו הרכישות הווירטואליות הולכות ותופסות נתח משמעותי הולך וגדל מהעולם הקמעונאי, החברה זיהתה את הצורך בניתוח חכם של התנהגות הרוכשים. ניתוח שכזה יאפשר ללקוחות החברה לספק לגולשים באתרי הממכר הווירטואליים שלהם חווית קניה מותאמת אישית.

מייסדי החברה, שהוקמה ביולי 2011, הם אביב רווח (מייסד-שותף של חברת Mominis), המשמש כמנכ”ל, איל ברוש (סמנכ”ל פיתוח בחברות הזנק מזה 10 שנים ולשעבר סמנכ”ל הפיתוח של חברת Flash Networks), המשמש כ-COO and VP R&D. רווח וברוש הם יוצאי יחידת המודיעין 8200, בעלי רקע יזמי, עסקי וטכנולוגי.

לדברי אביב רווח, “שוק הקניות באינטרנט צומח בקצב מסחרר ועתידו טמון בהתאמת חווית הקניה לכל אדם באופן אישי. למרות ההתקדמויות בתחום זה, בפועל אתרי קניות מציעים חוויה די זהה לכלל הקונים והפן האישי מתמצה לרוב בקופסא המוכרת לכולנו שכוללת המלצות מוצרים רלוונטיים”, רווח מוסיף – “אנו מאמינים שזו רק ההתחלה – הפתרון שלנו יביא את הפרסונליזציה לרבדים נוספים, תוך שהוא משנה לחלוטין את חווית הקניות באינטרנט”.

מתודולוגיות מתקדמות

לדברי איל ברוש, “הטכנולוגיה תפעל, בין היתר, על-ידי שילוב מתודולוגיות מתקדמות מתחום הכלכלה ההתנהגותית ו-Predictive Analytics”. יצוין, כי המוצר שפיתחה החברה בשימוש על-ידי מגוון לקוחות בעולם וקונים רבים נחשפים אליו מדי חודש. בכוונת החברה לנצל את הכסף שגוייס לשדרוג המוצר של החברה וכן לגיוס עובדים נוספים, הן בתחום התוכנה והאלגוריתמיקה והן בתחום השיווק וממשק המשתמש.

בעקבות ההשקעה, יצטרף אדן שוחט, שותף בג’נסיס פרטנרס, לדירקטוריון החברה. לדברי אדן שוחט, שזוהי השקעתו השלישית כשותף בג’נסיס פרטנרס, ההשקעה בחברה משקפת את אמון הקרן בפוטנציאל של דור היזמים, ההולך ובונה את עמק הסיליקון בישראל. “הצוות המנוסה של Commerce Sciences הצליח בזמן קצר לפתח פיתרון שנועד לתת מענה לכל אתר קניות. אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם איל ואביב.”

לדברי דרור ברמן, מנהל קרן Innovation Endeavors, “בחרנו להשקיע ב-Commerce Sciences בגלל הצוות החזק והמנוסה והחזון הנלווה אליו – לספק לבעלי אתרי מסחר יכולות חדשות והתאמה פרסונאלית של חווית הקניה. אפשרויות הבחירה העומדות היום בפני צרכנים הינן עשירות מאי פעם, אך יוצרות עומס שמוביל לבלבול, חוסר יעילות ותיסכול. אנו מאמינים שלימוד והתאמה אישית יכולים להפוך צרכן למרוצה יותר, צרכן שרצונותיו ומטרותיו מקבלים ביטוי טבעי ומדויק.”

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: