גיוס: RoomsNinja מגייסת מיליון דולר; תחתוך את עלויות החופשה שלכם

RoomsNinja עוקבת אחר השינויים במחירי המלון שהוזמן במועד הספציפי, ותעדכן את המשתמש ברגע שמחיר החדר אותו הזמין יהיה זול יותר, גם לאחר שקלול עלויות של קנסות הנובעות מביטול

מקור: RoomsNinja

מקור: RoomsNinja

חברת RoomsNinja הישראלית מודיעה היום (ה׳) על השלמת סבב גיוס בסך מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה חברת בבילון, אשר שינתה מעט את האסטרטגיה העסקית שלה והפכה לחברת השקעות במדיה הדיגיטלית לפני מספר חודשים. הפתרון של RoomsNinja מסייע לתיירים ברחבי העולם להוריד את מחיר ההזמנה שביצעו, גם לאחר השלמת ההזמנה וקבלת מייל אישור מהמלון.

בקונספט דומה כבר נתקלנו בעבר, כך למשל מציעה FairFly, אפליקציה שעוקבת אחר השינויים במחיר כרטיסי הטיסה לאחר שנרכשו, ומתריעה במידה ונמצא דיל משתלם יותר, כולל עלויות הביטול. מכיוון וכולנו הפכנו להיות צרכנים חכמים יותר, למה לא להיעזר בטכנולוגיה כדי להיות כאלו?

לא גוזרת קופון על המשתמש

כדי לאפשר ל-RoomsNinja להפעיל את קסמיה ולנסות ולחתוך בתעריף הלילה במלון הנבחר, יש לשלוח להם את אישור ההזמנה שהתקבלה מהמלון דרך הודעת מייל, ובזה סיימתם. בהמשך מתבצע מעקב צמוד אחר שינויים במחיר במגוון פלטפורמות, לאו דווקא בזו הספציפית דרכה השלמתם את ההזמנה, על מנת להביא את המחיר הטוב ביותר.

הרעיון הוא שהמשתמש יכול לבצע הזמנה בפלטפורמה המועדפת עליו והמערכת מצידה תסרוק את האתרים השונים, תאתר את אותו החדר, באותו המועד ועם אותה ארוחת בוקר, ותציע ללקוח לקחת את העסקה החדשה, ולבטל עבורו את העסקה הקודמת שסגר – היקרה יותר. כדי שהלקוח לא יצא קירח משני הצדדים, בחברה מבטיחים שלא תתבטל הזמנת החדר לפי שהלקוח אישר את ההזמנה החדשה והמוזלת.

איך זה משתלם?

אם יצא לכם להזמין חדר מלון באתרים המוכרים בהם Booking.com או Hotlels.com, בוודאי שמתם לב שכל מחיר מגיע עם תנאים משלו, ואם המחיר זול ומשתלם יותר, סביר להניח שזה מכיוון ואין אפשרות ביטול לאחר מכן. דור קרובינר, אחד מחמשת היזמים של החברה סיפר לגיקטיים כי 80% מההצעות באתרים הללו מגיעות עם אופציה לביטול, וההצעה החדשה כבר כוללת בתוכה גם את עלות הביטול שמתווספת. כלומר, גם עם הקנס שיוטל על הלקוח בשל הביטול, עדיין יש אפשרות להזמין את החדר תמורת תעריף משתלם יותר.

RoomsNinja מתגאה בכך שתכליתה היא אך ורק להתחשב בטובת המשתמשים שלה. נכון לעכשיו אין אופציה להזמין חדרים דרך אתר החברה, וכל האפשרויות פתוחות בפני המשתמשים. אז איפה הקטץ׳? ממה אמורה להתפרנס החברה? ובכן, המודל העסקי שלה מבוסס על עמלה שהיא מקבלת מהמלון בו התבצעה העסקה. בסופו של דבר, זה שבאתר אחד מחיר חדר במלון יקר יותר, לאו דווקא אומר שהמלון גובה יותר, אלא שסה״כ השירות עצמו, המתווך, גוזר לעצמו קופון יותר נדיב.

RoomsNinJa הוקמה לפני כ-8 חודשים על ידי דור קרובינר, עומרי ליטבק, ארז דאמוך, גיא לויתן ואלעד ליבוביץ, אשר עובדים ממשרד בתל אביב. סכום הגיוס יסייע לחברה להמשיך ולפתח את הפלטפורמה והאלגוריתמים ויעזור לה גם לשווק את המוצר בחו״ל.

כך זה עובד – RoomsNinja

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "גיוס: RoomsNinja מגייסת מיליון דולר; תחתוך את עלויות החופשה שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דוד השועל
Guest

מתאים לי לחסוך!
אם זה עובד אז שאפו על הרעיון!!!
השקעה חכמה של בבילון

Roy259
Guest

מה הקשר לבבילון?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: