Cemmerce הישראלית מגייסת 500 אלף דולרים [גיוס]

Cemmerce הישראלית המציעה לבעלי תכנים אפשרות להגדיל את הרווחים שלהם באמצעות קישור לאתרי מסחר חיצוניים, משלימה סבב גיוס בסך 500 אלף דולרים

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Cemmerce הודיעה בסוף השבוע האחרון על השלמת סבב גיוס בסך 500,000 דולרים. את הסבב הובילה חברת האחזקות Navitrio, שהשקיעה לפני כשנה סכום דומה בחברה.

מקשרים ומרוויחים

Cemmerce הישראלית עומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת מסחר, המיועדת לסייע ליוצרי תכנים ליצור הכנסות חדשות באמצעות התוכן הקיים באתריהם. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התוכן המופיע באתר ומחפשת מוצרים אותם ניתן למכור, המופיעים בטקסט.

את המוצרים הללו מדגישה כקישורים על מנת שהקורא ידע שהם לחיצים, ומספיק שאותו קורא ירחף מעל הקישורים הללו עם העכבר, ותוצג לו בועת Cemmerce שתציע נתונים מדוייקים בזמן אמת של השוואת מחירים מארבע האתרים המשתלמים ביותר, וכמובן תנתב את הקורא לאתר המבוקש על מנת לבצע את הרכישה.

באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה, מאפשרת לכל יוצר תוכן באינטרנט להמיר את הטקסט להפניות פעילות למוצרים, לקשר לאתרי מסחר מקוונים וכמובן מעבירה את העמלה (Affilliate Fee) מהמכירה המדוברת לאתר התוכן ממנו הגיע הגולש. Cemmerce מציעה את שירותיה בחינם לאתרים, אך במידה ומתבצעת מכירה באמצעות הפלטפורמה שלה, מחלקת את העמלה בינה לבין אתר התוכן.

החברה מציעה לאותם אתרים כלי ניהול המאפשר צפייה בכל הפעולות השונות שעשו הגולשים באתר, הכוללים לחיצות על קישור, ריחוף עם העכבר, כמות המכירות והרווחים שהגיעו ממילים ספציפיות ואף מציעה אפשרות להוסיף כלי עבודה, לקידום המוצרים באתר. בנוסף לרווחים שמציעה לאתרי התוכן, מסבירה כי עוזרת להגדיל את כמות הטראפיק באתר, כך שלמעשה עוזרת להביא עוד משתמשים שיקראו את התכנים המדוברים.

Cemmerce מבהירה כי היא אינה פתרון פרסום, אלא פלטפורמה המאפשרת מסחר, כאשר המוצר שלה יכול להשתלב עם רשתות פרסום ידועות, כך שבעלי האתרים יכולים להגדיל את כמות הרווחים שלהם בצורה משמעותית וגדולה מבעבר. בנוסף, מסבירה כי הטמעת הפתרון שלה באתר הוא פשוט וקל, ודורש הוספה של מספר שורות קוד או שימוש בפלאגאין של החברה, כך שאינו דורש שום מאמץ מצד לקוחותיה וכמובן מוצע ללא עלות.

לצד פלטפורמת התוכן שלה, מציעה החברה גם מודעות באנר דינמיות, אותם יכולים בעלי התכנים להציג בסוף הטקסט ולהציע לקוראים אפשרות לרכוש את התכנים עליהם סיימו לקרוא.

בעוד שחברות רבות בשוק מציעות פתרונות דומים ואף כאלה הנראים זהים, היתרון המשמעותי של Cemmerce הוא ב"בועת ההשוואה" שלה, המציגה למשתמש את המחירים העדכניים והמשתלמים ביותר, כך שיכול לבחור באתר המסחר הרצוי, המציע את המחיר הטוב ביותר.

מגדילה רווחים

את סבב הגיוס הנוכחי של החברה הישראלית, בסך 500 אלף דולרים הובילה חברת האחזקות הדיגיטליות Navitrio. חברת האחזקות השקיעה בחברה סכום דומה לפני כשנה, אך אין זה מפתיע – בהתחשב בעובדה שחברת האחזקות הוקמה על ידי דרור ליוויר (Dror Liwer), שהינו שותף מקים ומנכ"ל בחברת Cemmerce עצמה.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "Cemmerce הישראלית מגייסת 500 אלף דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוני כץ
Guest

מוצר מעולה :)

גיא
Guest

אחלה רעיון!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: