Visualead הישראלית מגייסת 1.6 מיליון דולרים [גיוס]

ויזואליד הישראלית ההופכת את קוד ה-QR המשעמם לוויזואלי וממותג, מודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך 1.6 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטפ הישראלית ויזואליד (Visualead), המאפשרת למשתמשים לייצר קוד QR וויזואלי, הודיעה היום (ב’) כי השלימה סבב גיוס שני בסך 1.6 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו המשקיעים הקיימים בחברה, קרן ההון סיכון Kaedan ביחד עם Entree Capital ומספר משקיעים פרטיים. עד היום גייסה החברה 2.35 מיליון דולרים.

מוציאים את המשתמשים מהמחשב

ויזואליד נוסדה במטרה ליצור דרכים מקוריות להובלת המשתמשים מהעולם הפיזי אל עולם התוכן הדיגיטלי המקוון בצורה קלה ופשוטה, על ידי קוד QR המותאם אישית לבית העסק או המשתמשים. הרעיון העומד מאחורי המוצר נובע מהצורך ליצור דרכים יצירתיות ומקוריות הקוראות לפעולה מצד המשתמשים, שבתמורה יסרקו את קוד ה-QR ויחלו במערכת יחסים וירטואלית עם בית העסק, באמצעות אתר הבית או אפילו עמוד הפייסבוק שלו.

בניגוד לקודי ה-QR השחורים והמשעממים שהמשתמשים למדו להכיר, ויזואליד החליטה ליישם אותם בצורה שונה ומעניינת הרבה יותר – כחלק מהאומנות או העיצוב המקוריים. כך לדוגמה, הקוד מוטמע בתוך התמונה הויזואלית של המפרסמים, והופכת את הפרסומת להרבה יותר מושכת עבור המשתמשים, וכך למעשה מגדילה את האפשרות שהמשתמשים אכן יסרקו את הקודים הללו.

המפרסמים יכולים להטמיע את הקוד בתוך מגזין, בפוסטר התלוי בבית העסק עצמו ואפילו על גבי לוח פרסומת בתחנת האוטובוס הקרובה לקהל הלקוחות הרלוונטי, כאשר המשתמשים יכולים לסרוק את הקודים הללו באמצעות מכשיר הסמארטפון שלהם ולגשת אל אתר הבית, עמוד הפייסבוק או כל קישור אותו יבחר המפרסם. בשורה התחתונה, מדובר בפתרון פשוט אך מתוחכם המשלב בין עולם הפרסום הפיזי והמקוון, באמצעות שימוש בכלים קיימים והפיכתם לצבעוניים ומושכים את העין.

QR במגמת עלייה

ויזואליד נוסדה ב-2012 על ידי נבו עלוה (מנכ”ל), איתמר פרידמן (CTO), ואוריאל פלד (CPO) ומתחילת השנה הגיעה החברה ל-200,000 משתמשים רשומים – המונים עסקים קטנים ובינוניים המיישמים את הטכנולוגיה של החברה.

בחודש מאי האחרון זכתה החברה בתחרות הסטארטאפים GMIC שנערכה בביג’ינג, ובתחילת ספטמבר הגיעה לשלבים הסופיים בתחרות The Pitch, תחרות הסטארטאפים שמארגנים קרן ההון סיכון קיינן, ארנסט אנד יאנג ו-IBM. בראיון לגיקטיים הסבירה החברה כי עיצוב קוד ה-QR אינו תהליך פשוט שכל מעצב יכול לעשות, שכן חשוב ליצור קוד שיזוהה על ידי הסורק במכשירי הסמארטפון.

בעוד שקיימות חברות המציעות שירותים של עיצוב QR, מדובר בתהליכים הלוקחים זמן רב ועולים לא מעט כסף, כך שהופכים ל-לא רלוונטים עבור עסקים קטנים ובינוניים. הממשק אותו מציעה ויזואליד הוא מהיר, פשוט וזמין לכלל המשתמשים המעוניינים להטמיע קודים מעניינים, אפילו באתר האינטרנט שלהם במחירים המתחילים מ-14 דולרים לעיצוב הפשוט, בהתאם לדרישותיו של המשתמש.

וידאו: Visual QR Codes

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

4 תגובות על "Visualead הישראלית מגייסת 1.6 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רועי
Guest

נראה לי כמו מוצר די מיותר. מתי בעם האחרונה מישהו מכם סרק קוד QR. גם אז עשיתי אז זה מכיוון שעניין אותי המוצר, לא בגלל איך שנראה הקוד. גימיק שלא שווה את ההשקעה

אייל
Guest

אם אני מבין נכון זה לא עניין של – הקוד יותר יפה, אז בוא נסרוק אותו.. מסכים שאנשים לא יסרקו קוד כזה או אחר בגלל שהוא יותר יפה.. אבל האפשרויות שזה פותח מאפשרות למפרסם להגדיל את הקוד, לרכז את תשומת הלב סביבו – כך שהוא יהיה מרכזי ולא תפספס אותו כמו עוד משהו סטנדרטי במודעה להתעלם ממנו.
בסוף בשורה התחתונה מה שיקבע אם תסרוק את הקוד או לא (אחרי שהבנת שהוא קיים והבנת מה אתה יכול לקבל ממנו), הוא מה האינטרס שלך לסרוק אותו – אם זה יהיה אינפורמציה יבשה או כרטיס חינם לסרט..

שלומי כהן
Guest

צודק 100%.
ועדיין הצליחו לגייס 1.6 מיליון דולר. מוזר מאוד.

שמרית אור
Guest

הצליחו לעבוד על כולם עם כלום..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: