emaze הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר, כדי לשנות את עולם המצגות [גיוס]

emaze, סטארטאפ צעיר מתל אביב, רוצה להיות האלטרנטיבה הצעירה והייחודית של פאוורפוינט הותיקה בשוק המצגות; עכשיו, מודיעה החברה על גיוס 2 מיליון דולר

חלק מעשרות התבניות שעומדות לרשות המשתמשים. מקור: emaze

חלק מעשרות התבניות שעומדות לרשות המשתמשים. מקור: emaze

אנחנו לא יודעים על מה בדיוק דיברו בחדרי הישיבות של emaze, בזמן שהיזמים הציגו את המיזם שלהם למשקיעים השונים, אבל יש לנו תחושה לא רעה שהמצגת שהציגה את הנתונים לא היתה מצגת פאוורפוינט. ככה זה כשמדובר על סטארטאפ שרוצה להיות האלטרנטיבה הצעירה של פאוורפוינט הותיקה. עכשיו, מודיעה emaze על השלמת סבב גיוס ראשון.

האלטרנטיבה הצעירה לפאוורפוינט

emaze מציעה למשתמשים ליצור מצגות מרשימות, בסביבה תלת-מימדית, כך שלמרות הפשטות שביצירה שלהן, הן לא ייראו כמו עוד מצגת שראינו כבר מיליון פעמים. עתה מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס ראשון של 2 מיליון דולר, בהובלת קרן FirstTime Venture Capital מקבוצת TheTime. לפני כשנה וחצי, גייסה החברה 800 אלף דולר בסבב סיד מחממת TheTime. חברת emaze הוקמה ב-2009 על ידי המייסדים מוטי ניסני, שמשמש כמנכ”ל, שי שוורץ, סמנכ”ל מוצר, ואריה ליבשין, סמנכ”ל הטכנולוגיות של החברה.

עולם המצגות השתנה מעט מאוד בשנים האחרונות. כיום, ישנם מספר כלים מרכזיים ליצירת מצגות. האחד הוא כמובן Microsoft Power Point שנכלל בחבילת התוכנות אופיס או בגרסת הענן של החברה ה-Office365; הכלי השני הוא המקבילה של אפל, תוכנת ה-Keynote; השלישי הוא ה-Slides של גוגל, שמאפשר ליצור מצגות בענן. וכלי יצירת המצגות של Prezi, סטארטאפ הונגרי שמביא קונספט מעט שונה של תזוזה בסביבה דו מימדית, וצומח בקצב מרשים. emaze רוצה לשמש האלטרנטיבה לכלים המוכרים ולצורך כך היא מעמידה לרשות המשתמשים עשרות תבניות של מצגות שמאוחסנות בענן ובנויות בטכנולוגיית HTML5 עם CSS3 וג’אווה-סקריפט. כל שנותר למשתמשים לעשות הוא להזין את התוכן שלהם והמערכת עושה את כל השאר. לרשות המשתמשים עומד מגוון די גדול של תבניות, החל מתבניות סולידיות שמזכירות את הסגנון המוכר של פאוורפוינט ועד לתבניות תלת מימד מושקעות, המשתמשות ביכולות הגרפיות המתקדמות של המחשב. בראיון לגיקטיים אמר בעבר ניסני: “שוק המצגות מגלה התעניינות רבה בכלי אחר, לרענון הדרכים בהם המשתמשים מייצרים ומציגים מצגות, לאנשים נמאס להשתמש בפאוורפוינט והם מחפשים אלטרנטיבה”. לדבריו, “פוטנציאל השוק הוא עצום וכ-500 מיליון אנשים ברחבי העולם יוצרים מצגות מדי שנה”. המודל העסקי של החברה הוא Freemium, כשבאפשרות המשתמשים ליצור מצגות חינם או לשלם דמי מינוי חודשיים של 4.90 דולר בחודש או 9.90 דולר בחודש.

בשיחה עם גיקטיים מסר מוטי ניסני, מנכ”ל אימייז, “אני שמח על האמון של המשקיעים בנו. עולם המצגות צמא לחדשנות ואמייז היא התשובה. צמחנו מאוד בחודשים האחרונים במספר המשתמשים ובהכנסות. הכסף ישמש אותנו להאצת הצמיחה.”

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: