פייסבוק משיקה כלי אנליטיקס חדש, שיעזור לבעלי עסקים לפרסם נכון

פייסבוק משיקה מדד חדש, המיועד לעזור למשווקים ובעלי עסקים ברשת החברתית להבין טוב יותר את החזרי ההשקעה שלהם, להגיע אל קהל יעד אידיאלי וכמובן, להגדיל את רווחיה כתוצאה מכך

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

במטרה לעזור למשווקים ובעלי עסקים לעקוב אחר מצב המודעות שלהם על גבי פייסבוק, השיקה הרשת החברתית מדד חדש בשם Conversion Measurement המאפשר למפרסמים למדוד את החזר ההשקעה (ROI) על המודעות והסיפורים הממומנים, באמצעות מעקב אחר פעולות המשתמש כגון צפייה, הרשמה ואף ביצוע רכישה.

כחלק מכלי המדידה החדש, שהושק יחד עם מערכת אופטימיזציה חדשה, הרשת החברתית מאפשרת למשווקים לעקוב אחר ההתנהגויות השונות של אותו המשתמש בפלטפורמות השונות. כלומר, כעת יוכלו המשווקים לדעת שהמשתמש צפה במודעה על גבי המכשיר הסלולרי שלו, אך את הרכישה עצמה ביצע באמצעות טאבלט, מחשב נייד וכדומה.

מייעלת את תהליך השיווק

בבלוג הרשמי של פייסבוק סטודיו, שם הודיעה על המדד החדש, ציינה החברה כי באמצעותו יכולים המשווקים לפנות אל פלח אוכלוסיה בעל סבירות גבוהה יותר שיבצע רכישה ממשית. עוד הוסיפה החברה כי בבדיקות הבטא של המדד החדש, במסגרתן השתמשו ב-Conversion Measurement ביחד עם מערכת האופטימיזציה החדשה של הרשת החברתית שהושקה גם היא, יכולים המשווקים להפחית את עלויות ההשקעה, ROI, בכ-40 אחוזים בהשוואה למודעות Pay Per Click בתקציב דומה.

למעשה, במסגרת הבדיקות של הרשת החברתית במערכת החדשה הצליחה פייסבוק להפחית את עלות הרכישה של לקוח חדש ב-39 אחוזים, בעוד ש-Democratic Governors Association, שהשתמשה במערכת על מנת לשכנע את המשתמשים להרשם אל רשימת התפוצה שלה הצליחה להפחית עלות הרכישה של לקוחות חדשים ב-85 אחוזים, בהשוואה לכל הקמפיינים האחרים שמריץ הארגון ברחבי האינטרנט.

כלומר, משווקים המעוניינים להשתמש בפלטפורמת המודעות של פייסבוק ביחד עם פלטפורמת Sponsored Stories על מנת למשוך את קהל המשתמשים לביצוע פעולות ספציפיות באתריהם, כגון רכישה, יכולים להבין את ה-ROI וכמובן לשפר אותו בקמפיינים עתידיים. המדד החדש ביחד עם מערכת האופטימיזציה והיכולות הקיימות כבר עכשיו בפלטפורמות המודעות הקיימת של פייסבוק מציעים, נכון להיום, את הפתרון היחיד שיכול להראות את הפעולות של המשתמשים במכשירים השונים – כך שלטענתה מדובר בפתרון היעיל והאידיאלי ביותר עבור המפרסמים.

Conversion Measurement זמין למפרסמים באמצעות ה-Power EditorAds Manager ו-API partners כאשר פייסבוק מגדילה ומסבירה כיצד ניתן להתחיל ליישם את המדד בדרכים השונות, בבלוג הרשמי שלה.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

3 תגובות על "פייסבוק משיקה כלי אנליטיקס חדש, שיעזור לבעלי עסקים לפרסם נכון"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דפי
Guest

“הצליחה פייסבוק להפחית את ה-ROI של חברת Fab.com ב-39 אחוזים” – אני מניחה שהכוונה “להעלות את ה- ROI” :-)

פרסום שיווק ורוקנרול בפייסבוק
Guest

הממד החדש של פייסבוק, Conversion Measurement – מזכיר מאוד את ה- רי-מרקטינג של מודעות גוגל שיודע לרדוף אחרי לקוחות שהקליקו פעם אחת על הבאנרים שלכם בגוגל בכל מקום שהם יגלשו ברשת, ופה זה גן עדן משום שלמשתמש יש פרופיל שלם עם המידע עליו, נקווה רק שיקחו את זה למקום הנכון ואף ייצרו מגבלות ושמירה על פרטיות סבירה, מה דעתכם?

פרסום שיווק ורוקנרול בפייסבוק
Guest

המדד לא הממד.. :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: