לגייס את המועמד המתאים: כנס קהילת הגיוס יתקיים בנובמבר [3 כרטיסים חינם]

איך מנהלים את מקורות הגיוס בעידן הדיגיטלי ומה עושות חברות ההייטק הגדולות והסטארטאפים הצומחים? כנס קהילת הגיוס ה-15, שיתקיים ב-21 בנובמבר, יארח מגייסים מקצועיים וסדנאות יישומיות. לקוראי גיקטיים מגיעים 3 כרטיסים והנחה

 Peopleimages/ Getty Images Israel

צלם/תמונה: Peopleimages/ Getty Images Israel

כיצד מאתרים את המועמדים המתאימים בשוק סופר תחרותי, כיצד בונים תמהיל מקורות גיוס אפקטיבי בעידן דיגיטלי רשתי ואיך רותמים את העובדים והמנהלים להיות שותפים מלאים בתהליך הגיוס? התשובות לא נמצאות באקדמיה – הן נמצאות בשטח ובחיים עצמם.

כנס קהילת הגיוס ה-15, שייערך ביום שלישי, 21 בנובמבר, בכפר המכבייה ברמת גן, יאגד יותר מ-500 מגייסים מקצועיים שיספרו על הניסיון שלהם בגיוס עובדים בשטח ועל האתגרים והפתרונות שהם מצאו לגיוס עובדים בעידן הדיגיטל. הכנס מיועד לכל מי שגיוס עובדים נמצא באג’נדה שלו והוא כולל הרצאות, סדנאות והזדמנויות רבות לנטוורקינג.

השנה הכנס יתמקד בניהול מקורות גיוס בעידן של מהפכה דיגיטלית, ויועברו בו הרצאות שיעסקו בין היתר בנושאים: פיתוח וניהול מקורות גיוס אורגניים וממומנים, סורסינג מתקדם, מיתוג מעסיק, בניית ארגון מגייס, גיוס בפייסבוק, חבר מביא חבר, מדדים ויעדים לגיוס. כל ההרצאות נבחרו בקפידה והן עוסקות במקרי בוחן מארגונים מובילים. בין המרצים יהיו יוסי מטיאס, סגן נשיא בגוגל ומנכ״ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל ישראל, ועדי בן ארצי, מנהלת הגיוס של גוגל, יעבירו את ההרצאה “עבודה משותפת ורתימת הארגון לגיוס”; תג אדלר, מנהל הגיוס של פייסבוק ישראל:  What makes a successful recruiting team; מאיה הופמן לוי, מנכ”לית מרכז המו”פ של Dell-Emc בבאר שבע, שתדבר על “חלוציות מודרנית – הסיפור של הקמת Dell EMC בבאר שבע”; ומני ברזילי, יועץ, חוקר, ומרצה מבוקש בתחומי הטכנולוגיה והבינה המלאכותית: “בינה מלאכותית ותבונה אנושית”.

המשתתפים בכנס יוכלו לשמוע על יותר מ-15 מקרי בוחן של חברות בכל הגדלים והתעשיות שהתמודדו עם גיוס עובדים: SimilarWeb, GETT, Google, SISENSE, Palo Alto Networks, ORACLE, Kaltura, Yotpo, Verint, Yes, לאומי כארד, DELL-EMC ועוד. נוסף על ההרצאות, בכנס יתקיימו 4 סדנאות יישומיות:

– Recruitment analytics

– בנייה עצמאית של מרכזי הערכה

– סורסינג – איך להפוך מועמדים פאסיביים לאקטיביים

– מיתוג מעסיק – כל מה שצריך לדעת לבנות עמוד קריירה באתר החברה

רוצים כרטיס במתנה?

לקוראי גיקטיים מגיעה מתנה – 3 כרטיסים חינם. כדי לזכות כל שעליכם לעשות הוא לכתוב לנו בתגובות במערכת האתר (שימו לב: תגובות פייסבוק לא תיבדקנה) איזה משפט פתיחה הייתם רושמים במייל למועמד שאתם רוצים לגייס, והסבירו בקצרה מדוע. את התשובות יש לכתוב עד יום חמישי, ה-19 באוקטובר, בשעה 15:00.

עבור מי שלא קיבל כרטיס מתנה ועדיין רוצה ללכת לכנס סידרנו הנחה של 50 שקלים. כדי לקבל את ההטבה היכנסו לאתר הכנס והזינו את קוד הקופון “גיקטיים 50” במקום המתאים.

שימו לב: הפעילות הסתיימה. הזוכים יקבלו הודעה בהקדם

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

11 תגובות על "לגייס את המועמד המתאים: כנס קהילת הגיוס יתקיים בנובמבר [3 כרטיסים חינם]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
dvir on
Guest

ראשון,
כי זה מה שחשוב

דוד שוסטרמן
Guest

היי אשמח לכרטיס

ניב
Guest

אשמח לכרטיס

ניב
Guest

סליחה, המשפט שהייתי רושם הכותרת המייל:
“אנחנו נפגשים היום?
זה ייצור תחושה של משהו אישי, ויעניין את המקבל לפתוח את המייל וככה ליצור את החיבור הראשוני

רן
Guest

מעוניין להיות הבוס של עצמך?

אמיר
Guest

שלום, כמה זמן לדעתך עבר מאז שרצית לטרוף את העולם? כשחשבת שאתה מסוגל להמציא את עצמך מחדש, להתקדם ולהשתפר במהירות גוברת, לכבוש יעדים שהיו נראים גדולים עליך? זמן מה אה? זהו יום המזל שלך. יש בידי הצעה מעניינת.

(התרפקות. הזדמנות. יחס אישי. החמצה. תעוזה.)

Ronen
Guest

כל הכבוד

Sarit A.
Guest

” או שאמצא דרך או שאסלול אותה” – ככותרת פתיחה.

ומבלי להעביר במילים – הבחירה בכותרת הזו היא התובנה של בחירה מודעת במעסיק כבחירה מנצחת לסלילת המשך אופטימלי עבורך.

Liora Matatov
Guest

name of the candidate (LioraDani) – the next challenge is:

אני מאמינה שהכותרת הזאת יוצרת גם קרבה וגם עניין , אנשים נוטים להתסקרן יותר כשאת פונה אליהם בנימה אישית ועניינית.
במייל עצמו הייתי מפרטת את האתגרים הטכנולוגיים שיש לנו להציע.

Liora Matatov
Guest

(LioraDani)

עשהאל
Guest

מחפש פותר בעיות

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל