יס נגד סלקום: משחיתה ציוד שלנו ומונעת מהלקוחות קשר איתנו
יס מאשימה את סלקום בכך שניתקה במודע מנויים שלה ומנעה מלקוחותיה להתקשר למרכזי השירות של יס. סלקום בתגובה: ׳׳יס שננטשת על ידי לקוחותיה לחוצה מהצלחתה של סלקום tv׳׳
בעקבות שורה של אירועים שבהם טכנאים של סלקום עשו שימוש שלא כדין בתשתיות של Yes (יס), תוך השחתתם ואף ניתוק לקוחות, שלחה הבוקר (ד׳) חברת הלווין מכתב בהול למנכ״ל משרד התקשורת שלמה פילבר. יס פנתה אליו בדרישה כי הוא יפעיל מידית את סמכויותיו, ״לרבות באופן של הטלת עיצומים, על מנת להפסיק את התנהגותה הלא חוקית של סלקום שיש בה לא רק פגיעה ביס ובתחרות אלא גם פגיעה בלקוחות״.
״לדאבונה של יס מתברר כי לשיטתה של סלקום התחרות מקדשת את כל האמצעים ולשם השגת יעדיה העסקיים היא מתעלמת מהוראות הדין, מזכויות מתחריה וחשוב מכל – מזכויות ציבור הלקוחות״ נאמר במכתב. מהעדויות בשטח שתועדו על ידי יס עולה שסלקום מנתקת ביודעין לקוחות של החברה (למרות שאלו לא ביקשו להצטרף לשורותיה של סלקום).
תחרות ספורטיבית?
מהמכתב עולה כי סלקום עשתה שימוש בתשתיות של יס לשם חיבור לקוחות לשורותיה. השימוש התבצע בכל פעם בחלק אחר של ציוד הקליטה של יס; כך לדוגמא, פעם אחת התקבלה תלונת לקוח מהרצליה על ניתוקו משידורי יס. כאשר התבצע ביקור טכנאי במקום, עלה כי סלקום ניתקה את כבל ההזנה המוליך מצלחת הקליטה אל הקומות השונות ואל לקוחות יס, ובמקום היא חיברה אליו את ציוד הקליטה מטעמה. בעשותה כך היא ניתקה 6 לקוחות של יס. תלונות דומות התקבלו מלקוחות שונים ברמת השרון, הוד השרון ופתח תקווה.
יתרה מזאת, יס מתלוננת על כך שסלקום חוסמת את האפשרות לביצוע שיחות ממכשירים ברשת סלקום אל מוקדי השירות של יס. המקרה פורסם בעמוד הפייסבוק של תכנית צרכנות בערוץ 10 (׳הכל כלול׳), כאשר לקוחה של סלקום הסבירה כי היא לא מצליחה להתקשר ליס. נציגת השירות הסבירה לה שהסיבה לכך היא שהיא חסומה מלבצע שיחות למוקד, וכי היא תשחרר לה את החסימה.
במידה וההאשמות הללו אכן נכונות, אין ספק שסלקום פועלת במתכונת של ׳כל האמצעים כשרים׳. מהחברה נמסר בתגובה כי ״יס שננטשת על ידי לקוחותיה לחוצה מהצלחתה של סלקום tv״. לפי נתונים שסלקום מפרסמת, ברבעון הקודם 12,000 לקוחות הצטרפו לסלקום tv, בעוד ש-6,000 לקוחות עזבו את יס.
הגב
6 תגובות על "יס נגד סלקום: משחיתה ציוד שלנו ומונעת מהלקוחות קשר איתנו"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
בטח זה ניתוק דו צדדי בשביל שיס לא יוכלו להתקשר ללקוחות שלהם ולהציע להם להחזיר את השירות לטלוויזיה.
בהצלחה לסלקום TV :)
העם עם סלקום, צריך לשחוט את הקופה של בזק מכל הכיוונים אחרי עשורים של מחירים מופקעים. כל האמצעים כשרים ויישארו כשרים. שיעשו את אותו הדבר עם HOT
לא הבנתי איזה מגבר אנטנה יש לסלקום. הממירים מחוברים לאינטרנט לא לאנטנה. האנטנה זה עידן פלוס. אולי יס השתלטו על התשתית של הבניין?
עייני הוצפו דמעות… זו נבלה וזו טרפה
זוכרים את כל הפרסומות של סלקום קורעות הלב עם חיילים בטירונות וכו'? אז הנה לכם הפרצוף האמיתי שלהם, ללא מסיכות. ללא ספק החברה הכי מגעילה שאי פעם קמה בישראל.