Origami Logic מגייסת 15 מליון דולרים [גיוס]

חברת Origami Logic סגרה סיבוב גיוס שני (Round B) בגובה 15 מליון דולר בהובלת הקרן האמריקאית Jafco Ventures

מקור: עיבוד תמונה

מקור: עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Origami Logic, המפתחת פתרונות Marketing Intelligence, הכריזה היום (ד׳) כי גייסה 15 מליון דולר בסבב גיוס שני (Round B), אשר מביא את סך ההשקעות בחברה לכדי 24.3 מליון דולר. את הסיבוב הובילה קרן ההון סיכון Jafco Ventures, קרן השקעות הממוקמת בפאלו אלטו, והמשקיעים הקיימים Accel Partners ולייטספיד ונצ׳רס. ו­יצטרף אליה ג׳ב מילר ,שותף בקרן ההשקעות ג׳פקו.

גיוס זה משלים סבב גיוס ראשון שדיווחנו עליו בנובמבר 2012, בהיקף של 9.3 מיליון דולר.

החברה מפתחת פלטפורמה אנליטית, המיועדת לתת לאנשי שיווק גישה למידע נרחב בדרך פשוטה ושימושית, המותאמת להם באופן אישי. את סבב הגיוס הובילה אקסל פרטנרס, כאשר בנוסף אליה הצטרפו חברת ההשקעה Lightspeed Venture Partners ומשקיעים פרטיים נוספים. המשאבים הכספיים ישמשו את החברה להגדלת מצבת המהנדסים ובשביל להגדיל את מאמצי השיווק והמכירות של החברה.

החלטות מושכלות בשיווק

הפתרון של אוריגמי אינו אמור להתחרות במערכות המנהלות קמפיינים פרסומיים הפועלים בשוק, אלא להשלים אותם ולהעניק להם את הצד הניתוחי שישמש את אנשי השיווק. בראיון שנערך עם המנכ״ל עופר כהנא בעבר הסביר כי “משווקים מודרניים נדרשים לקבל החלטות קריטיות יומיות, הכוללות בתוכם את ניתוח הפידבקים ונקודות המגע עם הלקוחות, הכוללים את תחומי הסלולר, האינטרנט, החיפוש התצוגה והדואר האלקטרוני.

בעקבות כך מסע הרכש של הלקוחות משתנה, היום, אנשי שיווק רבים מתמודדים עם כמות בלתי נתפסת של נתונים, ולכן קשה להם לראות את התמונה הכוללת של נתוני השיווק של החברה בכל האספקטים. אוריגמי תהווה את העדשה המרכזת את כל הנתונים, ותציג אותם בצורה נוחה ואפקטיבית לאנשי השיווק והמכירות, במקביל לזה, היא תעזור להם להסיק את המסקנות והתובנות ממסעות הפרסום שלהם”.

שלושה חברים מהצבא

אוריגמי לוג’יק הוקמה בשנת 2011 על ידי שלושה מייסדים: עופר כהנא, עופר שקד ואלון עמית. מרכז פעילותה של החברה במנלו פארק, קליפורניה שבעמק הסיליקון. השלושה אינן דמויות חדשות בסצנת ההייטק, והתחילו את עבודתם המשותפת לראשונה בעת השירות הצבאי שלהם במהלכו היו אחראים לתכנון, הובלה ופיתוח של מערכות מידע שהתמודדו עם יכולות ניתוח מידע המפוזר במקומות שונים.

כהנא הקים וניהל את חברת ClassX, אשר התמזגה עם VocalTec. לאחר מכן, הוא הקים את חברת Kagoor Networks אשר התמחתה בטכנולוגיית VoIp, שנרכשה על ידי Juniper Networks. שקד הקים וניהל את חברת FareChase שנרכשה על ידי ענקית החיפוש Yahoo והפכה לימים ל-Yahoo Travel. לאחר מכן בנה וניהל שקד את מנוע התשובות Yahoo Answers. אלון הגיע אל החברה מפרוייקטים קודמים בגוגל בפייסבוק, שם היה אחראי על מערכות ה-Backend של מודעות החיפוש בגוגל ומערכת הפרסומות של פייסבוק.

מורן בר

מייסדת ומנהלת החברה, יזמית בעלת נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בתחום האחסון והתקשורת ובעולם המדיה החברתית. היתה שותפה למיזמי אינטרנט גדולים וביניהם אתר 2eat הישראלי. בוגרת ממר"מ ועו"ד העוסקת בתחום דיני הפרטיות וטכנולוגיה.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: