עדיין מחכים למענה נציג השירות? סטארטאפ ישראלי יעשה הכל כדי שלא תצטרכו

המערכת של חברת Supportomate לומדת אינסוף שאלות, תשובות ותרחישים הנדרשים לתהליכי המכירה, החידוש והתביעה מול חברות הביטוח. כך הופך הרובוט לתחליף נציג המכירות, המספק חוויה דומה לשיחה עם בן אנוש

צילום / תמונה: יח״צ

מאת סיגל בר קובץ

כולנו מכירים את התסכול שכרוך בצליחת מערכת ניתוב השיחות של  חברת הביטוח: מה שמתחיל ברצון טוב מתרסק כשהלקוח נאלץ להקשיב לרשימת אפשרויות בלתי נגמרת, שאף אחת לא מתאימה לצרכיו. גם הדור החדש של הצ׳אטים הרובוטיים קורס מהר מדי ומוקדם מדי, כשהרובוט לא מצליח להתמודד עם בני שיח אנושיים מדי.

רון שליט, יוצא יחידת 8200, עזב משרה בכירה בהייטק לפני כשנה לטובת הקמת חברת Supportomate, שמלמדת את הרובוט לנהל שיחות הרבה יותר “אנושיות” וגמישות. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לייעל תהליכים ביטוחיים הכוללים  מכירות, שימור לקוחות, ניהול תביעות ועוד – הן עבור החברה והן עבור המבוטחים המותשים.

מענה יעיל 24/7

“בחברות הביטוח הלקוחות לרוב לא פוגשים את החברה בשום ערוץ דיגיטלי. הכל מתנהל בטלפון או בהתכתבויות בהודעות סמס, שלרוב לא ניתן לענות להן”, אומר שליט. “מהיכרותי עם הטכנולוגיה, ידעתי שאפשר לייעל את התהליך לטובת שני הצדדים, באופן שיאפשר ללקוח להיות מובן יותר, וגם לקבל שירות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע”.

בתחילת השנה יצאה המערכת לדרך, ומיד הושקע בה סכום פרה-סיד צנוע על ידי מאיץ הסטארטאפים Proto InsurTech Accelerator היושב במישיגן ארצות הברית.

רבות מחברות הביטוח משתמשות היום בטכנולוגיית IVR, אותו מוקד טלפוני שמבקש מהלקוח להקיש ולהקיש – עד להעברתו לנציג השירות (או עד שנמאס לו, המוקדם מביניהם). חברות אחרות מציבות את הרובוט הזריז בעמדת שיחה אינטראקטיבית שאמורה לתת מענה, אבל פעמים רבות, אם תשובת הלקוח לא  תואמת ל’ציפיות’ של הרובוט, השיחה מתפוצצת ומסתיימת בלא כלום. מאחר ובחברות ביטוח השיחות אינן פשטניות, אפילו צ’אט בנושא סטטוס תביעה או פוליסה מתגלגל לא פעם לאין מוצא, כאשר הלקוח עונה תשובה שהרובוט איננו מכיר.

כאן נכנסת לתמונה Supportomate, אשר לומדת את השיחות שמתקיימות היום במוקדי השירות, וכך מספקת מענה בצ’אט ‘שיחתי’ יותר, בכל תחומי הביטוח ובכל הערוצים – הודעות סמס, טלפון, וואצאפ, ובערוצי הדיגיטל.

איך זה עובד?

“הטכנולוגיה שלנו, “טכנולוגיית למידת שיחה”, לומדת באופן עמוק את כל השיחות שיש היום בחברות הביטוח. היא מבינה את שלל האפשרויות והתרחישים שיכולים להתפתח בשיחה ויודעת איך לענות ללקוחות בכל שלב”, אומר שליט.

אבל מדובר באפשרויות אינסופיות

״כאשר מקשיבים לשיחות במוקדי השירות נראה אמנם שהמגוון אינסופי, אבל המציאות היא שהמגוון האינסופי מתחלק לקבוצה סגורה של ׳מקטעי-שיחה׳, שהמוקדן והלקוח מדלגים ביניהם בצורה חלקה. ישנן אין סוף אפשרויות למעברים בין מקטעי השיחה, אבל המערכת שלנו יודעת ללמוד לזהות את המעבר, וכך היא מנהלת שיחה ׳אנושית׳״.

החברה משתמשת בטכנולוגיית NLP  שמפענחת את כוונת הלקוח בהודעה שכתב. הטכנולוגיה של Supportomate לוקחת את אותו פענוח ואת ההיסטוריה של מה שכבר נאמר, ויודעת להחליט על פי שני הנתונים לאן השיחה צריכה להתקדם.

מהלך משתלם לכל הצדדים

לדברי שליט, כל הצדדים יוצאים נשכרים: “מבחינת חברות הביטוח מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות, וזה גם מאפשר להם לתת שירות במקומות שעד היום לא השתלמו להם כלכלית, כי כוח האדם היה יקר מדי. לדוגמה: בביטוח רכב, מתח הרווחים של חברות הביטוח קטן. בהודעת החידוש שהם שולחים, הלקוח יכול להשיב – מסכים או לא מסכים. אם הוא לא מסכים, במקרים רבים לא יתקשרו אליו, כי כוח האדם עולה יותר מהרווח הצפוי. עם הטכנולוגיה של Supportomate אפשר להתקשר אליו ולנהל משא ומתן עד לסגירת עסקה. מבחינת הלקוח מדובר בשיפור משמעותי בשירות, עם מערכת שמאפשרת גמישות וזמינה בכל עת, 24/7”.

יש חברות רבות שמספקות צ׳אט-בוט, אבל ב-Supportomate לא רואים בהן מתחרה ישיר. “מדובר לרוב בשיחות פשוטות אשר משמשות ככלי לחיפוש באיזור השאלות הנפוצות. אנחנו ייחודיים ביכולת של הרובוט לנהל עם הלקוחות והסוכנים שיחה חופשית ולא סגורה, בצורה אנושית, ובכל ערוץ”.

בחודש אוגוסט האחרון חתמה החברה על הסכם להטמעת הטכנולוגיה עם חברת הביטוח האמריקאית פארם ביורו, המתמחה בביטוח חקלאי. לדברי שליט, מתנהלים כרגע מהלכים מול חברות בישראל, אם כי השוק העיקרי שאליו הם מכוונים הוא בארצות הברית, בה פועלות למעלה מ-5,000 חברות ביטוח.​

הכתבה בחסות RishonStartUp

חלל העבודה המשותף של עיריית ראשון לציון מציע עשרות עמדות עבודה ומשרדים פרטיים ליזמים טכנולוגיים, בעלות חודשית מסבסדת.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילת היזמים של המתחם ולעבוד בסביבת עבודה פורייה ונעימה שתקפיץ את המיזם שלכם קדימה.
לפרטים נוספים הקליקו כאן

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

8 תגובות על "עדיין מחכים למענה נציג השירות? סטארטאפ ישראלי יעשה הכל כדי שלא תצטרכו"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אחד שראה
Guest

יזם מבריק ומיזם נפלא!
ראיתי את היכולות בלייב והופתעתי לטובה, באמת מרשים ????

אחד שראה
Guest

יזם מבריק ומיזם נפלא!
ראיתי את היכולות בלייב והופתעתי לטובה, באמת מרשים ????

אחד שראה
Guest

היה אימוג’י במקום/ולא סימני שאלה…

דודי
Guest

בהחלט יזם מבריק, יכולות הבוט שלו ידועות מפרס ועד כוש!

סאג\'ד
Guest

הקוד הכי קריא שיצא לי לקרוא אי פעם!!!

עדי נוימי
Guest

היזם הכי חתיך מאז ימי אדם נוימן!

כרובי
Guest

גיקטיים צריכים יכולת אנטי ספאם בדחיפות…

zach
Guest

שאלה לכותב המאמר ואו ליזם, האם גם באבא קום של תלחמי עושה שימוש בטכנולוגיה שלכם?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: