סולוטו עם פיצ’ר חדש: צילומסך ושליחה אוטומטית לתקלות

סולוטו משיקה תוסף חדש לתוכנה הותיקה שלה, שיאפשר למשתמשים לתקשר טוב יותר עם חבריהם ולהעביר להם בעיות ותקלות בזמן אמת

מקור: יח”צ

סולוטו, חברת הסטארטאפ הישראלית העומדת מאחורי מוצר המאפשר לפתור תקלות שכיחות במחשבים אישיים, משיקה היום (ד’) שירות חדש בשם Quick Question, המיועד להעניק למשתמשים הנתקלים בבעיה כלשהי, אפיק תקשורת באמצעותו יוכלו לפנות לחבריהם ולהציג להם את הבעיה.

אני רק שאלה

השירות החדש של סולוטו הוא למעשה עדכון לתוכנה הוותיקה שלה, תחת השם Quick Question. המטרה של השירות החדש הוא לאפשר למשתמשים הלא מנוסים הנתקלים בבעיות, תקלות או הודעות מוזרות על גבי המסך – לשתף אותם ישירות עם חבריהם בעלי הידע, על מנת שאלה יעזרו לפתור את הבעיה.

השימוש בשירות החדש הוא פשוט לתפעול, ונעשה על ידי לחיצה על מקש ה-F8 במקלדת. לאחר הלחיצה, המערכת מבצעת צילום מסך ומציגה אפשרות לשלוח את התמונה, בצירוף תיאור קצר – אל המשתמש ‘האחראי’ או המנוסה, שיכול לעזור בפתרון. השירות החדש הגיע מתוך צורך שזיהתה החברה הטוענת כי רוב הבעיות בהן המשתמשים נתקלים מתרחשות בעת נסיונות להגדיר מכשירים שונים במחשב, כגון מדפסות, סורקים ואפילו סמארטפונים.

תומר דביר, מנכ”ל סולוטו הוסיף שבזכות השירות החדש שמשיקה החברה יוכלו המשתמשים לפתור בעיות בצורה קלה ופשוטה בהרבה מבעבר, ללא הצורך לבזבז זמן על הסברים ארוכים, או ליצור תסכול עודף מכיוון שאחד הצדדים אינו מבין את השני. כך, באמצעות לחיצת כפתור אחת, יוכלו המשתמשים לשלוח אימייל עם תיאור הבעיה ותמונת מסך – כאשר הפתרון יכול להגיע בזמן שאלה לא יאלצו להמתין בציפייה לצד המחשב.

צורך של הקהל

הצורך אותו זיהתה סולוטו הגיע לידי ביטוי באמצעות סקר שערכה החברה, שכלל למעלה מ-1,400 משתתפים. במסגרתו גילתה כי 24 אחוזים מהמשתפים נוטים לקבל שיחת טלפון מחברים, בני משפחה או אפילו עובדים המבקשים עזרה עבור המחשב או שלל הטכנולוגיות בבעלותם. אם הנתון נראה לכם מעט נמוך, חשוב לציין כי למעלה מ-42 אחוזים ממשתפי הסקר הם אלה המבצעים את השיחות הללו לחבריהם.

נתון מעניין נוסף אותו גילתה החברה נוגע לאחת הבעיות הנפוצות איתם נאלצים המשתמשים להתמודד. במסגרת הסקר, התברר כי למעלה מ-25 אחוזים נתקלו בבעיות בעת הגדרות המדפסת או הסמארטפון, 23 אחוזים נתקלו בבעיות איטיות וקריסה במחשב, למעלה מ-18 אחוזים נדבקו בווירוסים ועוד מספר בעיות אותן ניתן לפתור באמצעות המוצר של סולוטו.

מקור: יח”צ

 


.
בחסות StartTWS – כנס הסטארטאפים הגדול בישראל
.


בחודש אוקטובר הקרוב ייערך אירוע הסטארטאפים הבינלאומי הגדול ביותר בישראל, StartTWS שיכלול הרצאות ופאנלים בנושא סטארטאפים והון סיכון ואת ה-Startup Arena, תחרות הסטאטראפים הבינלאומית הראשונה שנערכת בישראל. השנה, בנוסף לאירוע עצמו, תערך מסיבה מיוחדת וסגורה למוזמנים בלבד בערב שלאחר הכנס. 100 הראשונים שירכשו כרטיסים במסגרת מבצע ה-Early Bird, יקבלו גם כרטיס כניסה למסיבה, יחד עם הכרטיס לכנס, ללא תוספת מחיר!

יש לכם סטארטאפ ואתם לפני השקה רשמית של המוצר? אולי תוכלו לחשוף אותו על הבמה ב-Startup Arena ולזכות לחשיפה למדיה הטכנולוגית בכל העולם. ההרשמה ל-Startup Arena נסגרת בעוד זמן קצר ועל כן מומלץ להזדרז ולהגיש את המועמדות שלכם בעמוד ההרשמה באתר האירוע.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

4 תגובות על "סולוטו עם פיצ’ר חדש: צילומסך ושליחה אוטומטית לתקלות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אחד שרוצה להבין
Guest
אחד שרוצה להבין

לא מבין למה צריך את זה. ניסיתי להבין פעם ובאמת שאני לא מבין מה המטרה של המוצר.
משתמשים “טיפשים” יפנו לחנויות מחשבים בכדי לתקן או שיבקשו חבר עם יכולות הגיע ולפרמט להם את המחשב.
משתמש חכם – יתקן את הבעיות בעצמו או יחפש פתרון ברשת.
יש כל כך הרבה אפרויות להשתלט על מחשב מרחוק, לשתף מסך בזמן אמת, או להעתיק את השגיאה לגוגל ולקבל פתרון די מיידי בפורומים…

למי מיועד המוצר? מי משתמש בו? איך הם מרוויחים מזה כסף? מה אני מפספס ?

דן אדרי
Guest

אנחנו סטארטאפ בסבב גיוס seed, ממש ממש אודה אם מישהו יודע ויכול לשלוח לי את הפרטים של היועצים שסייעו בגיוסי ההון של סולוטו לאימייל dan.edri@gmail.com תודה

אלון
Guest

איזה פי’צר קטלני!!! גם תצלום מסך וגם שולח את התצלום במייל! וואוו…
ועכשיו ברצינות. זה מידע בעל ערך חדשותי? זה מצדיק כתבה במגזין טכנולוגיה מכובד?
גם ליח”צ צריך להיות איזשהו גבול

יכול להיות שסולוטו אחלה חברה עם אחלה מוצר, אבל לפרסם כתבה על פיצ’ר כזה, לדעתי אפילו מבזה את סולוטו שזה הערך החדשותי שהיא מייצרת.
ההרגשה שלי שאחרי כל הבאז שהחברה הזו ייצרה הם מתקשים לעמוד בציפיות ומייצרים באז מכל שטות. לפי הפידבקים שיש עליהם, הם צריכים לעבוד על המוצר ועל המודל העסקי ולהתעסק פחות ביח”צ.
באמת שאני שמח לפרגן לחברות ישראליות שמצליחות, לצערי זו לא אחת מהן.

יחסי ציבור
Guest

נניח בצד שהכתבה נועדה ליחסי ציבור בלבד

משתמש טיפש- בחיים לא יחפש כלי כמו סלוטו כי הוא לא מבין כלום
אם הוא לא יודע לחפש פתרון בגוגל הוא בטח לא יחפש כלי שיעזור לו לפתור תקלות

משתמש חכם- למה שמישהו ירצה להיות מוקד פניות \ help-desk של מישהו?
זה כמו לשים על עצמך פתק “kick me” על הגב

בקיצור סטארט-אפ לשם הסטארט-אפ ..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: