הגרסה החדשה של הקארפול של ווייז נותנת לכם עוד סיבות להשתמש בה

ווייז מוסיפה פיצ’רים שימושיים לשירות ה-Carpool שלה במטרה לבטל את החששות של המשתמשים ולנסות ולהפוך את הנסיעה השיתופית לאופציה מקובלת ומשתלמת לכל הצדדים

Waze Carpool

מקור: Waze Carpool

שירות הנסיעות השיתופיות של Waze משתדרג ומתחדש בפיצ’רים חדשים שינסו לעודד את קהילת המשתמשים לנסוע ולחזור מהעבודה באופן ידידותי יותר לסביבה ולכיס. השירות, Waze Carpool, זמין בישראל למעלה משנתיים, ובניגוד לאפליקציות כמו Uber ו-Lyft, הוא מתמקד בהצעת חלופה יעילה וחסכונית יותר לנסיעות היומיומיות לעבודה וחזרה. השירות מחבר בין אנשים הנוסעים במסלולים דומים ומתאם ביניהם נסיעה משותפת. כעת, עדכון גרסה לאפליקציה מציג ממשק משתמש חדש ונוח, לצד אפשרויות לסנן את הצעות הנסיעה לפי מין או עמיתים לעבודה.

נסיעות לעבודה ובחזרה הביתה

תרבות הנסיעות השיתופיות בישראל נמצאת בחיתוליה, זאת למרות המאמצים של חברות כדוגמת Waze ו-Moovit להרגיל את הציבור ולשכנע אותו שמדובר באלטרנטיבה שמשתלמת לכל הצדדים. על מנת למזער את החששות של המשתמשים ולגרום להם להרגיש קצת יותר בנוח, Waze Carpool מאפשר לכם לבחור את האנשים שתיסעו איתם לפי פרופילים מפורטים ודירוגים שהם קיבלו מנוסעים אחרים. אם אתם עדיין לא מרגישים בנוח, פיצ’ר חדש יאפשר לכם לבחור לסנן את הפרופילים לפי מין או רק כאלו שעובדים איתכם. בעזרת האפליקציה תוכלו לראות מי מהעמיתים שלכם לעבודה נוסעים בדרך שלכם, ואם אתם בצד הנהג – תוכלו להזמין אנשים מהחברה שלכם להצטרף לנסיעה.

שירות הנסיעות השיתופיות של Waze זמין בינתיים רק בישראל, קליפורניה וטקסס, ונראה כי שיאנית הנסיעות היא חברת גוגל, שהעובדים שלה חסכו למעלה מ-20,000 ק”מ של נסיעות הודות לשירות. גם בתל אביב נמצאת גוגל במקום הראשון עם קרוב ל-9,000 ק”מ נסיעות שנחסכו, אחריה בנק הפועלים עם 5,000 ק”מ ו-IronSource עם 2,000 ק”מ.

מבחינת תעריפים, השירות של ווייז בהחלט משתלם לצד הנוסע, אבל אם אתם חושבים להצטרף כנהגים אל תצפו שתיווצר לכם הכנסה נוספת, בטח שלא משמעותית. עם זאת, אתם כן צפויים לחסוך קצת בהוצאות הנסיעה באמצעות קבלת החזרים על הדלק. לצורך המחשה, נסיעה של 10 ק”מ מצפון ת”א לדרום תעלה לכם קצת יותר מ-8 ש”ח, תעריף נמוך משמעותית ממונית ותחרותי אפילו לאוטובוס בהתחשב שנסיעה זהה בתחבורה ציבורית דורשת לא פעם החלפה בין אוטובוסים.

האפליקציה זמינה להורדה באנדרואיד ו-iOS

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

6 תגובות על "הגרסה החדשה של הקארפול של ווייז נותנת לכם עוד סיבות להשתמש בה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יש עוד הרבה מקום לשיפור
Guest
יש עוד הרבה מקום לשיפור

מציע מסלולים די הזויים לנהגים.
בשביל נסיעה של 20-25 דקות, האפליקציה מציע לקחת נוסעים שמאריכים לי את הדרך ב8 דקות. וזה בשביל בשביל 6 שקלים.
הייתי מצפה שהאלגוריתם ימצא לי נוסעים על הדרך. ואם אני עושה עיקוף, שהתשלום יהיה בהתאם. בינתיים רוב מה שהוא מציע לי זה לעשות עיקוף גדול בשביל כמה שקלים.

שמואל א
Guest

אני בגלל זה הפסקתי להסיע אנשים.

מישהו
Guest

הצעות הזויות. בנסיעה מרמת החייל להרצליה מוצע לי לאסוף אנשים באזור התעשייה של הרצליה – דקה עיקוף תמורת 7₪.
בפועל זו תוספת של כ-25 עד 45 דקות…

אורן
Guest

כן, בדיוק מה שהיה בגרסאות הקודמות. לא התקדמו פה.
לפי דעתי האפליקציה צריכה להציע לנוסעים ללכת ברגל בשביל לפגוש נהגים במסלולם. אני לא אסע עוד כמה דקות בשביל 6 ש”ח.

משה
Guest

מנסיון, המחירים של מוביט משתלמים יותר גם לנהג וגם לנוסע, במחיר הליכה של הנוסע למסלול של הנהג. בנסיעות בין עירונית וויז לוקחת עמלה גדולה בהרבה ממוביט.

amir
Guest

חבל שלא תומך בוויז שברכב
כיום כל הרכבים החדשים משתמשים בוויז שברכב ווייז לא נותנים מענה ראוי לכך בכלל.
בושה.
אפילו לא נותנים להכניס את המשתמש כי הוא “אבד במערכת השמש”

wpDiscuz

תגיות לכתבה: