7 אימיילים שאסור לכם לשלוח ללקוחות שלכם

שיווק במייל הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות שלכם, אבל אם המיילים שלכם ייראו כמו אלה ששלחו מנהלי השיווק הללו, סביר שתעשו יותר נזק מתועלת

PeopleImages/ Getty Images Israel

צלם/תמונה: PeopleImages/ Getty Images Israel

מאת נירית בראון, מנהלת תוכן באקטיב טרייל

שיווק באימייל הוא דרך מצוינת להעביר מסר לקהל הלקוחות שלכם. אימיילים שיווקיים אמורים להיות מבדרים ואינפורמטיביים, אבל יש אנשי שיווק שבמקום לקדם את המותג שלהם, עושים בדיוק ההיפך. כדי להימנע מטעויות מביכות, עבורכם ועבור הלקוחות שלכם, וכדי שהנמענים שלכם לא יסירו את עצמם מרשימת התפוצה, הכנו לכם רשימה של כל הדברים שאסור לעשות – הימנעו מחיקוי הדוגמאות שלפניכם, וסביר שתנחלו הצלחה בקמפיין האימייל מרקטינג הבא שלכם.

1. שורת נושא מוגזמת

האימייל הזה מ-BuzzFeed אולי נפתח מיד ועל ידי כולם, אבל בוודאות רק מעטים התרשמו ממנו. להיות “מפוטר” היא הצהרה סופר כבדה שיכולה לעורר רגשות שליליים.

זה רעיון מעולה להתחכם עם שורות הנושא בשביל לוודא שישימו לב לאימיילים שלכם, אבל לא כל המטרות הושגו בשנייה שהלקוחות פתחו את האימייל. אם אתם רוצים לרכוש את אמונם ולשמר איתם קשר עסקי אמיתי לטווח הארוך – זאת לא הדרך. שימוש בשורת נושא “מנופחת” יהרוס את אמון הלקוח.

2. אנחנו מכירים?

פרסונליזציה של אימיילים היא כלי מוכר ושימושי מאוד כדי להשיג קמפיין מוצלח, ולכן זה ממש בלתי נסלח אם אתם אפילו לא מסוגלים לצרף את שם הנמען. לתשומת ליבכם, “שלום, מישהו לא ידוע” היא ממש דרך איומה להתחיל שיחה.

3. אותו אימייל, ימים שונים

פלא שזה הגיע לספאם? לשלוח את אותו אימייל בימים שונים זאת פשוט עצלנות. חד וחלק. גם אם נחתה עליכם סיבה לא ברורה שמחייבת אתכם לשלוח את אותו אימייל, לפחות תשנו את שורת הנושא ואת הפורמט.

תנו לנמענים שלכם תכנים מגוונים באופן קבוע וכך תגרמו להם להרגיש שיש לכם הרבה מה להציע. שליחת אימיילים זהים שוב ושוב יקנה למותג שלכם מוניטין רע.

4. הזנת נתונים שגויה

במקום שם החברה יש מספר טלפון, ובשורת הנושא המידע פשוט לא נכון. “כולנו בני אדם” זה לא תרוץ לטעויות בהזנות המידע ואפילו לא לשגיאות דפוס פשוטות. אם אתם רציניים בנוגע לעסק שלכם, אתם צריכים לבקש מעורך מקצועי לוודא שכל הזנות המידע נכונות.

5. מכירה אגרסיבית באימייל הראשון

טיפוח לקוחות הוא חלק חשוב בשיווק ואסור לכם לדלג עליו. הימים של שיווק שמרוכז רק במוצר כבר חלפו מזמן, ואימייל ראשון שכולו סביב מכירה זה טעות. טעות גדולה. עשו לעצמכם טובה ותתחילו קודם לבנות אמון על ידי מתן תכנים מועילים לנמענים שלכם. לא לכם.

6. לא טרחנו לבדוק, הייתם באירוע הזה?

יש לכם את האימייל הזה ביותר המוני? באימייל פה יש שתי התייחסויות לשני אירועים שונים שאולי הנמען השתתף בהם, או שתי הנעות לפעולה (CTA) עבור שני דברים שונים. זאת רמת עצלנות שוברת שיאים מצד השולח שלא ביצע סגמנטציה של המשתתפים באירועים, ולא שלח שני אימיילים נפרדים עבור כל אייטם.

סגמנטציה נכונה תהפוך את האימיילים שלכם לאישיים ורלוונטיים עבור כל נמען. אל תדלגו על השלב הזה אם אתם רוצים לטפח ביעילות את הנמענים שלכם.

7. לדבר רק על עצמכם

האימייל הזה של Alfresco אמנם מכיל את שם הנמען, אבל כל שאר התוכן בו מדבר רק על המותג. אל תשלחו אימיילים שתעסקים רק בכם. ברור, כדאי להזכיר את המותג, אבל רוב התוכן צריך להתרכז בנמענים שלכם ובמה שהם יכולים להרוויח מהעסק שלכם.

השורה התחתונה

טעויות הן דבר בלתי נמנע, אבל הן לא תרוץ לשליחת אימיילים גרועים. לטעות פשוטה באימייל מרקטינג יכולה להיות השפעה משמעותית על העסק שלכם, אז קחו את הזמן לשייף את האימיילים שלכם, או שתשכרו את שירותיו של צד שלישי שיעשה זאת בשבילכם. כך או אחרת – אל תיקחו דוגמה מהאימיילים למעלה, כי ייתכן שבפעם הבא האימייל שלכם יככב במאמר מסוג זה.

 

הכתבה בחסות Active Trail

אקטיב טרייל היא פלטפורמת אימייל מרקטינג ו-Marketing Automation המובילה בישראל, מציעה מענה One-Stop-Shop לעסקים בכל העולם, מכל הגדלים ומכל התחומים. הפלטפורמה כוללת מערכת אוטומציות, דיוור רב לשוני וקל לשימוש, דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים, שליחת סמס, כלי סקרים ועוד.
סטארטאפ? לאקטיב טרייל יש הצעה ייחודית עבורכם: 6 חודשים של שימוש חינם במערכת, ללא הגבלה!
אנו מזמינים אתכם להירשם לתכנית ה-Startup Boosternbsp;

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

6 Comments on "7 אימיילים שאסור לכם לשלוח ללקוחות שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Mr Sale
Guest

וואו כתבה עמוקה, תודה

משה
Guest

ברצינות, אין אף כתבה שהיא לא שיווקית פה?

משה
Guest

ברצינות, אף כתבה שהיא לא שיווקית פה באתר?

מרכוס אורליוס
Guest
מרכוס אורליוס

בתור חברה שמתמחה בשיווק, זה היה ממש גרוע. עצלנות?

שני
Guest

משה ומרכוס, איזה כיף לכם, אתם ממש יודעים הכל כבר! אני אחפש אתכם ברשימת המצליחים והמוצלחים של 2017:)))

יאיר
Guest

העתק ש כתבה באנגלית ?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: