מציאות רבודה במרכז המסחרי [סרטון יומי מומלץ]

קמפיין חדש ומלהיב של הנשיונאל ג’אוגרפיק מביא את הטבע (גם זה שנכחד) אל הסביבה העירונית באמצעות מציאות רבודה. סרטון יומי מומלץ

צילום: צילומסך

מתי בפעם האחרונה כשביקרתם בקניון ליטפתם נמרים, עמדתם קפואים מול דינוזאור או החלפתם מילה עם אסטרונאוט? קמפיין חדש של ערוץ הנשיונל ג’אוגרפיק במסגרתו הוצבה במרכז מסחרי מערכת ויזואלית שכוללת אקרן, מצלמה ואנימציה אינטראקטיבית, איפשרה למבקרים באמצעות מציאות רבודה לחוש קצת טבע סביבם בלב הסביבה העירונית.

קמפיינים דומים כבר יצאו אל הפועל במספר מדינות נוספות בעולם ועל ידי מגוון חברות בשלל דרכים יצירתיות, שרתמו את הטכנולוגיה העומדת בבסיס היכולת לייצר מציאות רבודה לצורכי פרסום. באמצעות השימוש במציאות רבודה הפרסום הופך את אלו הנחשפים אליו מפאסיבים לאקטיבים והם לא רק צורכים את המידע, אלא נוטלים חלק פעיל בפרסום עצמו, דבר שהופך את הפרסומת למשחק אינטואיטיבי שגם תורם לחשיפת המותג.

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: