יוטיוב משפרת ממשק בפלוס

גוגל משפרת את החיבור בין יוטיוב-לייב, לבין הרשת החברתית שלה, גוגל פלוס. צפייה מרובת-משתתפים בתוך Hangouts בשידורים חיים, בקרוב אצלכם.

יוטיוב עובדת לשפר את הממשק שלה עם גוגל פלוס, ותציע לכם לצפות במשותף עם עד 10 משתתפים בתוך Hangout בכל הקרנה חיה המשודרת דרך יוטיוב. המהלך צפוי למסד את הקשר בין אתר הוידאו של גוגל לבין הרשת החברתית החדשה.

בשידורי חי

יוטיוב מפעילה מזה זמן מה כתובת ריכוזית אחת (http://www.youtube.com/live), שבה תוכלו לראות אילו שידורים חיים משודרים באמצעות התשתית של יוטיוב.

תוכלו לראות רשימה של שידורים חיים מהעת האחרונה שהוקלטו, וזמינים לצפייה מיידית, כמו גם שידורים חיים המתרחשים עכשיו. לחיצה על כל אחד מהקישורים של שידורים חיים, יפתח חלון זהה לחלון של כל ערוץ ביוטיוב, רק שהסרטון שיתגנן בפנים יהיה סרטון של שידור חי, במקום סרטון שהוקלט מראש.

האפשרות לצפות בסרטוני יוטיוב בתוך Hangouts אינה חדשה. החידוש הוא בחיבור, ולפי ראיון שנתן מנהל המוצר של YouTubeLive, ברנדון באדג’ר (Brandon Badger), יוטיוב פועלת כדי להגדיל את החשיפה של השידורים החיים באתר, ואחד האפיקים היא הרשת החברתית של גוגל.

העשרת החוויה

ההכרזה על שילוב אינטנסיבי יותר של יוטיוב-לייב תוך גוגל פלוס מגיעה לאחר ההודעה על ערוץ משחקיים ייעודי, Games Stream. ערוץ זה יוכל להיות פלטפורמה למשחקים חברתיים פופולריים רבים, והמבחר הקיים ברשתות החברתיות המתחרות הוא כמובן רק ההתחלה, שכן בגוגל יכולים לעודד מפתחים לפתח משחקיים חדשים וייעודיים לפלטפורמה של גוגל פלוס.

במקביל, הרוח מצד הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, היא עדיין רוח קרב. פייסבוק לא קופאת על השמרים, והשיקה לאחרונה שירות ייעודי עבור בתי עסק, בו היא מסבירה כיצד ניתן לנהל את המותג שלנו בתוך הרשת החברתית, כחשבון עסקי, ולא כחשבון פרטי.

השקה זו באה בדיוק בזמן שבו נפוצו כותרות רבות נגד גוגל פלוס, וגוגל בכלל, על כך שגוגל החליטה לנטרל אלפי חשבונות של משתמשים שפתחו פרופיל של גוגל פלוס ולא הכניסו שם את השם האמיתי שלהם. הכנסת כינויים, או שם של עסק, אינה עומדת בקנה אחד עם תנאי השימוש של גוגל פלוס, וההחלטה האוטומטית של גוגל היתה ליישם את האזהרה שבתנאי השימוש, ולנטרל לאנשים את הפרופיל שלהם.

נטרולים אלה זכו לתגובות קשות מצד המשתמשים ובגוגל הבינו שאולי הגישה שלהם שגויה, והודיעו שהם יפעלו להזהיר את המשתמשים לפני הנטרול עצמו, ומי ששם בפרופיל שלו כינוי במקום שם יוכל לתקן את המצב, לפני שמנטרלים לו את החשבון. כמובן שבשלב הזה גוגל לא פתרה לבתי עסק ולמותגים את הבעיה, שכן “קוקה קולה” הוא לא שמו של אדם חי שקשור ליצרנית המשקאות העולמית. לכן, מקווה פייסבוק למלא את החלל שנוצר, ולהראות שעדיין ידה על העליונה.

וידאו: השיר Welcome to Youtube

Avatar

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: