LoyalBlocks הישראלית מגייסת 9 מיליון דולרים [גיוס]

LoyalBlocks הישראלית משלימה סבב גיוס ראשון בסך 9 מיליון דולרים, במטרה לעזור לבתי עסק להביא את נאמנותם של לקוחותיהם לרמה גבוהה מבעבר.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית LoyalBlocks, שפיתחה מוצר העוזר לבתי עסק להרוויח מנאמנותם של הלקוחות, השלימה את סבב הגיוס הראשון שלה, בסך 9 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה General Catalyst Partners, לצד שני משקיעים נוספים: Founder Collective המשקיעה בדרך כלל בסבבי גיוס ראשונים ו-Gemini Israel Ventures שהשקיעה בסבב ה-Seed של החברה.

משקיעים בנאמנות הלקוחות

חברת LoyalBlocks עומדת מאחורי פיתוח פתרון “All-in-One” המיועד לעזור לעסקים לשווק את עצמם וליצור קהל לקוחות נאמנים החוזרים אל בית העסק שוב ושוב. החברה עושה זאת באמצעות שני מוצרים המשלימים אחד את השני, שתורמים לא רק לבית העסק, אלא גם ללקוחות עצמם.

המוצר הראשון של החברה מציע פתרון שיווקי המתמקד בבתי העסק וסוחרים, המאפשר להם לבנות אפליקציה סלולרית בהתאם לדרישות וההעדפות שלהם, להקים “תחנת בסיס” בחנות, ולאפשר למשתמשים לקבל לצד המידע על החנות גם אפשרות לקבל הנחות או הטבות, בתמורה לכניסה בדלת בית העסק. לצד ההטבות וההנחות, יכול בית העסק להציע כרטיסיה דיגיטלית המוחתמת אוטומטית בכל ביקור, כאשר לאחר מספר כניסות או רכישות מסויים, נהנים הלקוחות מהטבות נוספות.

המוצר השני העוזר להשלים את התמונה, הוא אפליקציה סלולרית המותקנת במכשיריהם של הלקוחות באמצעותה יכולים לממש את אותן הטבות והנחות, בתנאי שיגיעו פיזית אל בית העסק. מיד בעת כניסה לחנות האפליקציה תדע להעניק להם את “הפרס” המדובר, כאשר בית העסק יכול לקבוע הטבות שונות בהתאם לכמות הביקורים של אותו משתמש.

מאחורי הקלעים, החברה מציעה שירותי CRM ואנליטיקות לבתי העסק, על מנת שאלה יוכלו לעקוב אחר כמות הלקוחות שהגיעו, כמה מהם מימשו הטבה כזאת או אחרת ואף להתעדכן בכמות הפעמים שכל אחד מהלקוחות פקד את החנות, במטרה להבין האם אכן מדובר בלקוח וותיק שחוזר שוב ושוב, או בלקוח חדש שהגיע מספר פעמים בודדות אל העסק.

החברה מסבירה כי באמצעות הפלטפורמה שמציעה, למעשה לוקחת את נאמנותם של הלקוחות ומביאה אותה אל השלב הבא. מנקודת המבט של העסק, מדובר על שכבת שיווק הממנפת את הפעילויות היום-יומיות של הלקוח הפוטנציאלי והופכת אותן להזדמנויות עסקיות – כלומר, הזדמנויות לביקור בחנות שוב ושוב – כאשר כך למעשה יבנו מערכת יחסים ארוכה ונאמנה עם בית העסק המדובר.

תורמת בחזרה לקהילה

LoyalBlocks נוסדה ב-2011 על ידי עידו גבר וערן קירשנבאום והיא אוחזת במשרדים בניו יורק ותל אביב. את הכספים מסבב הגיוס הנוכחי מתככנת להשקיע במטרה להרחיב את פעילותה בארצות הברית ולהמשיך לפתח את הפלטפורמה שלה לעסקים קטנים ובינוניים.

החברה היא אחת מהחברות שתרמה מהאופציות שלה לקהילה באמצעות קרן תמורה, המאפשרת לחברות סטארטאפ לתרום בחזרה לחברה הישראלית בצורה יצירתית. במקום לקבל תרומות מזומנים כפי שנהוג בקרנות אחרות, תמורה מקבלת תרומות של מניות מחברות הסטארטאפ, ומשתמשת ברווחים מאקזיטים מוצלחים כגון הנפקה לציבור, רכישת החברה או מכירת מניות בבורסה. המטרה של הקרן היא לתמוך בתכניות הרווחה והחינות לנוער בישראל, כאשר עד היום הרוויחה הקרן למעלה מ-250 אלף שקלים בעקבות אקזיטים מוצלחים שביצעו החברות השונות.

וידאו: Welcome to LoyalBlocks!

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "LoyalBlocks הישראלית מגייסת 9 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ניב
Guest

חברה מצוינת, אני עובד שם ונהנה מאוד!
אנחנו מגייסים עכשיו מתכנתים, מי שמעוניין מוזמן ליצור קשר: niv@loyalblocks.com

wpDiscuz

תגיות לכתבה: