אתם חייבים להשתמש בחוש ההומור שלכם בעבודה [הרצאת השבוע]

לא משנה כמה מרשימה מבחינה ויזואלית תהיה הפרזנטציה שלכם, סביר להניח שתוך שעות בוודאי ימים ספורים מרבית המאזינים לה כבר ישכחו. במידה ואתם מעוניינים באמת להשאיר חותם, אולי השימוש בהומור הוא הדרך

מקור: צילום מסך, Youtube

מקור: צילום מסך, Youtube

צפייה בהרצאות ברשת הפכו לדבר שבשגרה בשנים האחרונות. אתרים כמו יוטיוב הפכו את המלאכה לפשוטה מאי פעם ואתרים רבים מעלים הרצאות והדרכות מעניינות לרווחת הגולשים. במקביל, לפעמים נדמה שאנחנו מוצפים בעודף מידע, ומנת יתר של הרצאות דווקא בימים שאין לכם יותר מידי זמן, עשויה להיות לא יעילה. את השילוב היעיל בין זמן, עניין ותועלת מבצעים יפה מאוד ב-TED ובמקומות אחרים. אנחנו בגיקטיים עוברים על מגוון רחב של הרצאות והדרכות ברשת ומאחר וכך החלטנו להציע לכם הרצאה מעניינת שאיתרנו מידי שבוע. לפעמים היא תהיה הרצאה קצרה מ-TED, לפעמים ממקומות אחרים, ולפעמים היא תהיה הרצאה ארוכה יותר. מה שבטוח – זאת תהיה הרצאה מעניינת. אז אם יש לכם כמה דקות פנויות במהלך סוף השבוע, אתם מוזמנים להצטרף אלינו להרצאה וללמוד משהו חדש ומעניין.

הומור ועבודה הולכים נפלא ביחד

במידה ואתם עובדים בתור שכירים, אתם בוודאי מכירים את המושג ׳לדפוק שעון׳. יחד עם זאת, גם אם אתם מנצלים את כל יום העבודה שלכם במלואו, עובדים בשיא המרץ והפרודוקטיביות מבלי לקום לרגע מהכיסא, אין ספק שאתם יעילים, איך מה לגבי מידת ההשפעה שלכם? אותו הדבר לגבי הרצאות או מצגות שאתם מעבירים, בין אם בפני משקיעים ובין אם מדובר באקט שגרתי במסגרת תפקידכם. התוכן בו תעסקו עשוי להיות מדויק להפליא ונכון, אך הומור היא ללא ספק הדרך כדי להגיע לליבו של כל אחד. אנדרו טרבין (Andrew Tarvin) מהנדס במקצועו, בחר לעשות שימוש בחוש ההומור המפותח שלו ולהוכיח כי זו היא ה-דרך להתקדם ולכבוש את העולם.

צפייה בהרצאה הקלילה והחשובה – Humor at work | Andrew Tarvin | 

במסגרת פינת הרצאות השבוע הופיעו לאחרונה:

  • העסק לא ממריא? אולי הגיע הזמן לעצור, לחשוב ולשנות נתיב – אם אתם לא מצליחים לבנות מוצר מוגמר או שהסטארטאפ פשוט לא מתפתח כמו שציפיתם, אולי הגיע הזמן לשחרר ולעבור הלאה. כך עשה גם היזם שעומד מאחורי האתר המצליח Fab, מה שהתברר מאוחר יותר כאחת ההחלטות הפשוטות והחשובות שביצע.
  • ללמוד מבניית הפרמידות את סוד ההצלחה לסטארטאפ שלכם – תרבות ארגונית היא עמוד השדרה של כל עסק, לא משנה באיזה שלב הוא מצוי. בהרצאה שלו, Devesh Kulkarni, עוסק בהיבטים של תרבויות ארגוניות למיניהן התורמות להגדלת הפריון של עסקים, תוך כדי שבוחן שיטות פסיכולוגיות בהן נוקטות חברות שונות
  • איך תגיעו למיליוני משתמשים? – ההרצאה עוסקת בכלים וטיפים שהוכחו כעובדים, אשר ביכולתם להוביל לצמיחתו של עסק חדש ביניהם החשיבות של רושם ראשוני בכל הקשור לעיצוב וחווית המשתמש באתר והפן היותר רגשי – פסיכולוגי, לפיו דרושה סבלנות, נחישות ועוד כלים אשר נחוצים לקידומו של כל עסק.
  • ההשלכות של העולם הדיגיטלי על הזהות שלנו – מסתבר כי ל- 81% מבני השנתיים ומטה יש כבר נוכחות ברשת בצורת אזכור או תמונה. אלק קורוס (Alec Couros) מדבר על האתגרים העומדים בפני ילדים בעולם הדיגיטלי, וכיצד ניתן לסייע להם להבחין בין החיים האמיתים לבין אלו הווירטואלים.
  • החוש השישי – האם ניתן ליצור חושים חדשים עבור בני האדם? החושים שלנו אמנם מפותחים, אך מידי יום מתרחשים סביבנו המון דברים שפשוט אין ביכולתנו לתפוס, בשל מגבלות ביולוגיות. דיווויד איגלמן, חוקר מוח, לא מעוניין להתפשר ולהסתפק רק בחמשת החושים שלנו, ומציג דרך חדשנית לחוות הרבה יותר.

את הרשימה המלאה של ההרצאות הקודמות בסדרה תוכלו למצוא כאן.

יצא לכם להתקל בהרצאה מעניינת ברשת שתרצו לחלוק עם כולם? אתם מוזמנים לשלוח לנו הודעה על כך במייל החם, info AT geektime.co.il.

 

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "אתם חייבים להשתמש בחוש ההומור שלכם בעבודה [הרצאת השבוע]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלי
Guest

קצת קשה לדרוש חוש הומור מאנשי הטכנולוגיות שרבים מהם על סף האוטיזם.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: