Dreamforce 2011 – אנשי קשר בענן וחיבור לרשתות החברתיות

סיילספורס הציגה השנה בכנס השנתי שערכה שורה של פתרונות חדשניים עבור הארגון החברתי – Chatter Now, Chatter Customer Groups, Chatter Approvals, Chatter Service ו- Data.com

מקור: יח"צ

כנס Dreamforce הוא תצוגת היכולת השנתית של שירות ה-CRM המקוון סיילספורס (Salesforce.com). הכנס השנתי, שנערך בימים אלה במרכז הכנסים מוסקונה (המוכר לכולנו מאירועי ההכרזה של אפל) בסן-פרנסיסקו, הצליח למשוך השנה כ-45 אלף משתתפים, כמות המשתתפים הגדולה ביותר שהייתה בכנסי Salesforce.

כמו כן, לפי ההודעה הרשמית ששחררה החברה, למעלה מ-30,000 איש צפוי בהרצאת הפתיחה של מארק בניוף, שהועברה בשידור חי באתר הכנס.

Data.com – מאגר מבוסס-ענן לנתוני אנשי קשר

אחת הרכישות הגדולות של סיילספורס בשנה האחרונה, הייתה של סטארטאפ בשם Jigsaw, שפיתחה פתרון אשר נועד לאפשר לארגוני מכירות ושיווק להעשיר ולתחזק את מאגר פרטי הקשר והחברות שלהם. במסגרת הכנס, השיקה החברה אתר חדש בשם data.com, שירות מקוון המבוסס על הפיתוח של Jigsaw בשיתוף עם מאגר פרטי החברות הוותיק דאן אנד ברדסטריט (D&B).

השירות החדש תומך בפועל בניקוי והעשרה של פרטי קשר עבור אנשי קשר קיימים מתוך המאגר ובייבוא פרטי אנשי קשר וחברות לטובת קמפיינים שיווקיים.

וידאו: הכירו את Data.com

הארגון החברתי – The Social Enterprise

במסגרת נאום הפתיחה, הדגיש מארק את נושא ה-Social Enterprise, שעיקרו הצורך של עסקים וארגונים לאמץ את עקרונות מהפכת המדיה החברתית ולהפוך לארגונים “חברתיים”. בניוף השתמש בדוגמא מעולם האקטואליה כאשר הכריז שהגיעה שעת ה”אביב הארגוני” (על משקל האביב הערבי, קרי המהפכות בלוב ובמצרים שהסתייעו רבות בכלי מדיה חברתית) במסגרתו לקוחות המחשוב הארגוני ימרדו בספקים ונותני שירותים שלא יהיו מספיק חברתיים. לדברי בניוף, המשמעות היא קפיצת דרך ביכולות התקשורת של הארגון: פנימית – בין המחלקות ועובדי הארגון עצמו וחיצונית – בין הארגון ללקוחותיו ולשוק כולו.

מלבד העובדה ש-Data.com מכיל גם את פרופיל המדיה החברתית של אנשי הקשר המנוהלים בו, הכלי העיקרי שסיילספורס מעמידה לרשות הארגון החברתי הוא Chatter, סטארטאפ נוסף שנרכש על-ידי סיילספורס עוד ב-2010.

מקור: יח"צ

Chatter – תקשורת פנים-ארגונית בעידן החדש

בין הפיצ’רים החדשים שהוכרזו באירוע וצפויים להיות זמינים בחודש הבא ניתן למצוא צ’אט בזמן-אמת, Presence (היכולת לראות אם המשתמש זמין או לא), Customer Groups שיאפשרו לארגון להעניק גישה מאובטחת ללקוחות ומשתמשים חיצוניים לדיונים ב-Chatter הפנימי והרחבת האפשרויות להתחבר לפלטפורמת ה-Collaboration באמצעות אפליקציות חיצוניות, כולל חיבור ל-SharePoint של מיקרוסופט.

חשוב לציין כי הכלים של Chatter, אינם כלים המיועדים לתרום ישירות לשורת הרווח של העסק שלכם, אך הם כן מיועדים לשיפור תהליכים פנימיים שנוגעים לשיתוף מידע וידע בין העובדים. בכך השירות מסוגל להשפיע על היכולת להעניק שירות טוב יותר ללקוחות, וכוח רב יותר לאנשי המכירות שפעמים רבות זקוקים למידע טקטי אך לא בהכרח יודעים למי לפנות.

ממשק מותאם-טאבלטים וסמארטפונים מהדור החדש

אחד מהאלמנטים המרכזיים שתפסו תאוצה בשנה האחרונה היה השימוש של ארגונים בסמארטפונים ומחשבי לוח המבוססים על ממשקי מגע (Touch). בתשובה למגמה, החליטה סיילספורס להמר על HTML5, במקום לפתח אפליקציות ייעודיות למערכות הפעלה של סמארטפונים (כמו אנדרואיד או iOS) ולשם כך השיקה את touch.salesforce.com, אשר למעשה הינה גישה לסביבת ה-Salesforce.com שלכם שהותאמה לשימוש בטאבלטים וסמארטפונים התומכים במסך מגע, כמו ה-iPad.

אם יש לכם מכשיר כזה, תוכלו לנסות זאת בעצמכם כבר במהלך החודש הקרוב. עם הגישה לאתר, הוא יזהה את סוג המכשיר שלכם, ובמידה והמכשיר נתמך, תקבלו ממשק אחר לחלוטין מזה שזמין למשתמשים ‘רגילים’. בשלב זה דובר על תמיכה במערכות הפעלה iOS ואנדרואיד בלבד.

Avatar

יניב פלדמן

לשעבר העורך הראשי של גיקטיים ומייסד שותף של האתר. יזם, טכנולוג, כלכלן בהשכלה והיסטוריון חובב. התחביב האהוב עליו הוא מציאת פתרונות מסובכים לבעיות פשוטות במיוחד.

הגב

1 תגובה על "Dreamforce 2011 – אנשי קשר בענן וחיבור לרשתות החברתיות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ענת
Guest

המערכת נראית מדהימה מבחינת היכולות שלה וההתממשקות עם אתרים חברתיים. השאלה הגדולה היא, מה יחשוב על כך הצרכן… (-:

wpDiscuz

תגיות לכתבה: