ניצול מקסימלי של תקציב שיווקי: Origami Logic מגייסת 15 מיליון דולר

החברה מאפשרת למפרסמים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים השיווקים שלהם בזמן אמת ולמקסם את התוצאות

Origami Logic

מקור: Origami Logic

חברת Origami Logic מפתחת פלטפורמה שמסייעת למותגים למקסם את מהלכי השיווק שלהם ולמדוד את ביצועיהם בעזרת אנליטיקה מתקדמת יותר ולמידת מכונה, מה שנועד לשפר את השקיפות ואת זמן התגובה לשינויים בשוק והתנהגות הצרכנים שלהם. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס שלישי בהיקף של 15.2 מיליון דולר בהובלת הקרנות Saban Ventures ו-Viola Ventures, לצד משקיעים קיימים.

תובנות שיווקיות בזמן אמת

חברת האנליטיקה השיווקית Origami Logic (אוריגמי לוגי’ק) מסייעת לארגונים להבין ולשלוט בביצועי פעילויות השיווק שלהם, תוך גילוי והצגת תובנות המצביעות על מה עובד טוב יותר ומה פחות. הידיעה הזו מאפשרת לארגונים למקסם את תוצאות מהלכי השיווק שלהם, מבלי לבזבז בדרך הון עתק. הפתרון של אוריגמי לא נועד להתחרות במערכות המנהלות קמפיינים פרסומיים הפועלים בשוק, אלא להשלים אותן ולהעניק להן את הצד הניתוחי שישמש את אנשי השיווק. בין לקוחותיה של החברה ניתן למנות את המותגים AB InBev (שרכש השבוע את הסטארטאפ הישראלי WeissBeerger),קלוגס ו-P&G.

Origami Logic הוקמה בשנת 2011 על ידי שלושה מייסדים בעלי ניסיון: עופר כהנא, עופר שקד ואלון עמית. כהנא הקים וניהל את חברת ClassX, אשר התמזגה עם VocalTec. לאחר מכן, הוא הקים את חברת Kagoor Networks אשר התמחתה בטכנולוגיית VoIp, שנרכשה על ידי Juniper Networks. שקד הקים וניהל את חברת FareChase שנרכשה על ידי ענקית החיפוש Yahoo והפכה לימים ל-Yahoo Travel. לאחר מכן בנה וניהל שקד את מנוע התשובות Yahoo Answers. אלון הגיע אל החברה מפרוייקטים קודמים בגוגל בפייסבוק, שם היה אחראי על מערכות ה-Backend של מודעות החיפוש בגוגל ומערכת הפרסומות של פייסבוק. מטה החברה ממוקדם במנלו פארק, קליפורניה שבעמק הסיליקון, והיא מחזיקה במשרדים נוספים גם בתל אביב, ניו יורק ואפילו תאילנד. סה”כ מעסיקה כ-61 עובדים, מרביתם בחו”ל.

סבב הגיוס הנוכחי מגיע 4 שנים אחרי סבב הגיוס הקודם, אז גייסה Origami Logic כ-15 מיליון דולר נוספים. בין משקיעיה של החברה ניתן למנות את הקרן האמריקאית Jafco Ventures, Accel Partners ולייטספיד ונצ׳רס. מאז הקמתה, סך גיוסיה מסתכם בכ-40 מיליון דולר.

“עם המעבר של עסקים לפלטפורמות דיגיטליות ומובייל-תחילה, כמעט שלא עובר שבוע בו סמנכ”ל שיווק בכיר או מותג ענק אינו מתבטא בתקשורת ביחס לסוגיות הקשורות לשקיפות וייעול הוצאות הפרסום,” אמר עופר כהנא, מנכ”ל ומייסד משותף בחברה. “נראות, שמירה על שפת המותג, השפעה וחשיפה, בעלות על נתונים ושקיפות ההוצאות – כל אלה הם נושאים עליהם אנו שומעים מדי יום ומטרידים את המפרסמים הגדולים. פלטפורמת Origami נועדה לפתור את סוגיות הטרנספורמציה העסקית המהותיות הללו, וסבב גיוס זה יאפשר לנו להתמודד עם הצורך הגובר הזה”.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה – היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: