מרגישים את הבאזז: Playbuzz מגייסת 35 מיליון דולר

אחת מפלטפורמות יצירת התוכן הגדולות בעולם מודיעה על השלמת גיוס בהשתתפות דיסני וסבן ונצ’רס

תמונה: ויקטור לוי

פלייבאז (Playbuzz), אחת מהפלטפורמות המובילות בעולם ליצירת תוכן חוויתי דיגיטלי, הכריזה היום (ד’) על השלמת סבב גיוס C בגובה 35 מיליון דולר, בהובלת Viola Growth ובהשתתפות משקיעים קיימים כמו דיסני, סבן ונצ’רס, 83North, כרמל ונצ’רס, Firstime ועודד ורדי. הגיוס הנוכחי מציב את סך ההשקעות בחברה על 66 מיליון דולר.

התרחבות לכיוון תוכן וידאו ו-Machine Learning ליצירת תוכן

לדברי החברה, ההשקעות החדשות נועדו לשלוש גזרות מרכזיות: כלי יצירת תוכן וידאו, מערכות מבוססות Machine Learning שיסייעו למפיצי תוכן ליצור תוכן בצורה יותר יעילה, ודרכים נוספות לשימוש במידע שהחברה אוספת על מנת לטרגט בצורה יעילה יותר תוכן ופרסומות לקוראים שלה. בנוסף, החברה מוסרת כי היא תשתמש בכספי הגיוס כדי להמשיך את ההתרחבות הגלובלית שלה.

PlayBuzz נוסדה ב-2012 על ידי שאול אולמרט, ירון בוזנח ותום פחיס, וכמעט מרגע ההשקה, זכה האתר שהקימה למספר רב של מבקרים. והוא מדורג רוב הזמן במקום הראשון בעולם במספר השיתופים בפייסבוק, תוך כדי כך שהוא גובר על מגה-אתרים כמו Huffington Post, BuzzFeed ו-Fox News. האתר יצר סביבו קהילה הולכת וגדלה של אלפי אתרים ויוצרי תוכן, שיוצרים, משלבים ומפיצים תכנים מגוונים, שמעודדים מעורבות גולשים ושיתופיות ברשת. החברה מעסיקה 150 עובדים ב-7 משרדים וב-6 ערים ובינהן: תל אביב, לונדון, ניו יורק, המבורג, סאו פאולו, לוס אנג’לס ומוסקבה.

הפלטפורמה של פלייבאז משמשת מפרסמים, מותגים ויוצרי תוכן ליצירה והפצה של תכנים בפורמט המגביר מעורבות קהל והפצה חברתית. החדשנות אשר מביאה עימה פלייבאז מאפשרת שימוש בתכנים מסוג מצגות, flip cards, גלריות, שאלונים, רשימות וקטעי וידאו. בעוד מדדי המעורבות לתכנים מסוג זה עולים במידה ניכרת על אלו המוצעים בפורמטים דיגיטליים מסורתיים, דוגמת מאמרים וסרטוני וידיאו באורך מלא, התוכן המונע על ידי פלייבאז מייצר שיעורי השלמה (צריכת הפריט עד תומו) ממוצעים לפריט של עד 94% ושיעורי שיתוף של כ-15%.

הראל בית-און, מייסד ושותף כללי של קרן ויולה צמיחה, וחבר בדירקטוריון פלייבאזז ציין: “Playbuzz הופכת לשותפה אסטרטגית עבור מותגים וגופי המדיה המובילים בעולם, בשל העובדה שהיא מאפשרת להם לדבר בשפה של צרכני התוכן המודרניים. הכלים שפיתחה החברה ליצירת תוכן חוויתי מבטיחים לגופי המדיה ולמותגי הענק שהסיפורים שלהם אכן יישמעו. יש לנו אמון רב ביכולות הניהול, היצירתיות והתפעול של הצוות המוביל את החברה ואנו מתרגשים על האפשרות ללוות אותם אל עבר השלב הבא כמובילי קטגוריה”.

מאז הקמתה גייסה החברה סבב סיד בגובה 800 אלף דולר, סבב A בגובה 3 מיליון דולר, סבב גיוס B בגובה 16 מיליון דולר וסבב גיוס נוסף בגובה 15 מיליון דולר.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: