הסטארטאפ הישראלי Eyeview מגייס 15 מיליון דולר [גיוס]

Eyeview הישראלית, המסוגלת להתאים פרסומות וידאו באופן אישי למשתמשים הצופים בהן, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 15 מיליון דולרים

מקור: צילום מסך, eyeview

מקור: צילום מסך, eyeview

חברת הסטארטאפ הישראלית Eyeview, שמפתחת טכנולוגיה להצגת פרסומות וידאו מפולחות ומותאמות אישית, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 15 מיליון דולרים על ידי משקיעה בודדת, קרן ההשקעות Marker. זהו סבב הגיוס הרביעי של החברה, שסך גיוסיה, מאז הקמתה, עומד כעת על יותר מ-34 מיליון דולר.

פרסומת וידאו מותאמת אישית לכל גולש

הטכנולוגיה אותה פיתחה Eyeview מאפשרת למפרסמים ומשווקים ליצור סרטוני פרסומת המותאמים אישית למשתמשים. היא עושה זאת באמצעות המרת סרטוני פרסומת בסיסיים לכאלה המפולחים על פי מיקום המשתמש, מידע אישי שהחברה מחזיקה אודותיו ואפילו לפי מזג האוויר באיזור בו הוא נמצא וכמובן, היסטוריית הרכישות שלו באתר בו הוא גולש.

באמצעות ההתאמה בין הפרסומות לקהל היעד שלה בצורה אידיאלית המתייחסת אל המאפיינים הדמוגרפיים שלו, יכולה החברה לעזור למפרסמים לייעל בצורה מירבית את ההשקעה שלהם בפרסום אינטרנטי, שתפנה לכל משתמש בצורה המתאימה ביותר עבורו. כך לדוגמה, הפרסומת יכולה להפנות את הגולשים אל בית הקולנוע הקרוב אליהם על מנת לצפות בהופעת הבכורה של הסרט המעניין אותם, או לחילופין משתמשים בלאס וגאס יקבלו פרסומת לרכישת מזגן נייד או מתקן ברביקיו חיצוני, בעוד שמשתמשים מאלסקה יקבלו המלצות לרכישת תנורי חימום וכפפות.

מדובר ביתרון משמעותי עבור מפרסמים, שכיום מסתמכים על הסדרה או התוכן בו צופה המשתמש על מנת להבין מהם תחומי העניין שלו ולהציג לו פרסומת שלא תמיד מתאימה עבורו, ובכך למעשה גורמת למפרסם לבזבז כספים על לקוחות שאינם רלוונטים עבורו. כיום, כשרוב המידע על המשתמש קיים ונגיש באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות, פרסומים אישיים שלו וכמובן, היסטוריית הרכישות והגלישה באתר המפרסם – המפרסמים יכולים לחסוך בכספי הפרסום ולהגיע רק למשתמשים הרלוונטים, שככל הנראה יהיו מעוניינים להוציא כסף על המוצר המפורסם.

הפתרון של Eyeview קוסם ללא מעט מפרסמים, כשבין הלקוחות שלה נמנים חברות ענק כמו איקאה, מקדונלדס, AT&T, סובארו, טויוטה, מזדה, סוני, פיצה האט, אולפני פרמאונט, כמו גם מספר אתרי תוכן מובילים כמו NBC, CBS, New York Times.

Eyeview, שנוסדה ב-2007 על ידי אורן הר-נבו, טל ריזפלד, יניב ניצן וגל ברנע, מונה כיום יותר מ-20 עובדים הפרושים בין משרדיה השונים של החברה בישראל, ניו-יורק, שיקאגו ולוס אנג’לס. עד עכשיו הספיקה החברה לגייס 20.4 מיליון דולרים, כאשר בין המשקיעים נמנים קרן Marker, שהשתתפה בגיוס האחרון, גיגי לוי, מנכ”ל 888 לשעבר, קרן ג’מיני, Lightspeed Venture Partners ו-Innovation Endeavors, קרן ההשקעות של אריק שמידט, יושב ראש חברת גוגל.

בתגובה לגיוס אמר אורן הר-נבו ש-Eyeview משלבת בין הקהל העצום שנחשף לפרסומות בטלוויזיה, לבין האפשרות לפילוח והתאמה אישית של הפרסומות שקיימות בפרסום בדיגיטל. ההון שגוייס ישמש את החברה לצורך השקעה בפיתוח וכן, הרחבת צוותי השיווק הקיימים.

כך עובדת הטכנולוגיה של Eyeview:

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: