הסטארטאפ Zeekit מגייס 9 מיליון דולר כדי שלא נצטרך למדוד בגדים לפני הקנייה

הסטארטאפ הישראלי פותר את הבעיות המעיקות ביותר בעולם האופנה הפיזי והמקוון – מדידת הבגדים והדאגה שמא הם לא יתאימו לנו. Zeekit פיתחה טכנולוגיה למדידה וירטואלית של הבגדים דרך אפליקציה או ישירות באתר המותג

כל אחד יכול למדוד בגדים. מקור: עמוד הפייסבוק של Zeekit

כל אחד יכול למדוד בגדים. מקור: עמוד הפייסבוק של Zeekit

Zeekit (זיקית), שפיתחה פלטפורמת B2C ואפליקצית מובייל במטרה לנסות ולשנות את הדרך שבה משתמשים רוכשים פריטים אונליין, הודיעה על גיוס של 9 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי (A) השלימה החברה בעזרת אנג׳לים פרטיים לרבות משקיעים מובילים בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית ביחד עם משקיעים מתחום התקשורת, הקולנוע והלייף סטייל בארה״ב.

כמו כן, במסגרת שבוע האופנה שהתקיים בשבוע שעבר בניו יורק, יצאה Zeekit בשיתוף פעולה עם בית האופנה Rebecca Minkoff. השותפות איפשרה לקהל הצופים שנכחו בתצוגה באופן פיזי ולגולשים באתר ובאפליקציה לבחור מוצר שמצא חן בעיניהם, ולמדוד אותו באופן וירטואלי. את התוצאה ניתן היה לשתף בקלות עם חברים וכמובן לרכוש את המוצר במידה והוא ׳קיבל את האישור׳ של אלו.

מדידה וירטואלית

אחד החששות הגדולים בכל הנוגע לקניות באינטרנט הוא שהפריט שרכשנו ייראה אחרת לגמרי מהתמונה או שהמידה והגזרה לא יתאימו לנו. על מנת להתגבר על קשיים וחששות אלו הוקמה Zeekit, פלטפורמת מסחר אינטראקטיבית המחברת בין לקוחות למוכרים באמצעות חוויה ויזואלית ואישית. כל חנות ומותג יכולים לשלב את הכפתור של Zeekit באתר או באפליקציה שלהם, כדי לאפשר למשתמשים להמחיש את התוצאה והעיצוב הסופי של הבגד עליהם ספציפית.

zeekit2

מקור: Zeekit

בעזרת הטכנולוגיה של Zeekit צרכנים פוטנצייאליים יכולים למדוד באופן וירטואלי את הפריט בו הם מעוניינים לפני שהם לוחצים על כפתור הרכישה באתר או מודדים אותו בחנות. כדי לעשות זאת, עליהם להעלות תמונת גוף מלאה וברורה. בשלב הבא, כאשר הם יתקלו בפריט שמצא חן בעיניהם אונליין, בעיתון או בחנות, הם יוכלו למדוד אותו באופן וירטואלי ולדעת איך הוא יראה עליהם ספציפית. מדובר בפתרון אידיאלי עבור אלו מאיתנו ששונאים למדוד בגדים או חוששים לרכוש באינטרנט בשל הסיכוי שהמידה או הגזרה לא יתאימו. מה שנחמד הוא שניתן ממש לשחק ולבצע ׳Mix and match׳ של פריטים המוצעים בחנויות ואתרים שונים, וכך ליצור אאוטפיט שלם שיתאים לנו בול, בלי לקום מהכיסא.

Zeekit נוסדה בשנת 2013 על ידי יעל ויזל, ניר אפלבוים ואלון קריסטל. לפני קרוב לשנתיים השתתפה חברת הסטארטאפ ב-Fashion Tech Date, אירוע מבית מקאן בשיתוף עם גיקטיים. במסגרת האירוע הציגו 8 סטארטאפים ישראלים שרוצים לשנות את עולם האופנה.
con
Add Comment

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

3 Comments on "הסטארטאפ Zeekit מגייס 9 מיליון דולר כדי שלא נצטרך למדוד בגדים לפני הקנייה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
מבקר
Guest
עוד סיפור מוזר בתעשיה? 1) ביקורות בגוגל פליי – 49 אנשים. מזה ניתן להסיק על כמות שימוש, פחותה מאוד. כניסות לאתר, 4000 אנשים לא ייחודים בחודש (לפי סימילאר), אין מידע על אפל. 2) האפליקציה לא מדויקת, לא באמת קיימת יכולת דיוק עם המערכות הקיימות בעולם. היא לא אפליקציה למדידת מידות אלא להתאמת בגד מבחינת מראה על הגוף שלי. אין קשר למידות באמת. 3) לא ברור מה היה המיילסטון שלהם לסייד, ואיך הם עמדו בו כדי להגיע לסבב A (ע”ע סעיף 1). 4) לא נהוג לגייס בסבב A, מאנג’לים, בטח לא 9 מיליון דולר. כל המידע על המשקיעים מאוד חסר ומוזר.… Read more »
גורי
Guest

בוא ואספר לךשאין להם שום טכנולוגיה יחודית, נמצא בצד השני אדם בשר ודם שנותן פידבק למשתמש אם הלבוש מתאים או לא מתאים לו ולאחר מכן מבצעים התאמה של הבגד על הגוף ללא שימוש בנתונים אמיתיים. זה בלוף רציני.

דגנית
Guest

לא הבנתי איך הם מודדים
כל הפיתרון לא לגמרי עובד …עוד בלוף

wpDiscuz

תגיות לכתבה: