SimilarGroup מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]

SimilarGroup הישראלית העומדת מאחורי הכלי למדידת האינטרנט, SimilarWeb, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 3.5 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית SimilarGroup העומדת מאחורי כלי למדידת האינטרנט, SimilarWeb, מודיעה על גיוס נוסף המשלים את סבב הגיוס השני של החברה, בסך 3.5 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הנוכחי הוביל משקיע האנג’ל דיוויד אליינס ביחד עם מספר משקיעים נוספים שהשתתפו בסבב הגיוס הקודם של החברה, הכוללים את משה ליכטמן, לשעבר נשיא חטיבת המחקר והפיתוח במיקרוסופט ישראל וקרן ההשקעות Docor International B.V של קבוצת ואן-ליר.

משיקים את המוצר החדש

SimilarWeb, כלי למדידת האינטרנט, נוצר במטרה להציע תחרות משמעותית מול אלקסה כאשר החברה מסבירה כי הוא פועל בצורה הרבה יותר טובה, מתקדמת ונוחה מאשר מתחרתה בשוק, עם בסיס נתונים גדול משמעותית, המסוגל להעניק את הנתונים המעודכנים ביותר.

בפועל, הכלי מאפשר למפתחים, משווקים, בעלי אתרים וכל גולש באינטרנט לאמוד את היקף התנועה לכל אתר ואתר באינטרנט, ולקבל תמונת מצב הנוגעת לדירוג העולמי ודירוג איזורי של האתר. בנוסף מציע הכלי מדדים עמוקים הכוללים בין היתר מילות חיפוש פופולאריות, המקורות העיקריים מהם מגיעים הגולשים, אפשרות לצפות באתרים המעבירים תנועה מהאתר או אליו ומגוון רחב של נתונים נוספים.

את הנתונים הללו מבססת החברה באמצעות תוספים שפיתחה והפיצה בעבר, אותם אינה מעוניינת לחשוף על מנת שהמשתמשים לא יוכלו לשנות או להשפיע בצורה שלילית על המידע שמתקבל. לצד התוספים, החברה סורקת ובודקת את אתרי האינטרנט השונים, ובאמצעות אלגוריתמים וכלים שפיתחה בעצמה מסוגלת לפענח את התכנים הרצויים, בהתאם לדרישות החברה.

לצד ההודעה על הגיוס הנוכחי הודיעה החברה על השקת מוצר הפרימיום שלה, SimilarWeb Pro, עליו עבדה במהלך השנה וחצי האחרונות. מדובר על גרסה מתקדמת ומשופרת למוצר שהציעה עד עכשיו בחינם, המציע ללקוחות החברה מידע רחב ואנליטיקות מקיפות יותר, המאפשרות להם לבדוק את ביצועיהם של המתחרים העיקרים שלהם בשוק.

בפועל, יכולים הלקוחות לבדוק את התפוצה הגיאוגרפית של האתר, לצפות בהפניות ומילות המפתח המובילות, לקבל פרטים אודות מספר המשתמשים המגיעים מהרשתות החברתיות, לגשת למידע פרסומי באתר, לצפות בדפים הפופולאריים ועוד, במחיר המתחיל מ-99 דולרים בחודש.

מדרגת המחיר הבאה של החברה, העומדת על לא פחות מ-500 דולרים בחודש, מאפשרת ללקוחות להפעיל עד שלושה חשבונות במקביל, ומציעה רשימה מלאה של מילות המפתח וההפניות, בניגוד לרשימה של עד 50 אלמנטים בתכנית הבסיסית. עסקים גדולים יכולים לפנות לחברה על מנת לבנות תכנית אישית בהתאם לצרכיהם, במחיר המתחיל מ-2,999 דולרים לחודש, בהתאם לגודל החברה.

נכון להיום החברה כבר חתמה עם מאות לקוחות משלמים, הכוללים חברות ידועות מהארץ והעולם, אך מעדיפה שלא לחשוף את שמותיהן. בצד החיובי, החברה מתכננת להציג במהלך החודשים הקרובים שיפורים גם למוצר החינמי שלה, שיכללו ממשק ידידותי למשתמש ואפשרות לשתף או להטמיע את המידע המוצג.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

מתכננת התפרסות גלובלית

בראיון לגיקטיים אותו קיימנו מספר שבועות לאחר השקתו של SimilarWeb, סיפר אור עופר, מנכ”ל החברה, כי זו החלה את צעדיה הראשונים כבר ב-2007, אז גילתה שהצורך העיקרי הקיים באינטרנט הוא מציאת אתרים דומים לאלה המעניינים את המשתמשים, שכן היה מדובר בהליך חיפוש בלתי אפשרי. במשך שנה וחצי עבדו על פיתוח הטכנולוגיה שרצה, מנתחת ולמעשה מבינה אתרים באינטרנט, מסוגלת לזהות את התוכן הקיים בהם וכתוצאה מכך מסוגלת להביא למשתמשים אתרים דומים, שבוודאי יאהבו גם אותם בהתבסס על האתרים הנוכחיים בהם הם גולשים.

SimilarGroup זיהתה את ההזדמנות בשוק והחליטה להעניק חוויה הרבה יותר טובה, בזכות הבנה גדולה יותר של עולם האינטרנט. לאחר שנה וחצי של פיתוח והרבה תהליכי ניסוי וטעייה, השיקה את המוצר החדש – SimilarWeb, בתור תחרות עיקרית לאלקסה.

עופר מרחיב כי ל-SimilarGroup היה הרבה מאוד מזל, בזכות השתלשלות האירועים בחברה ואופן ההתפתחות שלה, צויידה מראש בכלים ובנסיון הדרוש על מנת להתמודד מול אלקסה. כלומר, החברה מגיעה עם הרבה מאוד יתרונות מראש, כגון מאגר משתמשים רחב במיוחד, סטטיסטיקאים שכבר עובדים בשירות החברה ומגוון תוספים ואביזרים שעוזרים להם להבין ולנתח את האינטרנט בצורה טובה. לטענת עופר, עם דרישה לכל כך הרבה משתנים עוד לפני שמתחילים את התחרות, היא הופכת לכמעט בלתי אפשרית עבור יזם ממוצע שמגיע מאפס.

SimilarGroup עצמה נוסדה ב-2009 (לאחר שהחליטה לשנות את דרך הפעולה שלה) על ידי אור עופר, המכהן כמנכ”ל החברה וניר כהן, המכהן כקצין הטכנולוגיה הראשי בחברה. עד היום גייסה כ-7 מיליון דולרים, והיא מונה כ-40 עובדים הממוקמים במשרדי החברה בתל אביב ובלונדון. סכום הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להגדיל את התרחבותה הגלובלית ולגייס עוד עובדים לתחום המכירות והשיווק במשרדיה השונים.

con

וידאו: SimilarWeb PRO

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

4 תגובות על "SimilarGroup מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
CTO
Guest

קצין טכנולוגיה?
התכוונתם בטח למש״ק טכנולוגיה.

יאיר
Guest

מוצר מעולה,
מדהים רמת הדיוק שלו על אתרים מסויימים שיש לי אנליטיקס אודותיהם, הקירוב לא יאמן וסטיית הטעות היא בסביבות 10%.
כל הכבוד, שיהיה בהצלחה.

גולגול
Guest

בדקתי אתר פופולארי בעל דירוג טרפיק עולמי 312000 באתר אלקסה
התוצאה בכלי שזה עתה השקיעו בו שלושה מיליון דולר היתה 2200000 דירוג עולמי לא מדויק ולא נכון מאחר והאתר המסוים שנבדק נתן תוצאה דומה בגוגל אנליטיקס ו קליקי

נראה כאילו המשקיעים בכלל לא בדקו מה הערך האמיתי למשתמש האמיתי וכנראה אין להם את הכלים והידע לעשות בדיקת נאותות (הרוב המקרים אנג’לים חסרים את היכולת לבדוק)

ביבי
Guest

בדקתי מספר אתרים גדולים שיש לי מידע אודותם ב google analytics והתוצאות לא היו דומות…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: