איך תגיעו למיליוני משתמשים? [הרצאת השבוע]
אחרי שעזר לעשרות חברות לצמוח ולהתפתח עד כדי כך שהגיעו למיליוני משתמשים, ג׳יימס קורייר, מייסד חברת Ooga labs, מספר על מכלול המרכיבים שעמדו מאחורי ההצלחות שלו
צפיה בהרצאות ברשת הפכו לדבר שבשגרה בשנים האחרונות. אתרים כמו יוטיוב הפכו את המלאכה לפשוטה מאי פעם ואתרים רבים מעלים הרצאות והדרכות מעניינות לרווחת הגולשים. במקביל, לפעמים נדמה שאנחנו מוצפים בעודף מידע, ומנת יתר של הרצאות דווקא בימים שאין לכם יותר מידי זמן, עשויה להיות לא יעילה. את השילוב היעיל בין זמן, עניין ותועלת מבצעים יפה מאוד ב-TED ובמקומות אחרים.
אנחנו בגיקטיים עוברים על מגוון רחב של הרצאות והדרכות ברשת ומאחר וכך החלטנו להציע לכם הרצאה מעניינת שאיתרנו מידי שבוע. לפעמים היא תהיה הרצאה קצרה מ-TED, לפעמים ממקומות אחרים, ולפעמים היא תהיה הרצאה ארוכה יותר. מה שבטוח – זאת תהיה הרצאה מעניינת.
אז אם יש לכם כמה דקות פנויות במהלך סוף השבוע, אתם מוזמנים להצטרף אלינו להרצאה וללמוד משהו חדש ומעניין.
הסוף למיתוסים, התמקדות בתכלס
הרצאתו הקצרה של ג׳יימס קורייר, שנראה כאילו שלפו אותו הישר משנות השבעים הססגוניות, מצליחה להעביר כמות אינפורמציה רבה ורלוונטית במיוחד. ההרצאה עוסקת בכלים וטיפים שהוכחו כעובדים, אשר ביכולתם להוביל לצמיחתו של עסק חדש. בין הסוגיות עליהן מדבר גם החשיבות של רושם ראשוני, ועד כמה חשוב להשקיע אינסוף משאבים על מנת לוודא כי החוויה הראשונית והגורלית של משתמש באתר או בשירות, תהיה הכי מוצלחת שיש על מנת לוודא שישאר ולא יברח תוך שניות על מנת למצוא אלטרנטיבה מוצלחת יותר. מעבר לכך הוא עוסק בפן היותר רגשי – פסיכולוגי, לפיו דרושה סבלנות, נחישות ועוד כלים אשר נחוצים לקידומו של כל עסק. על מנת לא להרוס לכם, נפסיק כאן. צפייה מהנה.
צפייה בהרצאה של James Currier, Co-Founder Ooga Labs & Curator of the NFX
במסגרת פינת הרצאות השבוע הופיעו לאחרונה:
- ההשלכות של העולם הדיגיטלי על הזהות שלנו – מסתבר כי ל- 81% מבני השנתיים ומטה יש כבר נוכחות ברשת בצורת אזכור או תמונה. אלק קורוס (Alec Couros) מדבר על האתגרים העומדים בפני ילדים בעולם הדיגיטלי, וכיצד ניתן לסייע להם להבחין בין החיים האמיתים לבין אלו הווירטואלים.
- החוש השישי – האם ניתן ליצור חושים חדשים עבור בני האדם? החושים שלנו אמנם מפותחים, אך מידי יום מתרחשים סביבנו המון דברים שפשוט אין ביכולתנו לתפוס, בשל מגבלות ביולוגיות. דיווויד איגלמן, חוקר מוח, לא מעוניין להתפשר ולהסתפק רק בחמשת החושים שלנו, ומציג דרך חדשנית לחוות הרבה יותר.
- ישי כהן, יזם בן 18, מספר על החוויה שלו בעולם הסטארטאפים – ישי כהן, מספר על 3 מיזמים שהספיק להקים במהלך חייו, לאחר שהבין שמסגרת בית הספר ובגרויות הן לא בהכרח הייעוד שלו בחיים.
- הפתרון של אפריקה לקבלת שירותי בריאות – טלפון נייד – בעוד שבעבר הלא מאוד רחוק היה זה רעב כבד שהטריד את מרבית תושבי אפריקה, כיום דווקא החוסר בסמארטפונים וחיבור לאינטרנט הוא מה שמעסיק אותם.
- כיצד תגרמו לאנשים להתאהב במוצר שלכם? כל מותג צריך ׳Love marks׳, דברים קטנים שיגרמו לקהל המשתמשים להתחבר אליו ובעצם להתאהב. אז איך עושים את זה נכון? קווין הייל מסביר.
את הרשימה המלאה של ההרצאות הקודמות בסדרה תוכלו למצוא כאן.
יצא לכם להתקל בהרצאה מעניינת ברשת שתרצו לחלוק עם כולם? אתם מוזמנים לשלוח לנו הודעה על כך במייל החם, info AT geektime.co.il.
הגב
3 תגובות על "איך תגיעו למיליוני משתמשים? [הרצאת השבוע]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
אני חושב ומשתף תחושות של אנשים נוספים של אם להרצאות האלה היה כתבה מלאה או תרגום בעברית לאנשים שהשפה האנגלית לא במוחם! אודה לכם.
יהיה נחמד ומקצועי יותר אם תוסיפו תרגום להרצאות.
תודה
הרצאה מעניינת ומועילה – איש חכם ונחמד- תודה :-)