חברת CA הודיעה על רכישת Oblicore

חברת CA הודיעה השבוע על רכישת חברת, Oblicore המספקת פתרונות לניהול רמת השרות. פתרונות החברה, מיועדים לסייע על גישור פערי הציפיות בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב, ולשפר את ניהול השירות בסביבות ארגוניות ובסביבות של מחשוב עננים

oblicoreחברת CA הודיעה השבוע על השלמת רכישתה של החברה הפרטית Oblicore, המספקת פתרונות תוכנה לניהול רמת השרות (Service Level Management – SLM) עבור ארגונים וספקיות שירות. הרכישה של Oblicore תספק ל-CA את היכולת לקבוע רמות שירות, למדוד ולשפר אותן על מנת להבטיח עמידה בציפיות של הגורמים העסקיים בסביבות ארגוניות ובסביבות של מחשוב עננים. כמו כן, ירחיבו פתרונות Oblicore את היכולות של CA בכל הקשור לניהול של ספקיות שירות ואבטחה של איכות השירות, במתכונת של מחשוב עננים. תנאי הרכישה  לא פורסמו.

הפרתונות של Oblicore מתממשקים כבר היום עם חלק מהמוצרים של CA כגון CA Spectrum Infrastructure Manager, CA Service Desk Manager, CA Wily Introscope, CA eHealth ו-CA Clarity PPM. חברת CA ראתה את השימוש שעשו לקוחותיה עם המוצרים של Oblicore לצורך השליטה וניהול איכות השירות והחליטה לצרף את החברה ואת מוצריה כחלק אינטגרטיבי מתוך מערך התוכנה של החברה. הפתרונות של Oblicore מבטיחים ערוצי תקשורת פתוחים לכל מקור נתונים כמעט, והם משתלבים בכלים לניטור של מערכות עסקיות, יישומים ותשתיות מתוצרת Microsoft, Oracle, SAP, IBM, HP, BMC וספקיות נוספות. עוד יכולים מנהלי המחשוב לכמת את התמורה הכוללת שמעניק מערך השירותים באמצעות שילוב בין המדדים של Oblicore לאיכות שירות לבין המדדים של פתרונות CA Service Catalog, CA Service Accounting ו-CA Clarity PPM ביחס לעלות השירות, צריכת השירות וההתאמה ליעדים העסקיים.

“הגישה מוכוונת העסקים של Oblicore מעניקה לארגונים ולספקיות שירות תמונה מלאה יותר ושליטה טובה יותר על איכות השירותים ועל התמורה שהם מעניקים, במסגרת המערך הכולל של שירותי המחשוב” אמר אג’יי גופל, סגן נשיא בכיר בחטיבה למוצרים וטכנולוגיות של חברת CA. ” הרכישה של Oblicore, והרכישות של NetQoS ו-Cassalt שקדמו לה, מגבירות את יכולתה של CA לסייע ללקוחות לשפר את המיחשוב, על מנת להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר ולמצות את המרב מההזדמנויות שפותח מחשוב העננים”.

“ההצלחה שנחלנו בקרב הלקוחות המשותפים של CA ו-Oblicore מוכיחה שיחד אנו יכולים לגשר על הפערים בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב, באמצעות קביעה של רמת הציפיות ומדידתה” אמר אריק קונברס, מנכ”ל Oblicore. “קצב הצמיחה בפלח השוק של ניהול הרמה של שירותי המיחשוב הוא אחד המהירים בתעשייה. הפקדת הפתרונות של Oblicore בידי אנשי המקצוע של CA, אשר צברו ניסיון רב במכירות, שירות ותמיכה, מבטיחה שגם הלקוחות הרבים של CA, ומספר גדל והולך של לקוחות חדשים ברחבי העולם, יוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שמעניקים הפתרונות שלנו לניהול הרמה של שירותי המחשוב”.

אספקט נוסף עליו עבדו בשנה האחרונה ב-Oblicore הוא ניהול השירות מתוך מוכוונות לעסקים בתחום ענני המחשוב. המתודולוגיה של Oblicore, לניהול של רמת שירות מלמעלה למטה, נסמכת על הסכמים אשר נכתבים בשפה עסקית ומוגדרים במדדים עסקיים. הסכמים אלה משתלבים במקורות של נתונים טכניים על מנת להבטיח מדידה רציפה של ביצועי השירות ביחס לתנאים המוגדרים בהסכם. השקיפות והשליטה שמבטיחה גישה זו אמורה לסייע ללקוחות לגשר בצורה יעילה יותר על פערי הציפיות בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב ולנהל בצורה טובה יותר את ההסכמים שנחתמים עם ספקיות שירות חיצוניות. החשיבות של השימוש בהסכמים לצורך ניהול אספקה של שירותים גוברת נוכח המעבר של ארגונים רבים לשירותים שמסופקים במתכונת של מחשוב עננים. מאחר ובמתכונת זו לא ניתן לשלוט ישירות על אספקת השירותים, הופכים ההסכמים למנגנון העיקרי לאבטחת שירות. הפתרונות של Oblicore יסייעו לארגונים להבטיח את איכות השירותים שמסופקים במתכונת של מחשוב עננים.

“אנו ב-EMA מאמינים שהמגמה של מחשוב העננים תגביר את הביקוש לניהול שירותים, ובכלל זה ניהול של רמת שירות וניהול תמורה משירותים. הלקוחות דורשים פתרונות דוגמת אלו של Oblicore, אשר יכולים להעניק ניהול שירות מתוך מוכוונות לעסקים, ובכלל זה התבססות על הסכמי שירות, שיתוף בתהליך של המשא ומתן וניתוח התוצאות של אספקת השירות בתצורה של לוח פיקוד” אמרה ליסה אריקסון-האריס, מנהלת מחקר ב-EMA.

כבר החל מהחודש, הפתרונות של Oblicore יוצעו ישירות מ-CA או דרך ערוצי השיווק המוסמכים של החברה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: