מתנה דיגיטלית: Loop Commerce הישראלית מגייסת 16 מיליון דולר [גיוס]

פלטפורמת Loop מציעה לבטל לחלוטין את החששות וההימורים הנלווים לרכישת מתנות ברשת עבור קרובים ומכרים. כנראה שהפתרון שפיתחה די מוצלח, שכן נודע כי זו קיבלה מתנה בעצמה בסך 16 מיליון דולר מבכירים בפייסבוק, פייפאל ואיביי

מקור: Loop Commerece

מקור: Loop Commerece

הסטארטאפ הישראלי Loop Commerce, אשר פיתח פלטפורמה שנועדה לשפר את חוויית קניית המתנות באינטרנט, הודיע על השלמת סבב גיוס שני בסך 16 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו המשקיע הבולט אורן זאב ביחד עם דן טירני וסטיבן שולר, באמצעות העסק המשפחתי שלהם Wicklow Capital. סה״כ השתתפו בגיוס הנוכחי לא פחות מ-18 משקיעים, ביניהם ענקית התשלום פייפאל, אנדרו פיין, טייקון מסחר (Novel TMT Ventures) שבין החזקותיו נמנים המותגים טומי הילפיגר, ראלף לורן ומייקל קורס. עוד לקחו בו חלק בכירים באיביי, פייסבוק, רועי רובין, יזם פלטפורמת המסחר המקוון Magento ועוד.

כמו גיפט קארד, רק אישי יותר

אם יצא לכם לרכוש מתנה בעבור מישהו באמצעות האינטרנט, בוודאי נתקלתם בסוגיה שפוגעת במעט בחווית הנמען שבקבלת המתנה; חנויות מקוונות לא ממש יודעות כיצד להתמודד עם קניות עבור מישהו שאיננו אתם, בין אם מבחינת תנאי החזר, התאמת מידה וכו׳. שוק המתנות העולמי מסתכם בסכום אסטרונומי של 200 מיליארד דולר בשנה, ופלפטורמת Loop מעוניינת להנגיש ולפשט את חווית הקניות באינטרנט לאו דווקא עבור רכישת פריטים לעצמך, אלא גם לקרובים ומכרים.

Loop מציגה דרך חדשה ואישית הרבה יותר להעניק ולקבל מתנות באמצעות שיטת e-gifting שפיתחה. פתרונותיה משתלבים באופן חלק למדי עם חנויות מקוונות, על מנת לאפשר למשתמשים השונים לרכוש עבור יקיריהם את המתנות המתאימות והמדויקות ביותר עבורם. לקוחות יכולים לבחור ולשלוח כל מוצר מבלי לדאוג לכל הקשור למידה, צבע, סגנון, כתובת הדואר המדויקת או אילוצים הקשורים לשעות נוחות להעברת החבילה לנמען. הפלטפורמה עובדת בדומה לגיפט קארד; נמעני המתנה מקבלים לתיבת המייל שלהם הודעה אודות המתנה שלהם, ומופנים ישירות לחנות המקוונת של הקמעונאית בה נרכשה המתנה על מנת לקבל אותה. לאחר מכן ביכולתם להגדיר את המתנה בהתאם להעדפתם (מידה או צבע אחר) או במידת הצורך אף להחליף אותה לגמרי לפני שזו תישלח אליהם.

הפלטפורמה טומנת בתוכה מגוון יתרונות בולטים עבור החנויות המקוונות השונות שכן ביכולתה להגדיל מכירות, לרכוש לקוחות חדשים שאולי בכלל לא הכירו את המותג לפני כן, להגביר נאמנות ובעיקר לחסוך בהוצאות כספיות ובירוקרטריות הנוגעות ללקוחות המעוניינים להחליף מתנות או לקבל החזר כספי. בסופו של דבר מדובר בפתרון נוח הן עבור מעניקי המתנות, שיכולים להיות רגועים שלא יזרקו את הכסף שלהם לפח, שכן אחד החסרונות הבולטים בקנייה באינטרנט היא שהליך ההחלפה אינו מאוד זמין, בטח שלא מישראל לחו״ל, בשל עלויות שילוח גבוהות ולאו דווקא משתלמות.

עד כה השלימה החברה שלושה סיבובי גיוס, בהם סבב סיד בסך מיליון דולר בשנת 2012 ושנה לאחר מכן גייסה כבר 12.2 מיליון דולר מפייפאל, Novel TMT Ventures ורבים אחרים, מה שמעמיד את סך גיוסיה עד כה על 29.2 מיליון דולר. סכום הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להאצת צמיחתה בין היתר על ידי גיוס חברי צוות חדשים בתחומי ההנדסה, שיווק ומכירות, מוצר ועיצוב.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: