נוסחה מנצחת: צרו תוכן איכותי, קדמו את המותג שלכם

יצירת תוכן איכותי שמעניק גם ערך מוסף לגולשים, יעזור לכם לקדם את המותג שלכם ויעזור להם לגשת למידע מקצועי ואיכותי. אפשר רק להרוויח מזה ויש לא מעט דוגמאות שמוכיחות את זה

הפוסט נכתב על ידי אלון שן, מנהל שיווק ופרוייקטים במשרד למיתוג ותקשורת שיווקית טיטאן.

תמונה: IBM, צילומסך

תמונה: IBM, צילומסך

לפני כשלוש שנים השיקה חברת IBM משחק בשם IBM CityOne, או בשמו המלא IBM INNOV8: CityOne. המשחק הזכיר במהותו את Sim City ואיפשר למשתמשים, או יותר נכון, דרש מהם, לפתור בעיות הקשורות לבנקאות, אנרגיה, מסחר וסוגיות מורכבות נוספות. מטרתו היתה לסייע למשתמשים להבין טוב יותר מה עומד מאחורי החלטות עסקיות מורכבות וכיצד הן עשויות להשפיע על הסביבה בה אנו חיים.

כחברה הממוצבת כמובילת תעשייה, חיפשה IBM ליצור תוכן איכותי שמהצד האחד יקדם את המותג ומהצד שני יהיה מהנה למשתמשים וייצור עמם Engagement גבוה, כלומר, סוג של מחויבות ביניהם לבין החברה שמייצרת את התוכן שממנו הם מפיקים הנאה ועניין. המשחק זכה להצלחה אדירה בקרב יותר מ-130 מדינות שונות ואושש את הטענה כי תוכן איכותי רצוי ורבים מעוניינים בו ומחפשים אחריו. בנוסף לכך, המשחק תרם לחיזוק המותג IBM ככזה שאינו עוסק אך ורק בהגדלת רווחיו הכלכליים, אלא דואג גם ברמה גלובלית לסביבה בה אנו חיים.

כמו IBM, גם חברת השירותים העסקיים וראיית החשבון Deloitte לא טמנה ידה בצלחת בכל הקשור ליצירת תוכן ברשת. מכיוון שאחד מנכסיה העיקריים של החברה הוא הידע והנסיון בתחומה, ל-Deloitte מאגר גדול של מדריכים, ניוזלטרים ודיונים פתוחים. התוכן שמייצרת החברה עוסק בראיית חשבון, ייעוץ פיננסי, ניהול הון סיכון ונושאים הנוגעים למסים. בנוסף, התוכן רלוונטי ונוגע לגופים רבים, ממוסדות ממשל ועד חברות לייף סיינס. ראוי במיוחד לציין את הדיונים הפתוחים שמנהלת החברה (Open Discussions) שעוסקים בנושאים בוערים כמו מיזוגים וביג דאטא ועשויים לסייע למנהלים לקבל החלטות.

(למדריכים – לדיונים הפתוחים)

יצירת תוכן לקידום המותג

גם Cisco, ענקית פתרונות הרשת וטכנולוגיות המידעמציעה הרבה יותר מסתם עוד אתר אינטרנטהחברה השיקה ערוץ יוטיוב המציע ללקוחותיהם הקיימים ואלה הפוטנציאליים מידע מגוון בכל הקשור לפתרונות רשתבין הסרטונים ניתן למצוא מדריכים איכותייםראיונותועוד. Cisco שילבה בערוץ את כל הפלטפורמות החברתיות בהן היא נוכחתכך שניתן להגיב בקלות על כל סרטון בפייסבוקבטוויטרבסליידשייר או בבלוג של החברהשווה להעיף מבט וללמוד משהו ממיזם האונליין המרשים הזה.

(לערוץ היוטיוב)

VMWare המעניקה פתרונות בתחום הוירטואליזציה והענןיצרה מעין Hub קהילתי המרכז בתוכו את כל הפלטפורמות השונות של החברה מהן יכולים המשתמשים לשאוב מידע מקצועי ואיכותיההאב כולל בין היתר את הפורומים של החברהדף הפייסבוקהלינקדאיןערוץ היוטיוב ועוד פלטפורמות רבות אחרותבין המידע הרב תוכלו למצוא שם מדריכים בנושאי וירטואליציה ומחשוב ענןתשובות לשאלות ועודאחד היתרונות הבולטים מיד לעין הוא הממשק הנוח והנגיש והאופן בו מוגש התוכן למשתמש הקצה.

(להאב הקהילתי)

מהדוגמאות שהובאו ניתן ללמוד כי חברות טכנולוגיה רבות מייצרות תוכן מעניין ואיכותי בשלל פלטרפומות ומשקיעות בכך לא מעטאז מה בעצם יוצא להן מזה?

יצירת דיאלוגהעמקת הקשר עם הלקוח ונאמנות למותג

אחת המטרות החשובות ביותר ביצירת תוכן היא יצירת דיאלוג ומערכת יחסי גומלין על הלקוחעם הזמןמעמיק הקשר בין הצדדיםוכך גם עולה רמת הנאמנות למותג.

המרת גולשים ללקוחות (יצירת לידים)

תוכן טוב יזמין את הגולשים להישאר זמן רב יותר בעמוד החברה ולהפיץ את התוכן ברשתות החברתיותמשתמשים שבאו לבקר היום על מנת לקבל מידע איכותיעשויים לחזור מחר כלקוחות משלמים עבור המוצרים והשירות שלכם.

מנועי חיפוש ורשתות חברתיות

לקוחות רבים מחפשים אחר עסקים או נותני שירות אחרים במנוע החיפוש של גוגלכתיבת תוכן שיכיל מילות מפתח הקשורות לעשייתכם תביא לכך שגם יהיה קל יותר למצוא אתכםבנוסףהתוכן שיופץ יעשה נפלאות לדירוג שלכם בגוגל בפרט ולנוכחות האונליין שלכם ברשת בכלל.

מיצוב ותדמית העסק

כחברת מיתוג אנו עוסקים לא מעט במיצוב ובתדמית של חברות ועסקיםמאמרים ופורומים מקצועייםמדריכי וידיאו איכותייםניהול דף פייסבוק פעיל ודינמי – כל אלו יתרמו רבות לתדמית של החברה כגוף מובילמקצועי ובעל ידע נרחב.

מתן ערך נוסף ללקוחות

כפי שכבר צוייןיצירת תוכן יכולה להביא לטראפיקלייקים ושיתופיםאך מעבר לכךתוכן איכותי ומעניין גם נותן ערך מוסף למשתמש ומסייע לו על ידי מתן פתרונות שונים בשלל תחומים.

יצירת תוכן היא כיף בעל חשיבות גבוהה בעולם השיווק והמיתוג ומביאה עימה יתרונות רביםמהעמקת הקשר עם הלקוח ויצירת לידים חדשיםדרך חיזוק התדמית שלכם כגוף מוביל ומקצועי ועד מתן ערך מוסף אמיתי ללקוחותבמידה ואכן תתמידו ביצירת תוכן שוטף ואיכותיהתוצאות לא יאחרו להגיע ותופתעו עד כמה הלקוחות מעריכים את התוכן שהענקתם להםוגם יודעים להחזיר בהתאם.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

2 תגובות על "נוסחה מנצחת: צרו תוכן איכותי, קדמו את המותג שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אסף
Guest

הפוסטים האלה על כלום שכל מטרתם שיווק עצמי של כל מיני מומחים מטעם עצמם לא מקדמים את הבלוג הזה לשום מקום ולקוראים שלכם מתחיל להמאס מזה

מנשה אברמוב
Guest

היי אסף למרות שלא ממש מובהר את מי הפוסט מקדם הוא נכתב נהדר ונראה שהשקיעו בו קצת יותר מברוב הגסט בלוגים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: