פייסבוק מציגה כלי ממוקד ויעיל יותר למפרסמים

הרשת החברתית השיקה פיצ׳ר בעזרתו יוכלו מפרסמים למקד פרסומות בניוזפיד לקהל מותאם אישית, ולהחזיר לאפליקציה משתמשים שלא השלימו קנייה או משתמשים שקנו מעל סכום מסויים.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

פייסבוק ממשיכה לצאת לקראת המפרסמים שלה (ולקראת עצמה) יחד עם השקתו של כלי להתאמה אישית של מודעות, אשר מטרתו לסייע לבעלי אפליקציות ניידות לשמור על המשתמשים שלהם פעילים. באמצעות מספר קליקים פשוטים, משווק האפליקציה בחברה יכול להשיק קמפיין מכוון, אשר מדבר אל קבוצה מסויימת מאוד של אנשים ודוחף אותם להשלים התנהגות רצויה – כל זאת באמצעות אפליקצייית המובייל של הרשת החברתית. המשווקים יוכלו לבנות את הקמפיין הפרסומי שלהם, המותאם באופן אישי לקהלים המגיעים דרך הרשת החברתית באמצעות שילוב של SDK באפליקציה הניידת שלהם.

להחזיר את המשתמשים אל האפליקציה

מדובר בחדשות גדולות בעיקר עבור המשווקים, אשר יכולים לנהל תקציב ידוע מראש ולחשוף את הפרסומות שלהם עבור קהלים מותאמים אישית. הם יכולים למקד את הפעילות בצורה כל כך מדוייקת, כאשר לדוגמא, הם יכולים להציג פרסומות מותאמות אישית למשתמשים שרכשו מוצר באתר שלהם ב-30 הימים האחרונים, רכשו פריט בטווח מחירים מסויים, או הוסיפו פריט מסויים לסל – אך לא סיימו את הרכישה. בדרך הזו, ניתן לשמר משתמשים קיימים, או אפילו להחזיר משתמשים אובדים אשר לא השתמשו תקופה מסויימת באפליקציה של בית העסק.

מקור: יח״צ, עיבוד תמונה

מקור: יח״צ, עיבוד תמונה

כבר בחודש אוקטובר, הודיעה פייסבוק כי היא בוחנת את היכולת החדשה עם מספר מצומצם של משתמשים. אם בעבר עסקים יכלו למקד משתמשים בפייסבוק על ידי רשימות תפוצה של לקוחות, או על פי מספרי טלפון, כעת הם יכולים לעשות זאת גם על ידי הכלי החדש של פייסבוק, אשר יחל להתגלגל החוצה ויהיה זמין, כולל כל התכונות המורחבות שלו, לכל המפרסמים שיחפצו בכך. במסגרת העדכון החדש, המשתמשים צפויים להתחיל לראות כפתורי ״קריאה לפעולה״ כגון Shop Now, Book Now, Learn More, Sign Up או Download.

פייסבוק הסבירה בפוסט שפרסמה בבלוג הרשמי שלה, כיצד הפיצ׳ר החדש יכול לעזור לבעלי עסקים להחזיר לקוחות קיימים: ״למשל, אתר נסיעות יכול להשתמש בכלי השיווק החדש בכדי להגיע אל קבוצה מסויימת של אנשים – דוגמאת אנשים שחיפשו טיסה באתר או באפליקציה, אך לא השלימו את ההזמנה, עם מסר ממוקד בניוזפיד שלהם: ׳חזור לאתר ותקבל 10 אחוזים הנחה בהזמנת הטיסה הבאה שלך.׳ מפרסמים יכולים לבנות קמפיינים של מיקוד מחדש, על ידי התקנת ה-SDK של פייסבוק באפליקציה הניידת שלהן, למקד את המשתמשים ולעודד אותם לחזור ולרכוש את הפריטים שנותרו בעגלת הקניות שלהם.״

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: