חדשות טובות למפרסמים: פייסבוק משיקה את Ads Manager למובייל

פייסבוק מאפשרת למפרסמים גישה לפעולות מסויימות ולצפייה בביצועים של הקמפיינים הפרסומיים, דרך האפליקציות הרשמיות לאנדרואיד ול-iOS לצד אתר המובייל של הרשת החברתית.

מקור: Flickr, cc-by-mkhmarketing

מקור: Flickr, cc-by-mkhmarketing

אחת מהזירות החמות ביותר בחודשים האחרונים, ללא ספק, היא זירת הפרסום במובייל כאשר המתחרות הבולטות בה, פייסבוק וגוגל משיקות לאחרונה שורה ארוכה של מוצרים חדשים, במטרה להנגיש כמה שיותר את שירותי הפרסום שלהן למשתמשים.

גוגל חשפה זה מכבר את שירות ה-AdWords Express, המאפשר לעסקים הקטנים לפתוח פרופיל עסקי שיאפשר ללקוח למצוא אותם ולפרסם באופן אוטומטי בפלטפורמה של גוגל, ללא נסיון בפרסום. כעת, פייסבוק הכריזה על שירות חדש, שיאפשר למפרסמים לנהל את המודעות שלהם OnTheGo באמצעות תוספת חדשה לאפליקציית Facebook ל-iOS ואנדרואיד וגרסת מובייל Web לשירות ניהול המודעות של הרשת החברתית – Facebook Ads Manager.

מנגישה את הפרסום לכולם

קרדיט תמונה: פייסבוק

קרדיט תמונה: פייסבוק

באמצעות האפליקציה הראשית של Facebook, אשר צפויה לקבל את העדכון בימים הקרובים בהדרגה בכל העולם, המפרסמים יוכלו לבצע מספר פעולות בקמפיינים הפרסומיים שלהם בפייסבוק בקלות יתרה – ישירות מן המכשיר הנייד שלהם. בין התכונות הבולטות ניתן למצוא את האפשרו להשהות ולחדש את הקמפיינים בזמן אמת וערוך תקציבי פרסום בזמן אמת כאשר אתם נמצאים בדרכים. כמו כן, תוכלו לצפות בנתונים אודות הביצועים של הקמפיינים הפרסומיים שלכם בפייסבוק (Insights) ולהגיב להודעות חשובות ישירות מן האפליקציה, כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט, כמובן. על פי הדיווחים, בעוד מספר מדינות צפויות לקבל את העדכון בימים הקרובים, במדינות אחרות הגישה ל-Ads Manager דרך האפליקציה תתאפשר רק לקראת סוף הקיץ.

פרט לעובדה שהפיצ׳רים החדשים יוצעו דרך האפליקציה הרשמית של פייסבוק, משתמשים יוכלו לגשת ל-Ads Manager גם דרך אתר המובייל של הרשת החברתית – כלומר גם עסקים קטנים בעלי דפים בפייסבוק שאינם מתהדרים בסמארטפון מתקדם ובחשבון פייסבוק מעודכן, יוכלו לגשת אל הנתונים הפרסומיים שלהם בפייסבוק ולבצע בהם מספר פעולות.

חשוב לציין, כי במידה והמשתמשים מעוניינים לנהל את דפי הפייסבוק שלהם מהדרכים, הם צריכים לעשות זאת באמצעות אפליקציית Facebook Pages Manager הזמינה להורדה לפלטפורמות השונות, ולא דרך האפליקציה הרשמית של פייסבוק.

מדובר על שינוי בגישה של פייסבוק כלפי מוצרי הפרסום שלה וניסיון להנגיש אותם לכלל המשתמשים, ככל הנראה בניסיון להתחרות בגוגל בזירה הזו.

קרדיט תמונה: פייסבוק

קרדיט תמונה: פייסבוק

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: