ניהול מדיה חברתית באופן חכם: Tracx הישראלית מגייסת 18 מיליון דולר [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית המאפשרת לארגונים לעקוב אחרי מגמות ברשתות החברתיות בזמן אמת, מודיעה היום (ב׳) על גיוס נוסף המוביל את סך גיוסיה עד כה ל- 28 מיליון דולר

מקור: tracx

מקור: tracx

חברת הסטארטאפ הישראלי Tracx המאפשרת למותגים לנהל, להפיק רווחים, ולייעל את העסק שלהם, מודיעה היום (ב׳) על השלמת סבב גיוס C בסך 18 מיליון דולר בהובלת Edison Partners. סבב הגיוס הנוכחי מציב את סך גיוסיה של החברה מאז הקמתה על 28 מיליון דולר, כאשר בגיוס הנוכחי השתתפו משקיעים קיימים ובהם Flybridge Capital, Mousse Partners Klingenstein, and Fields & Co.

׳לוח מחוונים׳ לרשתות החברתיות

חבילת כלי התוכנה של Tracx, הפועלת כשירות SaaS, מאפשרת לכל ארגון אשר משתמש במוצרי החברה לעקוב אחר מגמות ברשתות החברתיות בזמן אמת, לקבל תמונת מצב עדכנית על מעורבות גולשים, בשיחות, פוסטים ואזכורים, על פני כל הרשתות החברתיות הגדולות. מערכת זו יודעת לאתר מובילי דעה ולבחון את השפעותיהם על המותג ועל הקהל שלהם.

באפשרות כל חברה לבחור נושאים החשובים לה, למותג או למתחריה, ולנהל באמצעות התוכנה מעקב אחר התפתחות הנושאים הללו ברשתות החברתיות. כך כל חברה יכולה לקבל מעין ׳לוח מחוונים חברתי׳, המאפשר לה להיות כל הזמן עם היד על הדופק על הנושאים החשובים. על המידע המתקבל בתוך המערכת של Tracx, המשתמש יכול לבצע שאילתות שונות, וכך לקבל ניתוח מעמיק המותאם לצרכיו הספציפיים.

מדובר בסבב הגיוס השלישי של החברה לאחר שבשנת 2011 גייסה 1.6 מיליון דולרים בסבב הסיד, בפברואר 2012 גייסה 4.4 מיליון דולרים בהובלת Revel Partners ומ-Flybridge Capital Partners והגיוס האחרון התקיים במרץ 2013 אז גייסה כ-3.5 מיליון דולרים. מטה החברה ממוקם בניו יורק אולם החברה מחזיקה משרדים בלונדון ובתל אביב.

Tracx נוסדה ב-2008 על ידי ניב זינגר, נועם זינגר, יניב בן-אריה, אסף שטקלר ועופר פורט. מאז החלה להציע שירותיה בארה״ב בשנת 2012 מספר העובדים בחברה שולש, ובסיס הלקוחות שלה כיום מורכב מיותר מ-400 מותגים ברחבי העולם. הסכום שגיוס ישמש את החברה להאצה ופיתוח המוצר, מכירות, הגדלת צוות התמיכה וכמו כן לפתיחת משרדים נוספים ברחבי העולם.

ערן גלעד, מנהל בכיר בחברה התייחס לגיוס ואמר כי ״החזון של Tracx מאז ותמיד היה לעזור לחברות לנהל אינטראקציות המתנהלות במדיה חברתית בזמן אמת, על ידי מציאת פתרונות יעילים לבעיות בהן נתקלות חברות באופן יום יומי״.

וידאו: הפתרון של Tracx

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "ניהול מדיה חברתית באופן חכם: Tracx הישראלית מגייסת 18 מיליון דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אסף
Guest

יש עוד כלים כאלו בשוק? מישהו יכולמלתת לינקים?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: