PlayBuzz הישראלית מגייסת עוד 16 מיליון דולר [גיוס]
סטארטאפ התוכן הישראלי PlayBuzz, שנהנה מ-80 מיליון מבקרים בחודש ונחשב לאתר המשותף ביותר בפייסבוק, הודיע היום על גיוס של 16 מיליון דולר. מה התוכניות של האתר ולאן עוד אפשר לצמוח? דיברנו עם שאול אולמרט המנכ"ל
חברת הסטארטאפ הישראלית PlayBuzz הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס בגובה 16 מיליון דולרים בהובלת קרן הון הסיכון 83North (לשעבר Greylock IL). החברה אחראית על פיתוח פלטפורמה שמאפשרת לאלפי אתרי תוכן ברחבי העולם ליצור חידונים, סקרים, רשימות וצורות נוספות של תוכן אטרקטיבי שניתן להטמיע בכל אתר או אפליקצייית מובייל.
מספר 1 בעולם במספר השיתופים בפייסבוק
PlayBuzz נוסדה ב-2012 על ידי שאול אולמרט, ירון בוזנח ותום פחיס, וכמעט מרגע ההשקה, זכה האתר שהקימה למספר רב של מבקרים. כיום, נהנה האתר מיותר מ-80 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש והוא מדורג כבר ארבעה חודשים ברציפות במקום הראשון בעולם במספר השיתופים בפייסבוק, תוך כדי כך שהוא גובר על מגה-אתרים כמו Huffington Post, BuzzFeed ו-Fox News. האתר יצר סביבו קהילה הולכת וגדלה של אלפי אתרים ויוצרי תוכן, שיוצרים, משלבים ומפיצים תכנים מגוונים, שמעודדים מעורבות גולשים ושיתופיות ברשת.
מאז הקמתה גייסה החברה סבב סיד בגובה 800 אלף דולר וסבב A בגובה 3 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי לקחו חלק גם Seven Capital ומשקיעים קיימים, בהם כרמל ונצ'רס ו-First Time Ventures. בשיחה עם גיקטיים, הסביר שאול אולמרט, מנכ"ל PlayBuzz, כי ההון שגוייס ישמש לצורך התרחבות של האתר למדינות ולשפות נוספות. לצורך כך תפתח החברה משרדים באסיה ובאירופה, שיצטרפו למשרדים בניו יורק ובתל אביב ומצבת העובדים בחרה צפויה אף לצמוח מ-60 איש ליותר מ-120. במקביל, תיכנס החברה למה שאולמרט מכנה "תחומים רציניים יותר" ותשיק שאלונים, דירוגים ותוכני וידאו שיתאימו גם לאתרים "רציניים יותר", דוגמת אתרי חדשות ותוכן כלכלי. אתרים דוגמת ה-Telegraph הבריטי כבר עושים שימוש בכלים של PlayBuzz, אולם כעת, הם ייהנו ממגוון רחב יותר של כלים לבחירה, כך שהתדירות שהם יעשו בכלים אלו אף תיגבר.
יש לכם כבר 80 מיליון יוניקים בחודש, אתם אתר התוכן המשותף ביותר בעולם; לאן אתם שואפים להגיע? אולמרט מסביר ש-PlayBuzz שואפת להיות גוף, שאת התוכן שלו הגולשים פוגשים בכל מקום שבו הם נמצאים: באתר, ברשתות החברתיות ועכשיו, כאמור, גם באתרי תוכן "רציניים" יותר. "בכל מקום שאליו שגולש מגיע אני רוצה שיראה את החותמת Powered by PlayBuzz".
ולסיכום, לא יכלנו שלא לשאול אותו, בסגנון המוכר של PlayBuzz, איזה צב נינג'ה הוא היה? אולמרט עונה מייד בלי להתלבט: "לאונרדו". לדבריו, לאונרדו, איש האשכולות מתקופת הרנסאנס נותן לו השראה, אם כי לדבריו, "מזל שלא היו בתקופתו כרטיסי ביקור, כי אז, איזה מהטייטלים הרבים שלו הוא היה כותב עליהם?".
הגב
2 תגובות על "PlayBuzz הישראלית מגייסת עוד 16 מיליון דולר [גיוס]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
ואוו, איזה ראיון מקיף ותחקיר עיתונאי לתפארת.
מה למדנו? על צב נינג'ה, על גיוס של 16 מיליון דולר שרשום כבר בכותרת, על העבר של החברה שהועתק מהכתבה הקודמת ועל זה שהמנכ"ל מבין ומודה שהם לא ב"תחומים רציניים" וכן רוצה להכנס אליהם.
תשמעו חברים, חבל שחילקו כבר את פוליצר השנה. הייתי ממליץ בחום.
לא מבין על מה הוא מגייס 16 מיליון דולר , אתם בטוחים שאתם לא ממציאים
מספירים רק בשביל שיגידו מגניב ויגיבו לכם ?