גיוס: FairFly הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר, תחסוך לכם כסף בטיסה הבאה

האפליקציה עוקבת אחר השינויים במחיר כרטיסי הטיסה לאחר שנרכשו ותתריע במידה וימצא דיל משתלם יותר, שכולל מראש את מחיר הביטול

מקור: FairFly

מקור: FairFly

הסטארטאפ הישראלי FairFly, שהוקם במטרה לסייע לצרכן לחסוך בעלות הטיסות לחו״ל, הודיע היום (א׳) על השלמת סבב גיוס בסך 2 מיליון דולר מקרן ההון סיכון בלאמברג. לדירקטוריון החברה מצטרף אלון ליפשיץ, שותף בקרן בלאמברג. החברה מציעה שירות אוטומטי שביכולתו לחסוך מאות ואף אלפי דולרים על כרטיסי טיסה, גם לאחר שנרכשו.

עושה עבורכם את העבודה

בהתחשב בכך שמחיר כרטיסי הטיסה משתנה עשרות פעמים לאורך החודשים שעוברים ממועד הרכישה המקורי, ואין ביכולתנו לעקוב ולוודא כי מצאנו את התעריף המשתלם ביותר, FairFly בעצם עושה את העבודה עבורנו. באמצעות אפליקציה ייעודית לאנדרואיד ול-iOS, האפליקציה עוקבת אחר השינויים במחירי הטיסה באופן תמידי, ותעדכן את המשתמש ברגע שמחיר הטיסה בה בחר יהיה זול יותר, גם לאחר שקלול עלויות של קנסות הנובעות משינוי המועד. (עדכון יתקבל רק כאשר קיימת אופציה לחסכון של לפחות 5% מהסכום ששולם לאחר דמי הביטול או 50$ – הגבוה ביניהם).

הרעיון לאפליקציה עלה כאשר אחד המייסדים רכש דיל לחופשה, ולאחר מכן כאשר חזר לבדוק את המחיר (כפי שרבים אחרים נוהגים לעשות), הבחין בכך שהמחיר צנח בצורה משמעותית. ההפרש במחיר היה כה גדול, עד כדי כך שהשתלם לו יותר לבטל את החופשה הקיימת, לשלם את דמי הביטול ולרכוש את החופשה במחיר החדש. כך, בעצם התחילה FairFly.

בכדי ליהנות מהשירות, על המשתמש להזין את פרטי הטיסה שרכש באפליקציה, כך שברגע כשימצא כרטיס זול יותר (לאחר חישוב דמי הביטול) לאותה הטיסה בדיוק או במקרה של אלטרנטיבה דומה, הוא יקבל התראה בסמארטפון. המשתמש יכול לבצע את ההחלפה בעצמו, או להיעזר באפליקציה בכדי שתבצע זאת עבורו. נכון לעכשיו השירות ניתן ללא עלות, אך בהמשך צפויה החברה לגבות אחוז מסויים מהחסכון שיושג עבור הלקוחות בשיטת “לא חסכת לא שילמת״.

אביאל סימן-טוב, יזם משותף ומנכ”ל FairFly אמר כי “הגיוס נועד להעמיק את פיתוח המוצר ולהרחיב את פעילות החברה מחוץ לישראל. בנוסף, בכוונת החברה להיכנס בהמשך לתחומי תיירות נוספים”. הוסיף ואמר: ״מחירי הכרטיסים יורדים בממוצע בכ-70% מהמקרים לאחר שנרכש כרטיס הטיסה, אולם מרביתנו לא עוקבים אחר המחיר לאחר הרכישה ו”זורקים לפח” מאות דולרים. אנחנו כאן על מנת לאפשר לצרכן לקבל את העיסקה הטובה ביותר לאחר שביצע את ההזמנה״.

החברה נוסדה על ידי אביאל סימון טוב, גילי ליכטמן ועמי גולדנברג, בוגרי המרכז הבינתחומי ותכנית Zell ליזמות שם. המייסד הרביעי והמשקיע הראשון הוא אורי לוין, ממייסדי אפליקצית ווייז. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

צפו – כך זה עובד

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: