Zoomd הוא הסטארטאפ הזוכה בתחרות Mobile Monetization Summit 2014

הסטארטאפ הזוכה בתחרות כנס המובייל הישראלי ידאג להשאיר את הקוראים באתר האינטרנט באמצעות מידע רלוונטי, במקום שיחפשו במקומות אחרים

מקור: Zoomd

מקור: Zoomd

הסטארטאפ Zoomd הוא הזוכה במקום הראשון בתחרות שהתקיימה בכנס Mobile Monetization Summit 2014 ובכך גם גרף את הפרס בתחרות: 10,000$ דמי שימוש ב-Google Cloud וכרטיס כניסה ל-SXSW ביוסטון, ארה״ב לכל הצוות. חמשת הסטארטאפים הנוספים שהשתתפו בתחרות הם: Winkapp, Tingz.me, Tentica, Sling ו- Errnio מתוכם Tingz.me היא הזוכה במקום השני בתחרות.

פיתחו דרך שתשאיר את הקוראים באתר

הפיתוח של זומד הוא למעשה מודל שיכול לחזות מה יהיה הצעד הבא של המשתמשים ואיזו פעולה ירצו לבצע על מסך ניתוח הסתברותי. הרעיון הוא לגרום למשתמש לרצות להישאר בעמוד בו הוא נמצא על ידי סיפוק מענה מיידי לכל פעולה שהוא עשוי לבצע. לדוגמא – נניח ואני קוראת כתבה בגיקטיים על נקסוס 6 באמצעות מכשיר הסמארטפון שלי וארצה לערוך השוואת מחירים של המכשיר במגוון חנויות בארץ. במקום לצאת מהכתבה בה אני נמצאת, אוכל למצוא את כל התשובות הנדרשות לי באותו עמוד בין אם צפייה בסרטון הדגמה של המוצר או קריאת כתבה נוספת. כלומר במקום לגרום לי לנטוש את העמוד בו הייתי במטרה לנסות ולקבל אינפורמציה נוספת המעניינת אותי, אוכל לקבל את כל מה שארצה באותו העמוד בו קראתי את הכתבה.

מה שמתרחש מאחורי הקלעים הוא שבאמצעות אלגוריתמים שפיתחה החברה מתבצע חיפוש בדף הכתבה אשר מחלץ ממנה את ה״תכלס״, המהות, לאחר מכן מתבצע חיפוש מעמיק באינטרנט המנסה להבין מה השיח המתנהל כרגע בהקשר לאותה כתבה, במה הקהל מתעניין או מחפש. לבסוף לאחר תהליך הסקת המסקנות הפלטפורמה מחברת את הממצאים עם הדאטה וכך מנגישה את כל הפעולות שהמשתמש עלול לרצות לבצע בתוך הכתבה ובזמן אמת. מדובר כביכול ב-Win Win – המשתמש מקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית עם כפית ואילו המפרסם יכול להגיע לקהלים ספציפיים הרלוונטים למוצריו.

הרעיון שעומד מאחורי המוצר נחמד ומזכיר לנו את אגף ״מוצרים נוספים שאתה עלול לאהוב״ רק שכאן מדובר בהצגת אינפורמציה העוסקת באותו עניין רק בתצורה שונה (ציוצים, סרטונים וכו׳). זומד הוקמה לפני כשנתיים, ע״י עמית בוהנסקי, מונה כ-12 עובדים וגייסה עד היום כ-4 מיליון דולר.

כנס Mobile Monetization Summit 2014 התקיים לפני יומיים (ג׳) והתמקד כאמור בדרך של מפתחים לעשות כסף מהאפליקציות שלהם. הכנס גדוש האירועים הוא יום שלם המשלב הרצאות מצד בכירים בתעשייה המגיעים מרחבי העולם, פאנלים הדנים בנושאים חמים בתחום המובייל, אפשרות ליזמים השונים ליצור קשרים ותחרות סטארטאפים לאפליקציות וטכנולוגיות בתחום המובייל.

 

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "Zoomd הוא הסטארטאפ הזוכה בתחרות Mobile Monetization Summit 2014"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורי
Guest

תפסיקו כבר לדחוף למשתמש דברים שהוא לא רוצה,
כל יום יוצא עוד תוסף כזה שבא “לעזור למשתמש” בדיוק כמו brow.si למינהם,
תבינו – המשתמש רוצה שיציקו לו כמה שפחות.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: