גיוס: FORTVISION מגייסת 2.5 מיליון דולר כדי להשאיר את הגולשים באתר שלכם

בעזרת הפלטפורמה גולשים יכולים לעלות לאפליקציות ואתרי מובייל תוכן משלהם שיתווסף כשכבה נוספת. בנוסף, חנויות מותג יכולות ׳להתארח׳ באפליקציות אחרות מבלי לזרוק את הגולש מחוץ לאתר בו מבקר כפי שקורה בלחיצה על באנר פרסומי

מקור: FORTVISION

מקור: FORTVISION

FORTVISION הישראלית פיתחה פלפטורמה המאפשרת לבעלי אתרי מובייל, בלוגרים, אתרי מכירות וגופי תוכן להגדיל את מעורבות הגולשים ולהביא את הרשת החברתית אליהם לאתר והאפליקציה. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בגובה של 2.5 מיליון דולר מקבוצת משקיעים פרטיים מארה”ב. סכום זה מתווסף לסיבוב הסיד שהושקע בעבר בחברה ע”י אלעד ערן, סמנכ”ל לקוחות ב-Wix.

מפרסמים יוכלו ׳להתארח׳ באפליקציות אחרות

החברה הישראלית מציעה פלטפורמת פרסום חדשה המאפשרת לארח אתרי מפרסמים שלמים בתוך אתרי החדשות, הספורט והעיתונים הדיגיטלים הכלכליים. באמצעות לחיצה על כפתור מרחף ממותג ודי בולט על גבי אפליקציות החדשות, יפתח בתוך האפליקציה חלון בגודל של 80% מהמסך בו ניתן להציג במהירות וללא זמן טעינה את האתר המפרסם, ולחשוף את המשתמשים לתכנים השיווקים ואפילו לבצע רכישה מבלי לצאת מהאתר המארח.

במילים אחרות, FORTVISION מציעה לאתרי מובייל ואפליקציות להטמיע מעין ׳בועת׳ תוכן, המאפשרת לגולשים עצמם לעלות תכנים משלהם ולהציג אותם לשאר הגולשים – כל זאת במטרה לנצל את שטח המסך כמה שיותר. כך לדוגמא הגולשים יכולים לעלות סרטונים ממשחקי כדורגל, הופעות מוסיקה, או מדריכי בישול, ולשתף באלו את יתר הגולשים באתר ולצפות כמובן בתגובות. מטרת העל של המוצר הוא להציג פלטפורמה בה הגולשים יוכלו להעשיר את תכני הכתבות בהעלאת סרטונים, תמונות, פוסטים, סקרים וחידונים, ועל הדרך להגביר את האינטראקציה והמעורבות שלהם עם האתר, לקצת מעבר מכתיבת תגובה בתחתית הכתבה.

פיצ׳ר נוסף של הפלטפורמה מאפשר “לארח” אתרי מובייל ולשתף את תנועת הגולשים ביניהם. לדוגמא, לחיצה על בועה בצורה של משולש פיצה תפתח את האתר של פיצה דומינוס, בו ניתן לנווט ולבצע הזמנה, כל זאת בלי להפנות את הגולש לאתר עצמו כמו הבאנרים הנהוגים כיום.

FORTVISION הוקמה ב-2015 על ידי רענן ערן, מנכ”ל החברה ומעסיקה 5 עובדים בנמל תל אביב.   התוכנה מסופקת כשירות בתשלום ובגרסה חינמית, וכיום יש לה עשרות לקוחות בארץ ובחו”ל והיא נמצאת בעלייה מתמדת. בשיחה עם גיקטיים אמר ערן כי סכום הגיוס האחרון יסייע בגיוס עובדים נוספים (יותר מעשרה אנשים, מרביתם בישראל), שיפור המוצר, וכמובן הרחבת קהל הלקוחות בעולם.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

1 תגובה on "גיוס: FORTVISION מגייסת 2.5 מיליון דולר כדי להשאיר את הגולשים באתר שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
בוריס
Guest

ממש בלי להפנות גולשים לאתר אחר? זאת אומרת תכל’ס מימוש מטורף ל… פופאפ ?!
הלסת שלי על הרצפה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: