Everything.me (לשעבר דואט) מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ מתל אביב משלימה סבב גיוס נוסף, המעמיד את סך ההון המגויס על כ-12.5 מיליון דולרים.

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


חברת הסטארטאפ הישראלית Everything.me (אשר הייתה מוכרת עד לפני מספר כחודשים כ-Doat) הודיעה הלילה על השלמת סבב גיוס בגובה 3.5 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Horizons Ventures, שהשקיעה בעבר בסירי ובפייסבוק. לאחר השלמת הסבב הנוכחי עומד סך ההון שגייסה החברה עד כה על 12.5 מיליון דולרים.

Everything.me (דאז דואט) משכה המון תשומת לב לאחר השקת השירות שלה במסגרת אירוע ה-TechCrunch Disrupt בחודש מאי האחרון (ראו סיקור ניוזגיק). ההשקה הגיעה כשנה לאחר השקת החברה, ואיפשרה לדואט לנצל את ההד התקשורתי כדי לאסוף כמה שיותר מתנסים חדשים בשירות שלה, שסיפקו לה משוב חשוב על המוצר, וכיצד הם מעדיפים להשתמש בו.

בעקבות המשוב מהמשתמשים, החליטה לאחרונה דואט להשיק את עצמה מחדש בכנס SXSW האחרון תחת המותג “Everything Me“, שם גם זכתה החברה בתואר האפליקציה האהובה ביותר על משתתפי הכנס. חשוב לציין כי המיתוג מחדש לא השפיעה על החזון של החברה, אשר היה ונשאר לכם משמעותית את החיפוש בסלולרי, ולהביא לכם את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורכם בכל רגע, ובכל מקום.

מסדרים לכם מחדש את החיפוש במובייל

Everything.Me שמה לה למטרה לשנות את הצורה שבה משתמשים מחפשים מידע מהסמארטפון שלהם. השינוי המשמעותי ביותר הוא השינוי בתצוגת תוצאות החיפוש. כאשר תחפשו ב-Everything.Me, לא תקבלו את תוצאות החיפוש שלכם בצורה הסטנדרטית של לינקים ותיאורים כמו שאנו רגילים לראות היום, אלא בצורת Webapps המבוססים על HTML5 במקום הקישורים הסטנדרטים.

בכל תוצאת חיפוש מופיעות התוצאות ישירות מספקי תוכן מובילים המתמחים בנושא שאותו חיפשתם. בהתאם לשאילתה, התוצאה תופיע בתוך אפליקציית Web הקשורה ישירות לתשובה ובמידה ויש יותר מאפליקציה אחת רלוונטית, יוכל המשתמש לדפדף בין התוצאות השונות באפליקציה (ניתן לראות דוגמה בווידאו המצורף). בנוסף, ה-Social Radar של Everything.Me ינווט ויסדר את תוצאות החיפוש בהתאם להעדפות המשתמש והקשרים השונים של המשתמש ברשתות החברתיות.

מהונג קונג באהבה

דואט משכה את תשומת ליבו של אחד המשקיעים העשירים בעולם, לי קה-שינג (Li Ka-Shing), המדורג במקום ה-11 בעשירי תבל. קה-שינג בחר להשקיע בחברה באמצעות זרוע ההשקעות שלו, הוריזון וונצ’רס (Horizons Ventures), והשקעתו הנוכחית אינה הראשונה בחברה ישראלית; בפברואר האחרון דווחנו, כי הוא השקיע גם בטריפבורד, שאחראית על המותג Plnnr.

מבחינתה של הוריזון וונצ’רס, שוק החיפוש בסלולרי מוכן לשינויים מן היסוד, והווקטורים שבחרה דואט ליצירת ה-disruption שלה בתחום הם הנכונים והמתאימים בימינו. כך אמר ג’ייסון וונג (Jason Wong), דירקטור בהוריזון וונצ’רס, בעקבות השלמת סבב הגיוס. בנוסף, בעוד שכיום יכולים משתמשי איפוד טאץ’, אייפון ואנדרואיד להשתמש באפליקציית ה-HTML5 שפיתחה החברה, בעתיד הקרוב יצטרפו אליהם גם משתמשי ה-Windows Phone.

בריאיון לניוזגיק סיפר ג’ואי שמחון, ה-CTO של החברה ואחד ממייסדיה, כי הוריזון וונצ’רס הצטרפה והפכה להיות משקיעה אסטרטגית בחברה, ויכולה לעזור לה לצמוח במגוון רחב של כיוונים. העובדה שהם כבר מושקעים בחברות הרלוונטיות למה שאנחנו עושים, כגון סירי ופייסבוק בהחלט עוזרת.

עוד הוסיף שמחון כי בעוד שעד כה פנו אל החברה מספר רב של מפעילות סלולריות בהצעות לשיתופי פעולה, להוריזון עצמה יש קשרים עם כמות משמעותית של מפעילות, דבר שיוכל להיות לעזר רב בעתיד. בנוסף, החברה נמצאת כעת במגמת התרחבות. אל הסניפים בתל אביב וסן פרנסיסקו יצטרפו בקרוב מיקומים נוספים, והשירות יתמוך בשפות נוספות, כחלק מתהליך הגדילה הטבעי. אגב, מי שמעוניין לקחת חלק באתגרי הגדילה והפיתוח, מוזמן לעיין באתר החברה ברשימת המשרות הפנויות.

וידאו: דואט משנה את החיפוש הסלולרי


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: