TWS 2010 וידאו: TA Vision – איש מכירות וירטואלי

מתי בפעם האחרונה דיברתם עם נציג מכירות באמצעות צ’ט באתר אינטרנט? חברת סטארטאפ ישראלית חדשה בשם TA Vision, מציעה לבעלי החנויות פתרון שיאפשר להם לוותר על נציגי המכירות האנושיים ולהחליפם בנציגים וירטואליים בעלי בינה מלאכותית

הצוות של TA Vision ב-TWS 2010

עולם הבינה המלאכותית הוא עולם שנמצא עדיין בחיתולים, אך זה בהחלט לא יהיה הדבר שימנע מ-TA Vision הישראלית לפתח את איש המכירות הוירטואלי שלהם. הצורך שעומד מאחורי המוצר, כפי שהוצג על-ידי החברה בכנס TWS 2010 שנערך בתחילת השבוע, הוא שהרבה מאוד גולשים נכנסים לאתרי קניות ומכירות שונים, מעוניינים לקבל יותר מידע או אפילו לבצע תהליך רכישה, אך מעדיפים לעשות זאת מול נציג שאותו הם יכולים לשאול שאלות, או במילים אחרות, להרגיש שיש מישהו מהצד השני. על הצורך הזה, ניתן לענות בהצבת צוות של נציגי מכירות וטלמרקטינג שיעבדו מול הגולשים 24 שעות ביממה, או לבחור בפתרון של איש המכירות הוירטואלי שפיתחה החברה.

בכנס עצמו יצא לנו להתרשם מהעבודה שביצעו החברים ב-TA Vision. הנציגה הוירטואלית ש”פגשנו” בהדגמה, הציגה את עצמה בשם מישל ואף הפגינה כישורי שיחה מרשימים למדי גם כששאלנו אותה איפה היא גרה ומה מצב מזג האוויר וידעה לענות גם על דברים שאינם קשורים באופן ישיר לתהליך המכירה אותו היא ניסתה לבצע. האלגוריתמים המפעילים את נציגי המכירות הוירטואליים של החברה, מתבססים על טכניקת מכירות בת חמשת השלבים: תפיסת תשומת הלב, יצירת עניין וכימיה עם הלקוח, הקשבה לצרכי הלקוח, משא ומתן ומענה על שאלות וסגירת העסקה. כאשר הנציגה הבחינה שאנחנו מתעסקים יותר מדי בנושאים שאינם קשורים לתהליך המכירה, היא ניסתה להזיז את השיחה שוב לנושא הקשור למוצר, אך גם כאשר התעקשנו לחזור ולדבר על נושאים אחרים, היא הציגה סובלנות ודאגה לענות על רוב השאלות בצורה מרשימה יחסית.

חשוב לציין כי לא ממש ניסינו להתקיל את הנציגה הוירטואלית מעבר לכמה שאלות בסיסיות ואין לנו ספק שאם ננסה לשאול אותה שאלות ידע כללי או כל מיני דברים אחרים הקשורים לאקטואליה, בסוף נמצא נקודות שבהן היא לא תוכל להגיב בהתאם. מאידך חשוב לזכור כי גם עם נציג מכירות רגילה בדרך כלל לא נדבר על מצב החסה בשטחים.

בהתחשב בביצועים הטובים שהציגו “הנציגים הוירטואלים” של החברה ובכך שלרוב אנחנו לא נדבר עם נציגי המכירות שלנו על נושאים אקטואלים ופרטיים, הפתרון החדש של TA Vision בהחלט נראה משהו ששווה לכל אתר מכירות לנסות. בהתחשב בעובדה שהסטארטאפ הקטן מתחרה באופן כמעט ישיר עם חברת LivePerson הישראלית, שגדלה מאוד בשנים האחרונות ואף רכשה מספר חברות בעבר, לא נתפלא אם נראה גם את TA Vision תחת המטרייה של החברה כבר בשנה הקרובה.

וידאו: תומר ששון, מנכ”ל TA Vision, מציג את מערכת ה-Virtual Sales Person ב-TWS 2010

יניב פלדמן

לשעבר העורך הראשי של גיקטיים ומייסד שותף של האתר. יזם, טכנולוג, כלכלן בהשכלה והיסטוריון חובב. התחביב האהוב עליו הוא מציאת פתרונות מסובכים לבעיות פשוטות במיוחד.

הגב

2 תגובות על "TWS 2010 וידאו: TA Vision – איש מכירות וירטואלי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
גיא
Guest

נשמע מעניין אבל
It’s too good to be true

ידוע שבמכירות יש אוסף של שאלות שחוזרות על עצמן, אבל קצת קשה לי להאמין שנציג וירטואלי ידע לנתב את השיחה באותו אופן שבו יפעל איש מכירות מיומן.

ידוע שבמכירות, מספיקה טעות קטנה כדי להפיל את המכירה. איך אני יכול לסמוך על מישהו וירטואלי שלא יהרוס לי ליד איכותי? זה מסוכן מדי

ומה בנוגע לסיכום השיחה ועדכון רשומת ה- CRM ? גם את זה יעשה הוירטואלי?

יוני
Guest
מספר השאלות שחוזרות על עצמן הוא 90% – כך שהמוכר הווירטואלי מכסה את רוב האפשרויות. המטרה להשתמש בשירותים אלה היכן שלא ניתן עם אנשים אמיתיים, במיוחד כשיש מסות של תנועה. כידוע, עלות העסקה של נציגי תמיכה ומכירה היא גבוהה מאוד (10 דולר לשעה) ולכן לא ניתן לעולם להגיע לכל משתמשי האתר. יש מוקדים מסוימים כמו תנועת EXIT וטפסי הרשמה בהם זה בלתי אפשרי. אשר לאיכות השיחה והקונספט של בינה מלאכותית – קיימים מספר פתרונות של בינה מלאכותית באינטרנט, חלק מוצלחים יותר וחלקם פחות. פיתרון זה הוא איכותי במיוחד. השיחה בו אנושית יותר וחכמה יותר – קשה לדעת שאינך מדבר עם… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: