גוגל פלוס מוסיפה פלוס לאחד
גוגל מוסיפה אפשרות שיתוף לכפתור +1, הפועל בצורה דומה לכפתור Like
גוגל משפרת את אופן הפעולה של כפתור ה+1 ומוסיפה אפשרות לפרסם את התכנים שאהבתם ישירות על הקיר ברשת החברתית. נדמה שעכשיו באמת יש סיבה מוצדקת ללחוץ על הכפתור.
פלוס לייק
גוגל הציגה אתמול (ד') תוספת לכפתור +1, שיתוף התוכן אל תוך גוגל פלוס והצגתו לשאר חברינו. כעת, הכפתור מקבל מעט יותר משמעות ומדמה את פעולתו של כפתור ה-Like.
לחיצה על כפתור +1 בעמוד אינטרנט, תציג תיבת טקסט שדרכה ניתן יהיה לשתף את התוכן עם המעגלים שנבחר בתוך גוגל פלוס. לאחר הלחיצה על הכפתור, תפתח חלונית ובה טקסט השואל את המשתמש אם ברצונו לשתף את התוכן גם בדף הפרופיל.
במידה והוא מעוניין, עליו ללחוץ על תיבת הטקסט, לבחור למי ממעגליו הוא רוצה לפרסם את התוכן, במידה והוא מעוניין – להוסיף הערה ופשוט ללחוץ על כפתור "שתף".
מדובר בתהליך מעט יותר ארוך משל פייסבוק, שמיד לאחר לחיצה על כפתור ה-Like, התוכן מופיע בדף הפרופיל של המשתמש. ב+1 על המשתמש לתת "הרשאה" ולבצע תהליך מסויים הכולל מספר שלבים. ייתכן כי משתמשים רבים יעדיפו את שיטת העבודה של גוגל פלוס, שכן האחרונה מציעה מעט יותר שליטה על אופן הפרסום.
גוגל תחל להפיץ את השינויים במהלך השבועות הקרובים, אך למי שמעוניין להתנסות כבר עכשיו באפשרות זאת ניתן להרשם לתכנית הבטא של גוגל פלוס, Google+ Platform Preview – דרכה ניתן יהיה לצפות ולהשתמש בפונקציות החדשות של הכפתור.
הגיע הזמן
מאז שהוצג הכפתור לראשונה במרץ, היה נדמה כי גוגל לא ידעה בדיוק כיצד לגרום למשתמשים ללחוץ עליו ולא ידעה להסביר כיצד הלחיצה תורמת להם. באותו הזמן גוגל פלוס עדיין לא הייתה בסביבה, כך שהדרך היחידה לראות באילו אתרים לחצו על הכפתור הייתה רק במידה והממליצים היו ברשימת החברים של המשתמש בתוכנת הצ'אט של גוגל, Google Talk. כשהושקה הרשת החברתית, פתאום הכפתור קיבל מעט יותר משמעות, אך עדיין המשתמשים לא היו בטוחים מדוע כדאי להשתמש בו.
כעת, אחרי המהלך האחרון של גוגל, ברור שמיועד להתחרות עם כפתור Like.
אף על פי כן, סביר להניח שהכוח האמיתי של הכפתור יגיע כשגוגל תחבר אותו ישירות לאלגוריתם מנוע החיפוש והוא יוכל להשפיע על אופן ומיקום ההופעה של אתר אינטרנט בתוצאות. עד אז, נוכל להתייחס אליו כאל עוד נקודת דמיון בין פייסבוק לגוגל פלוס.
הגב
4 תגובות על "גוגל פלוס מוסיפה פלוס לאחד"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
לא נמאס להם לנסות????
יאללה, חלאס…נגמר…
לא הלך להם ולא יילך להם אי פעם במלחמה נגד פייסבוק
מי שרוצה הזמנה לגוגל+ יכול לשלוח לי במייל [email protected] ואני אדאג לשלוח לו הזמנה
גיא, מי שרצה להיות בגוגל פלוס, נמצא כבר הרבה זמן בגוגל פלוס.
לא חושב שיש מישהו בעולם שכל כך רוצה להיות בגוגל פלוס ואין מישהו שיזמין אותו.
לכל משתמש של גוגל פלוס יש 150 הזמנות!!!
מספיק שאני פותח 6 יוזרים של GMAIL ומזמין את כולם דרך היוזר הנוכחי שלי, אני יכול להזמין בעזרתם 900 אנשים.
עדיין חושב שיש אנשים שלא יכולים להצטרף לשירות?
דין, גוגל פלוס אינו מתחרה ממש של פייסבוק, רק בעקיפין. ומי שמבין בטכנולוגיה, ומכיר את המהלכים של חברת גוגל יודע שגוגל פלוס נמצאת כבר מאוד רחוק מפייסבוק. לפעמים אנשים נוטים לשכוח לרגע את מי ומה גוגל רכשו בשנים האחרונות…