כיצד להשתמש בכלי הניהול החדשים של עמודי הטיימליין לעסקים בפייסבוק [מדריך]

יש לכם דף מותג בפייסבוק והשינויים החדשים גרמו לכם ללכת לאיבוד? אל חשש, אנחנו פה כדי להסביר לכם מה פשר החלונות החדשים וכיצד בדיוק תוכלו לייעל את דף המותג שלכם באמצעותם

מקור: יח"צ

במידה ויש לכם דף מותג בפייסבוק, ייתכן וכבר יצא לכם להתקל בשינוי המשמעותי שעשתה הרשת החברתית עבור מנהלי הדף, המציגה מספר ריבועים שאמורים לעזור לתהליך הניהול.

במידה ואתם לא מבינים על מה המהומה ולא מצליחים להתמודד עם הכלים החדשים שלכם, החלטנו להסביר לכם מה בדיוק השינוי אומר וכיצד תוכלו לנצל אותו לטובתכם ולטובת העמוד שלכם. ואל תשכחו ללחוק על הלייק!

שינוי פנימי, שינוי חיצוני

בכל פעם שפייסבוק מבצעת שינוי עיצובי, נדמה כי התגובה הראשונה מצד המשתמשים היא כעס, חשש או פשוט סלידה. אם גם אתם הרגשתם ככה לאור השינוי האחרון עבור מנהלי דפים, אתם לא לבד. בשביל שתוכלו לעבור גם את השינוי הזה בשלום, כדאי שתבינו מהי המשמעות של התיבות החדשות שצצו בחלקו העליון של הדף שלכם.

Notifications – התראות על פעילויות בעמוד

התיבה הגדולה והראשית שמופיעה בצידו השמאלי העליון של המסך. התפקיד העיקרי שלה הוא להציג את הפעולות האחרונות שהתבצעו בתוך עמוד הפייסבוק שלכם, בתוכה תוכלו לראות כל פעולה שנעשה מצד האוהדים של הדף, בין אם הגיבו על אחד הפרסומים שלכם, לחצו על לייק או אפילו תייגו משתמש אחר בתמונות שהעלתם. מדובר על מקור אחד עיקרי ונוח לצפייה בכלל האינטרקציה הנעשית מצד המשתמשים ומדובר על יתרון משמעותי עבורכם – שכן העובדה שקיבלתם תגובה או לייק היא רק ההתחלה, על מנת לשמור על המומנטום יהיה עליכם להגיב ולהתייחס במקרי הצורך, על מנת לוודא שאותם אוהדים ישארו לצידו של המותג שלכם ולא נגדו.

מקור: צילום מסך

Messages – הודעות פרטיות למנהלי העמוד

אם עד היום לאוהדים הייתה רק דרך אחת ליצור קשר עם בעלי דפים – על ידי כתיבת ההודעה על גבי הקיר הפומבי, כעת באפשרותם לשלוח הודעות פרטיות ישירות למנהלי הדף. הודעות אלה יגיעו אל תיבת ההודעות שלכם, המופיעה בחלקו הימני העליון של הדף. היתרון הברור הוא בכל הנוגע לשירות לקוחות, תלונות, בעיות או אפילו תגובות כלליות – ההודעות יגיעו אישית אליכם ולא יהפכו ל’קרב’ פומבי בו כולם יכולים לקחת חלק. בכל הנוגע אליכם, חשוב מאוד לשים לב להודעות אלה ולהגיב על כל אחת מהן, גם אם בסך הכל אתם כותבים “תודה”. כך האוהדים ידעו שאתם מודעים אליהם ונמצאים שם בשבילם ובתמורה ימשיכו להמליץ עליכם ולדבר עליכם.

מקור: צילום מסך

New Likes – מעקב אחרי מצטרפים חדשים לעמוד

כשמה כן היא, תיבה זאת תעזור לכם לעקוב אחר האוהדים החדשים המצטרפים לדף. אחד היתרונות המשמעותיים של תיבה זאת הוא העובדה שניתן לראות מתי בדיוק הצטרפו האוהדים החדשים, עד תקופת זמן מסויימת כמובן. כך, במידה ואתם מריצים קמפיין חדש או שפרסמתם מודעה חדשה, תוכלו לראות כמה משתמשים הגיעו בעקבותם אל הדף שלכם וכך להבין האם הכסף שהשקעתם הניב תוצאות מתאימות.

מקור: צילומסך

Insights – סטטיסטיקות

גרף האינסייטס למעשה מציג ויזואלית את מידת האינטרקציה שלכם ושל האוהדים עם הדף. הפס הסגול מציג כמה פעמים ביום אתם מפרסמים תכנים, בעוד שהפס הכחול והפס הירוק מציגים כיצד הפרסומים הללו משפיעים על קהל האוהדים, כמה מהם נחשפים אליהם וכמה מהאוהדים יוצרים שיחה אודותם. כך תוכלו לבדוק איזה תכנים מושכים יותר קהל, מה האוהדים שלכם אוהבים לקרוא וכדומה.

במידה והפס הסגול אינו מופיע בדף הראשי, תוכלו ללחוץ על כפתור See More, מה שיוביל אתכם לעמוד בעל תצוגה מלאה בה יופיע הפס הסגול, בנוסף פירוט של הסטטוסים השונים שפרסמתם ולצידם תופיע מידת החשיפה לכל אחד מהם, כמו גם אחוז האינטרקציה החודשית של האוהדים שלכם עם הדף.

מקור: צילום מסך

Help – עזרה נוספת

במידה ואתם מרגישים מעט אבודים בתוך דף הניהול החדש, אל תדאגו – פייסבוק חושבת עליכם. לחיצה על כפתור ה-Help בתפריט הניווט העליון של הדף תפתח בפניכם מספר קישורים רלוונטים, הכוללים בעיות נפוצות, אפשרות לסיור מודרך אודות השינויים החדשים בדף המותג שלכם ואפילו סרטון וידאו עם הסברים מפורטים לגבי האיזורים השונים.

פועלת לטובתכם

בסופו של דבר, חשוב לזכור כי המטרה העיקרית של פייסבוק היא שיהיה לכם קל לנהל את דף המותג שלכם, על מנת ליצור כמה שיותר עניין ואינטרקציה בתוך הרשת החברתית עצמה. אין ספק שהמרוויחה העיקרית מהצלחת המותג שלכם היא פייסבוק, כך היא יכולה להגדיל את זמן השהייה של הגולשים באתר ולגרום לכם ליצור תלות ממשית בה, שתגרום לכם להמשיך ולהכנס לאתר בכל יום ויום, בין אם להנאה לבין אם לעסקים.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: