גן עדן למעצבי פנים: Houzz רוכשת את IvyMark

הפלטפורמה של Houzz מקשרת בין בעלי בתים שרוצים לשפץ אותם ובין בעלי המקצוע הרלוונטיים. עם רכישת IvyMark היא תוכל להציע גם כלי ייעודי למעצבי פנים שיאפשר להם לנהל את העסק באופן מסודר ונוח יותר

ivymark

מייסדות Ivymark: מימין אלכס סקינאזי ולי רוטנברג. קרדיט צילום: Tory Williams

פלטפורמת Houzz של היזמים עדי טטרקו ואלון כהן נחשבת למובילה בעולם בכל הקשור לשיפוץ ועיצוב הבית. היא מספקת למשתמשים את כל הכלים להם הם זקוקים בתהליך – מעיצוב חדר ועד לבניית בית מאפס. כעת, מודיעה החברה על הרחבת היצע המוצרים שלה באמצעות רכישת הסטארטאפ Ivimark, אשר פיתח כלי לניהול עסק בתחום עיצוב הפנים, כמו גם פלטפורמה ייעודית לקהילת מעצבים ועסקים. בעקבות הרכישה, שהסכום שלה לא פורסם, Houzz תגדיל משמעותית את צוות הפיתוח שלה בתל-אביב ותעבור למשרדים חדשים שיאכלסו את כל העובדים החדשים.

מקום מפגש למעצבי פנים ואנשים פרטיים

IvyMark נוסדה ב-2016 על ידי צמד המייסדות אלכסנדרה סקינאזי ולי רוטנברג, במטרה ליצור כלי מתקדם שיסייע למעצבי פנים לנהל את העסק שלהם. השתיים באות מעולם היצירה ובעלות רקע עשיר בתחום האומנות והעיצוב. הרעיון למיזם עלה בעקבות קשיים של מעצבי פנים בארה”ב בכל הקשור לניהול תהליכי העבודה שלהם בצורה יעילה, שלא באמצעות טבלאות אקסל מאיימות. בסופו של דבר, הקושי הזה הוביל ליצירת פלפטורמת ניהול חכמה שהפכה במהרה לפופולארית בקרב קהילת המעצבים.

הפלטפורמה מסייעת למעצבים לנהל את העסק שלהם באופן אפקטיבי ופשוט יותר – החל מחיפוש ובחירת מוצרים, הערכת עלויות, ניהול החשבונות ועד לניהול הרכש והלקוחות. הפלטפורמה מבטיחה שאת כל הפרויקט – מתחילתו ועד סופו – ניתן יהיה לנהל באמצעות כלי אחד. בנוסף, הסטארטאפ הצליח לבנות קהילה פעילה סביב הפלטפורמה – בפורום, מגזין מסחרי, סמינרים מקוונים וקבוצות מיט-אפ הנפגשות ברחבי ארה”ב. מטה החברה ממוקם בניו יורק, אבל הפיתוח מתבצע מישראל. Ivymark גייסה סבב סיד בהובלת קרן Disruptive ופיטנגו, ובהמשך הצטרפה ל-NFX Guild וקיבלה השקעה מגיגי לוי, כך שסך גיוסיה מאז הקמתה מסתכם ב-2.9 מיליון דולר.

הפלטפורמה של Houzz מחברת בין משתמשים שרוצים לבנות או לשפץ את ביתם ובין בעלי המקצוע השונים בתחום. השירות מאפשר למשתמשים לקבל השראה ממגוון רחב של בתים ועיצובים מכל רחבי העולם, להיעזר במומחים ממגוון רחב של תחומים וכיאה לפלטפורמה המונעת על ידי הקהילה, היא מציעה גם אלמנטים חברתיים שיאפשרו למעצבים הטריים לשוחח ולקבל טיפים או עצות ממי שכבר עבר את התהליך. כיום ב-Houzz למעלה מ-1.5 מיליון בעלי מקצוע בתחום הבנייה והשיפוץ ו-200,000 מעצבים ברחבי העולם משתמשים בה על מנת להציג את עבודותיהם ולהגיע אל לקוחות חדשים. מאז שהוקמה החברה הישראלית היא גייסה למעלה מ-600 מיליון דולר.

“אנו שמחות לאחד כוחות עם Houzz, שמתאימה באופן טבעי ל-Ivymark כאשר מדובר בחדשנות, בתרבות ובקהל המשתמשים”, מציינת לי רוטנברג, ממייסדות IvyMark. “השילוב עם Houzz יאפשר לנו להמשיך במשימה שלנו שהיא להביא למודרניזציה של האופן בו מעצבים מנהלים את העסק שלהם ובו בזמן להביא לחשיפה של המוצר שלנו לקהל עצום של לקוחות חדשים ולפתוח בפנינו הזדמנויות חדשות” מוסיפה אלכסנדרה סקינאזי, ממייסדות IvyMark.

אלון כהן, נשיא ומייסד-שותף בחברת Houzz מספר כי “IvyMark פיתחה פלטפורמה יוצאת מן הכלל בעזרת צוות מצוין. אנו רואים חיבור ברור למשימה שלנו לספק למשתמשים שלנו את החוויה הטובה ביותר בתחום שיפוץ הבית ועיצוב הפנים בכך שהפלטפורמה של IvyMark תסייע לבעלי המקצוע בניהול העסק שלהם”.

וידאו: הפלטפורמה של IvyMark

Related Post

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

להגיב

אין תגובות

תגיות לכתבה: