סימפו מגייסת 4.5 מיליון דולר כדי שתתחילו להשתמש בתוכנות הארגוניות שלכם

הכלי של החברה נעזר באוטומציה ובפרסונליזציה כדי לפשט את האימוץ של תוכנות חדשות בארגונים. הובילה את הסבב הקרן שהשקיעה בנטפליקס

צוות Simpo. צילום: אופיר רכבוך

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני מנהלי IT או מנהלי מוצר בארגונים גדולים הוא אימוץ התוכנה הארגונית על ידי המשתמשים, ופעמים רבות, הם מתקשים להתרגל או פשוט מסרבים לאמץ פתרון חדש. חברת הסטארטאפ הישראלית Simpo רוצה לשים לזה סוף והיא מגייסת לזה 4.5 מיליון דולר.

עובדים לא אוהבים תוכנות חדשות

תאגידים גדולים מסתמכים על תוכנות חדשות, כדי לייעל ולפשט תהליכים ארגוניים. למרות זאת, מנהלים בכירים בחברות הללו מדווחים כי ב-52% מהמקרים, נסיונות ההטמעה של תוכנות חדשות נכשלים בעקבות ״אימוץ איטי״ של התוכנה וסירוב של משתמשי הקצה לעשות בה שימוש. התוצאה של חוסר הרצון של המשתמשים לאמץ טכנולוגיות החדשות היא לרוב עלויות גבוהות, הפסדים עסקיים ומורל נמוך.

הפלטפורמה שפיתחה Simpo כוללת שני מרכיבים: אוטומציה, ופרסונליזציה. הפיתוח של החברה מאפשר יצירה פשוטה של מדריכים בתוך המוצר, הצגה של יכולות חדשות, איסוף משוב, והפשטה של משימות מסובכות – הכל ללא צורך בכתיבת קוד או במפתחים. בנוסף, הפלטפורמה אוספת מידע על דפוסי השימוש בתוכנה, כדי להתאים את חוויית המשתמש ולעזור למנהלי מוצר לבצע החלטות מושכלות בנוגע לפיתוחים עתידיים.

בין היתר מאפשר הפיתוח של החברה ללמד את המשתמשים איך להשתמש במוצר בצורה קונטקסטואלית ומהנה – בלי לעבור אינספור מדריכים; לפשט את המוצר על ידי אוטומציה של תהליכים החוזרים על עצמם, כך שכל משתמש יכול לגשת לדברים שהכי חשובים לו בזריזות; ולחזות את הדבר הבא שמשתמש הולך לעשות ולהציע לבצע את הפעולה בלי התערבות מצדו.

Simpo הוקמה ב-2017 על ידי יובל כרמי ויוחנן חרושצ׳וב. סבב הגיוס הנוכחי בגובה 4.5 מיליון דולר הובל על ידי Redpoint Ventures (שבפורטפוליו שלה חברות כמו נטפליקס ו-Stripe, כמו גם Chorus.ai הישראלית; והשתתפו בו גם UpWest, JANVEST Capital Partners של גיל בן-ארצי ושולי גלילי, Seedcamp, ועוד. מהחברה נמסר כי הכסף ישמש לצורך הרחבת צוות המכירות של החברה, ולפיתוח מערכת החיזוי (prediction engine) לאוטומציה של החברה. כיום עובדים 6 עובדים בחברה – במרכז הפיתוח בתל אביב ובמשרד המכירות בסיליקון ואלי.

מקור: Simpo

בשיחה עם גיקטיים אומר יובל כרמי, שותף-מייסד ומנכ”ל Simpo: “ארגונים גדולים משקיעים משאבים אדירים כדי להישאר תחרותיים. אך יותר ויותר, משתמשים מסרבים לאמץ תוכנות ארגוניות מכיוון שבניגוד לאפליקציות סמארטפון שכולנו התרגלנו אליהן, תוכנות ארגוניות הן מסובכות וקשות להבנה”. לדברי כרמי, המוצר של Simpo מאפשר בעזרת אוטומציה לפשט את השימוש בתוכנות הארגוניות.

יוחנן חרושצ׳וב, שותף-מייסד ו-COO החברה הסביר כי פתרונות קיימים כיום מנסים לפשט את השימוש ע״י הטמעה של מדריכים מעל המוצר, אבל הגישה הזו די שקולה לטיפול בסימפטום ולא בבעיה. “Simpo מאפשרת לכל מנהל מוצר לפשט את השימוש בתוכנה ע״י אוטומציה – כך שהמשתמשים יעילים יותר ושמחים יותר” הסביר חרושצ׳וב.

בין לקוחות החברה ניתן למנות את Dupont, Jet, Walmart וחברת Monday.com הישראלית.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

 

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

2 תגובות על "סימפו מגייסת 4.5 מיליון דולר כדי שתתחילו להשתמש בתוכנות הארגוניות שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רוני
Guest

גנבתם את השם מאלון פוקס. זה היה מעשה מכוער ולא חברי.

אלון
Guest

בהצלחה! חבר’ה איכותיים שעלו על רעיון חד פעמי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: